1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel ja. Het is best iritant om alle snoertjes goed weg te werken. Ik zal nog wel ff een keer een tut schrijven over hoe ik het heb gedaan, want op andere sites heb ik ook tuts zien staan maar die zijn (vind ik) niet zo handig. Daar gaan de snoertjes onder de knopjes zitten waardoor je niet goed meer op de knopjes kan drukken.
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde alleen helpen omdat je zei dat je een koude, blauwkleurige look wilde geven en je besteld een groene ccfl. Ik dacht: "misschien heeft die jonge wel de verkeerde kleur besteld". Om dan ervoor te zorgen dat je straks niet met het verkeerde product zit, meldde ik dat even. Dus het was alleen maar om te helpen.

    Er was geen betere uitleg hiervoor, dank U _O_
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    www.world-led.com is niet de snelste, donderdag hebben ze m'n betaling ontvangen maar hij geeft nog steeds niet aan dat er iets verzonden is...
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil de dongle van de controller (of hoe dat dan ook heet) gaan modden. Weet iemand waar goede tuts staan? Enne, als je de controller in de vriezer legt en daarna met een hamer op de achterkant gaat slaan om de dongle eruit te halen, kan hij dan niet makkelijk breken (de dongle)?
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dat idd wel weten ja...schiet maar op met die tut _O_
    OF
    Zeg gewoon even wat je anders hebt gedaan dan bij die tut van de CasemodFAQ (of xbox-scene)...asjeblieft

    EDIT: WOW, check wat team x allemaal van plan is.....

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    cool, die gaak kopen als het niet te duur is.
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal denk ik wel prijzig worden...ze moeten nog snel ff veel geld verdienen voordat de xbox 2 een einde maakt aan hun succes :9
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal nog een aardige klus worden...
     
  9. PoX^

    PoX^ Guest

    Sorry Stealth als je dacht dat ik je afzeikte maar was meer sarcastisch bedoelt _O_

    Ik heb vele ideen opgetrommeld met Xink en er zitten leuke tussen man :+
    Xbox gaat morgen weg voor reparatie en daarna ben ik een week op vakantie dus de fotos laten nog op zich wachten. En kan ik dan alvast vooruit betalen voor alternate want anders heb ik het niet binnen als ik op vakantie ben, dank u zeer _O_
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Zat aan tafel en die staat tegen de muur en had het toerental aardig hoog ja O-) Kan er niet zo goed tegen als het een kwartier duurd voordat ik door een stukje plastic kom.
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn toch ook nog genoeg andere manieren om zo'n ding eruit te krijgen, of ligt dat nou aan mij?
     
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Tis niet de Jewel, het stuk plastic eronder :) Maar maakt niet uit heb het er uit gekregen en netjes afgemaakt :)
     
  13. PoX^

    PoX^ Guest

    Ik had hem eruit geboort, gewoon steeds een boor gat maken en toen goed rond gemaakt en het ziet er perfect uit.
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dan is het goed ;)

    Maar of ze ooit het daglicht zien...

    Wanneer ga je op vakantie, want vrijdag worden de orders niet meer gewijzigd en zaterdag wordt bekendgemaakt hoeveel de verzenkosten ook zijn, dat kan ik nou niet zeggen aangezien ik niet zeker weet hoeveel mensen er in totaal bestellen...

    één van de belangrijkste dingen wat een modder nodig heeft is geduld O-)


    @JKI: Heb jij toevallig nog dingen bij alternate.nl nodig? Dan kan je nog meedoen met de inkoopactie. Stuur me maar een pm wanneer je iets nodig hebt. (doe het wel uiterlijk op vrijdag, anders kan ik het er niet meer bijzetten)

    @!SIC!: Wat had je nou nodig bij alternate.nl? Stuur even een pm.
     
  15. PoX^

    PoX^ Guest

    Waarschijnlijk nooit :+


    Edit/
    Ga vrijdag weg en kom de week erop weer terug dus zeg het maar...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2005
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Misschien kom ik ook met een bestelling, ik zal dat, als ik bestel voor de deadline inleveren;)
    Gaat mij dan om 2 fans en 2 neonbuizen, maar die kan ik ook bij de mycom halen.

    Jammer dat ze verder geen ledjes, schakelaartjes enzo hebben. :)
    In Den Haag (vlak naast de mycom) hebben ze er gelukkig wat in.
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    wie zegt dat ik mijn ideen niet uitwerk?
    let maar op je ziet er nog veel van }:] (hoop ik)
    maar ik ben ook niet zo rijk, ik moet het van mn zakgeld doen :9

    ik had weer wat oude ledjes gevonden en wou ze in mn controller zetten maar heel die tijd breken die pootjes af :mad:

    /edit: ik heb dezelfde bestelling als hierboven :+
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    *huishoudelijke mededeling*

    Even wat vragen over de inkoop actie, ik heb geen zin om iedereen nu afzonderlijk te pm'en.

    @!SIC!: Stuur me even je adres via pm

    @PoX^: Stuur me even je adres via pm

    @[2k]: Leuk als je zou willen meebestellen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    @iedereen: Check even of alle gegevens kloppen. Als het goed is zou die nou helemaal up-to-date moeten zijn.
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die het leuk vinden...hier een filmpje dat ik me box aanzet met me controller (iemand op xb-t wilde dat graag in werking zien :9 )

    Je zult hem de eerste keer waarschijnlijk heel schokkend zien bewegen (1mb filesize ;) ), maar als hij dan afgelopen is en je drukt weer op play dan gaat ie soepel... _0/
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Plexiglas schijnt hier niet goedkoop te zijn. Mn ouders hadden een dunne plaat en die was al 18 euro, een dikkere zou rond de 30/40 gaan zitten. Het is lastig te bewerken. Dus misschien een houten case met plexiglas top. Of misschien hou ik het wel gewoon bij een standaard Xbox case. Even kijken wat ik er allemaal mee kan doen, aangezien frontpanel best vol zit met controllerpoorten etc. :)
    Hmm, met custom case gaat veel meer lukken. Maar even afwachten, tot mn vader/broer thuis is voor plexi-info. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina