[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik neem aan dat je een doorzichtige jewel wilt hebben dan, want waarom zouden anders de lijmresten eraf moeten?
    Dan raad ik je aan om de thread wat meer door te bladeren. Regelmatig aangegeven dat je hem kan 'cleanen' dmv nagellak-remover of terpetine.
     
  2. PoX^

    PoX^ Guest

    ja maar dat is voor de verf, ik meot de lijm eraf hebben en dat gaat moeilijk. Ik probeer het nu in de vriezer dat ik hem er dadelijk af kan tikken maar anders zal ik het wel met terpetine proberen
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waarom moet de lijm eraf, als je het verf laat zitten. Dan heb je de jewel voor niets losgehaald?
     
  4. PoX^

    PoX^ Guest

    ik laat de verf niet zitten. maar kan de verf nu niet bereiken omdat de lijm erop zit. Mijn vraag is dus hoe ik de lijm er handig ofkrijg.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Misschien met een mesje er een beetje afschrapen?
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Met terpetine ging de lijm er bij mij wel makkelijk af maar de rest niet :+
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik zie niks specials aan de zeikanten wel dat hij ze goed verkracht heeft.
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de schroefjes die hij erin heeft geschroefd. Eindelijk heeft Xink zijn roeping gevonden... O-)
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    he hij bestaat niet,die site ;)....
     
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hey ja, "Webhost: Xink" :D
     
  13. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    [edit]

    veeeeeeeeeel te laat[/edit]
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens....ALLES gaat eraf met de Vlekkentovernaar van Dr Beckman _O_ Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen :9

    Ik heb weer een mod gedaan: Ik had nog zo´n LED drukknop over die ook op de voorkant van me box zitten. En die heb ik op de onderkant van mijn controller gemonteerd, zodat ik nu vanaf mijn controller mijn box, aan en uit kan zetten _O_ Nu hoef ik helemaal niet meer op te staan van mijn stoel _O_
    Door de blauwe LED in het knopje aan de onderkant heeft me controller nu ook een hele vette underglow en schijnen er geen felle leds in mijn ogen...is dat vette shit of niet :9

    Ik heb al twee pics naar mijn gallery geupload, dus stay tuned for upcoming pics _0/
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Das wel praktisch en komt al in de buurt van een afstandsbediening.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zag er gister tuts van op XS, weet nog niet of ik me er aan ga wagen. Werd er niet zo duidelijk uit zo gauw ik ze zag. :)
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    is echt ultra simpel...het enige kutte is dat er echt geen plek is die controller man. Ik had die knop en moest ook het ledje nog solderen in die benauwde ruimte, en dan het dichtmaken, haha, dat duurde nog het langste van deze mod :9 er zat telkens een stom draadje in de weg :cool: Je moet ook zeker weten goed strak solderen anders trek je alles eraf al je hem dichtschroeft...gelukkig ging alles goed in één keer _O_
    het voelt zeker stoer om je box aan te zetten met controller :D Ik heb ook wel even de meest handige plek gezocht dat je hem niet per ongeluk in kan drukken tijdens het spelen of neerleggen (of gooien) van je controller...
    maar dat zie je wel op de pics...

    edit: wow ze zijn al online :) check m out _0/

    edit2: ff doorlinken

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wow netjes.
    Misschien ook maar eens doen. Heb een hele tijd terug deze mod ook gezien, zag er echt vet uit op een filmpje.
    Ik heb controller L, dus misschien dat dat makkelijker gaat (aangezien ze groter zijn).
     
  19. PoX^

    PoX^ Guest

    @ dynamike

    Ik weet niet hoe jij het doet maar mij lukte het niet met me jewel van Vlekkentovenaar. Ik had 3 verschillende flessen gekocht ( als eerste die sticker en kauwgom ) heb 3 uur geschrobt voordat er iets begon te verschiijnen van resultaat. Toen heb ik maar Aceton gepakt en weggesmeerd ( heel handig ) en hem opgeknapt met Terpetine. Vlekkentovenaar suckt :p
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat dat héél veel scheelt... ;)

    Ik denk serieus dat m$ de verfformule heft veranderd in de loop der jaren. De jewel die ik met succes schoonmaakte met de vlekkentovenaar (sticker en kauwgom), was een v1.0 jewel, en in mijn geheugen was de v1.6 jewel die ik verneukte met nagellakremover ook wel een beetje anders qua gevoel... O-)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina