[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, iets van 20 snoertjes solderen ofzo? Zijn dan 20 (of 40, afhankelijk van hoe je het doet) solderingen. Daar ben je wel even mee bezig.

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb het met terpetine gedaan op de zachte kant van een sponsje. NIET de schuurkant, dan bekrast je jewel.

@ ErroX: Geen idee, *wijst naar Dynamike

3. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    en die letters die erop staan, zitten die in de jewel ofzo of worden die er ook vanaf gebeten door de terpetine

4. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Die zitten erin gegraveerd oid. Als je een sponsje gebruikt zal het zilver niet eruitgaan; maar als je een tandenborstel pakt en lang blijft schrobben, zal hij uiteindelijk echt "Clear" zijn.

5. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    oke moet dan denk ik wel lukken, bedankt. En nog ff een mooie fangrill erop zetten, een leuk kleurtje en dan word ie geweldig.

nog een vraag, kan het denk je kwaad als je de case heel errug lang in de vriezer laat liggen

Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Nee :)

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Plexiglas is idd leuk, maar ook best duur...zeker als je voor een goede dikte gaat zoals 6 mm. Ik weet niet wat je bedoelt met 'custom maken', want het enige wat je kan laten doen bij de glashandel is een vierkante of rechthoekige vorm laten uitzagen..alle gaten en vormen die je er voor de rest uit wilt halen zul je zelf moeten doen. Dat kost het meeste tijd: het boren, vijlen en vijlen en vijlen :9
    Bij de glashandel werden bij mij wel extra kosten in rekening gebracht voor het op maat laten zagen...anders gaat het in grote platen per vierkante meter en groter. Maar ik laat dit soort materialen echt liever professioneel zagen, een foutje en je hebt een scheur door je plaat van een vierkante meter :'-( Prijzen weet ik echt niet meer...moet je echt even bij jou in de buurt gaan vragen...

Phew...jep. Je moet er wat voor over hebben O-) Ik heb idd telkens een draadje doorgeknipt en er een draadje tussen gesoldeerd, zo wist ik zeker dat ik de volgorde niet door elkaar zou halen. Want die draden zitten een beetje vaag door elkaar... Maar na 5 draadjes krijg je al een beetje routine en met je hersens op nul kom je er wel :9

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat zelf ook bij m'n controller, dat ledje zit niet in de xbox maar in het pluggetje.
    Hoe je dat moet doen:
    Gewoon ('gewoon', tis eigenlijk best iritant) dat (groene) omhulsel eraf halen met een schroevendraaier. Als je dat doet maakt hij wel een geluid alsof hij breekt maar hij gaat helemaal niet kapot.
    Als je dat hebt gedaan zie je dat er genoeg plek is voor een 3mm ledje. Soldeer hem vast en klaar is kees :) .

Ik heb trouwens ergens een handige tut zien staan. Ik edit deze post dalijk wel ff.

edit

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij is dat niet zijn vraag en volgensmij hebben wij hem al geholpen.... :{

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Wat dacht je van deze: http://casemodfaq.owns.nl/controllerplug Led die hij al lang gelezen had, want daar komt het plaatje vandaan ;)

Het is dus niet "zomaar" ff wat solderen ;)

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens...het ging erom dat het plugje op de foto doorschijnend was en bij hem niet.....kunnen jullie niet lezen ofzo.... :confused:

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    sorry...:D

maarre, heb je wel gewoon de originele controller van ms en neit van een ander merk?

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon even de pagina's hiervoor lezen :9 ...
    een gewone m$ controller dus.... O-) die zijn nu zwart en niet doorschijnend en vroeger niet en blijkbaar nu opeens weer wel :D

14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    damn.:D

ik zeg wel niets meer

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een nieuwe crystal. Ook heel mooi.

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Inderdaad, dit is geen msn-gesprek.

Leuk, maar deze thread is voor Casemodden; niet om te patsen.

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Whaaaa ik word gek! :mad:
    Lijkt wel of mijn Xbox overal zin in heeft behalve in een nieuw uiterlijk, eerst krijg ik die Jewel er maar niet uit zelfs niet na een uur in de diepvries. Toen maar met de Fohn maar toen is de case een beetje vervormt maar wel de Jewel eraf.

Daarna proberen dat ding doorzichtig te maken, na een úúr lang poetsen met terpetine op dat ding is er nog geen centimeter groene troep af!

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En nagellak-remover? Schijnt ook te helpen.

19. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mooi ben ik weer even poetsen :+

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Met nagelak remover heb ik flinke vlekken in m'n jewel gekregen, ik zou het niet gebruiken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina