1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ziet mijn kast eruit..geskinned en wel .

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Van dichtbij heeft ie wel wat krasjes enzo..en hij weerspiegelt heel erg. Let niet op de kwaliteit van de foto's...gemaakt met webcam
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    mja...mooie skin :)
    moet ie niet in de skins thread btw... :eek:
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in de knopjes van mn controller lampjes gezet. Zeer vet! Alleen jammer dat je niet het hele knopje kunt verlichten. Ik post dalijk wel ff een foto.
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Vind het alleen niet mooi dat je een sticker over je jewel geplakt hebt. :'-(
     
  5. PoX^

    PoX^ Guest

    GOVDERDOMME Heb ik ook altijd he....

    Stap ik eerst met me lompe poten op me blauwe neon ''Krak Kapot'' daarna plak ik me round ccfl onder me case en plak ik hem vast breekt dat ding doormidden :mad: Kolere zooi ook altijd.

    Agh dat lucht op...

    Nouja ik heb me jewel gecleart,gaten erin en alles. Alleen nog maar overspuiten en ccfl erin leggen.
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hoe krijg jij in godsnaam jou CCFL doormidden als je hem onder je case wil plakken???? 8)
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom??? je moet hem niet vastschroeven hè, dat plaatje dat eerder gepost werd zegt zoals het niet moet :eek:

    Uit het bovenste blijkt dat je óf de Hulk bent óf Mr Incredible :9
     
  8. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wilde hij er ledjes in maken... Maar probeer eens een cursus anger management ;)
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf dezelfde mening houden over stickers, ik vind het nog steeds helemaal niks. Het echte werk is toch nog altijd wel beter:
    [​IMG]
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook wel hoor...maarre bij jouw pic. Waarom zijn daar eigenlijk alleen de buitenste controllerpoorten verlicht, en is je dvd lade iets naar binnen gevallen, en lijkt er maar een kant van je powerled verlicht? :9
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Over ongeveer twee weken heb ik mogelijk een nieuwe Xbox. Misschien dat ik er van te voren al wat aan ga doen (moederboard en hdd zet ik toch over).
    Eens kijken hoe het zit met ledjes ed :)
     
  12. PoX^

    PoX^ Guest

    Nee iik had gaten er in gemaakt om zo het neon eruit te laten schijnen net zoals !SIC! heeft d8 ik...
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    !SIC! heeft er ledjes in, maar zover ik weet geen gaatjes, omdat zijn jewel doorzichtig is.
     
  14. PoX^

    PoX^ Guest

    wat is dat dan in de zijkant, dat lijkt mij geboort en dat daar de neon/ledjes eruit komt schijnen tog??

    En dDirk, ik wou hem in korten en deed de draadjes bij elkaar zodat de neon ook beetje smaller zou zijn en toen zei ie krak, Mijn gebroken neon spullen staat nu op 4 :p
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 2 ledjes dichtbij de controllerpoorten zijn niet in de controllerpoorten gemaakt, maar eronder, als een soort van underglow versie 0.1. Je ziet er in ieder geval iets van en die powerled heb ik zelf niet gemod. Zilverbox1974 (van hem is ook deze xbox) heeft de xbox al eerder laten modden bij die debielen van Bruls. Ze hebben de xbox behoorlijk toegetakeld, waaronder dus de eject lights. 1 van de 2 ledjes maakt niet meer goed contact en toen ik aanbood om dat ook even te verbeteren, zag ik dat die prutsers de kaart waar de ledjes op zaten gesoldeert, hadden vastgelijmd. Aangezien ik er geen zin in had om die kaart te breken, heb ik die mod helaas niet kunnen verbeteren. Dus nogmaals, bedankt Bruls-prutsers!

    /edit:
    !sic! heeft geen ledjes bij de jewel, dat is gewoon de ccfl waar je recht op kijkt. Waar heeft !sic! dan ledjes?? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  16. PoX^

    PoX^ Guest

    Eej stealth als het goed is had ik een PM gestuurd met me bestelling van Alternate dus ik wil zker weten dat je het weet want anders zit ik dadelijk na de bestelling nog in me eentej met 13 euro verzend :D Kijk je Inbox dus ;)

    Ik ben nu ook van plan om echt een frozen box te maken, Spijt hem denk wit met blauwe neon/ledjes om hem de kouwe look te geven.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    [​IMG]
    Dacht dat het ledjes waren, maar ik kan het fout hebben natuurlijk. :)
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet niemand aan de zijkant van die jewel die kartel randjes? :confused:

    en ik vind skinnen oook maar niks of je plakt het schuin, of hij denkt het niet helemaal.
    verven is gewoon veel beter :D
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom bestel je dan een groene ccfl? :confused:

    Dat is dus de ccfl waar je recht op kijkt. Hij heeft gaatjes rondom de jewel geboord. Mods kennen elkaar toch niet zo goed, als dat ik dacht ;)

    juist, de modder komt in Xink naar boven :)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dubbelfout dus, wel gaatjes en ccfl ipc leds. Shit can happen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina