1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nu 1 hier staan die is 1 vierkantemeter en koste 22,50 euro.
    en hij is 2-3mm dik
    maar nu we het tog over plexiglas hebben, zou ik het ook kunnen smelten met mn soldeerbour en dan bij schuren?
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nee, de kanten zullen echt niet recht worden.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    2-3mm is best dun, zeker als je er een heel case van gaat maken.
    Plexiglas smelten met een soldeerbout lijkt me geen goed plan.
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik doe gewoon 2 lagen.
    jammer zou ik het met de decopeerzaag(of hoe je het ook schrijft) kunnen doen met een speciaal zaagje? als die er zijn

    /edit: ik ga het dan nog wel na schuren dus recht word hij wel
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Xink heeft duidelijk die van de bouwmarkt (lexan of acrylaat), plexiglas is zoveel duurder. Neem nou maar van mij aan dat het goedkoopste is bij de glas(groot)handel en dat je het maar beter daar professioneel kan laten zagen. _O_ Ik heb trouwens 6 mm gebruikt voor case en 4 mm voor de voorkant, omdat daar wel hel veel gaten in moesten komen. 4 mm ging trouwens al vervelend doen met gaten maken. Het kost wat, maar dan hebbie tenminste iets stevigs en duurzaams... _O_
     
  6. PoX^

    PoX^ Guest

    Nog een vraagje:

    Kan ik dat van me controller waar die 2 schroefjes opzitten eraf halen? Want ik had iets gelezen over een daughterboard dat je die stekkertjes ook eraf moet halen. Ik wil namelijk me ledjes bij die cijfers plaatsen en ik durf niet zo ineens daar te boren, kan dat en kan dat ding eraf?
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan dat nou ik klikte maar 1 keer hoor...
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb die van de praxis maar dat is tog ook gewoon plexiglas? of heb ik nou de verkeerde gekocht?

    en ik krijg als het goed is een (nep)dremel :D
    dat is die uit het gamma krantje, type: FCT 400F van Ferm
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer netjes gedaan _O_

    Ik heb de tut op xb-t zien staan, alleen een vraagje:
    Heb je daarvoor een modded xbox nodig of hoef je alléén je controller open te schroeven?
    En welke nadelen heeft het (kben niet zo goed in engels :D )

    Edit: ik kan dat ledje (drukknopje) wat je hebt gebruikt in die controller nergens vinden? Je zij volgens mij datie bij conrad te koop was, kun je me het typenummer geven zodat ik hem daar kan opzoeken. Enne, het is toch eigenlijk gewoon een lichtgevend drukknopje?

    :D
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in je controller een draadje doorlinken naar het knopje en in je case een draadje doorlinken naar de powerknop, staat in de tut op xbox-scene
    en van het knopje kan in geen link geven omdat ik dat gezeur met cookies krijg, maar als je zoek op 'druktoets' krijg je al een aantal types.

    Jongens: Ik ben door het Xbox-Transformed Team verkozen tot: _O_ MOD OF THE MONTH!!! _O_

    Yesssss! Een maand staat mijn box in de spotlight op xb-t.com! Over een paar dagen zal mijn box lanceren op de homepage van xb-t.com *)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteert :+
    snap ik best wel want het is nog al lastig om dat allemaal te doen
    en die er nu is is egt heel normaal, maar plexi glas case is tog wel speciaal :D
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh gefeliciteerd, jongen. De nederlanders hebben weer iets om trots op te zijn O-) . Ik vind het cool voor je dat je uit zoveel mensen bent gekozen voor die titel. Is het trouwens niet een goed idee om allemaal onze plaatjes van onze xbox op xb-t te hosten? Hebben we én allemaal een eigen gallery én we hebben geen gezeur met uploaden en dergelijke. Zomaar een ideetje...
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2005
  13. PoX^

    PoX^ Guest

    [​IMG]

    Ziet er mooi uit toch :+
    Gefeliciteert jonge je hebt het verdient _O_

    Maar kan ik gewoon op die getallen gaan boren zonder dat ik een chip ofiets raak? :{

    Edit: Ik zag dit nog staan bij een plaatje van Dynamike : ""ow man i just wanted to say your xbox is amazing and inspires me to do more with my xbox (actualy i havn't done anything yet)you are a god ''''

    Hahha fans dynamike 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2005
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, bedankt gasten...
    Hij staat er nu dus, maar volgensmij nog niet helemaal compleet, want er staan nog geen plaatjes en links in de special... ;)
    Dat van dat uploaden naar xb-t is trouwens wel een goeie, alleen om de plaatjes hier naartoe te linken is nog wel een beetje lastig, aangezien er copyright bescherming op die site zit (rechterklik werkt niet). Je moet druk ´bron weergeven´ en dan goede regeltje zoeken met de link naar je plaatje, en dat dan weer achter het basis stukje URL zetten :9 oew, hacken....

    Even je frontpanel eraf halen lijkt me verstandig, dan zul je zien dat er niks achter zit, en het boort ook wat veiliger O-)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2005
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Je kan ook zo doen:
    Je houd je rechtermuisknop in, dan komt er dat ding voor met Copyright, je houd de spatybalk en je rechtermuisknop ingedrukt. Dan laat je je spatybalk los en daarna je rechtermuisknop en dan krijg je het "uitklapscherm" evoor.

    Als het niet lukt moet je gewoon even er mee prutsen :)
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg nou wat....ik heb telkens voor niks met die ´bron weergeven zitten prutsen :9 Thanks man _O_
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Haha alstu :) Just a tip. Heb laatst trouwens aardig mijn case verkracht, had de verffohn iets te hoog staan :mad: Er is rond de jewel wat plastic vervormd maar is hoop ik nog terug te smelten ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2005
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een nieuw dremel schijfje gekocht, het is een diamant schijfje.
    20 euro voor zon schijfje!!
    iemand ervaring mee?
     
  19. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    heb mooie xbox maar krijg hem niet op site
     
  20. PoX^

    PoX^ Guest

    Jaaa ik ben de 500st
    We zijn op de helft jongens ga zo door :p

    Overigens heb ik gaten geboort in die cijfers en er ledjes ingezet, ga hem elk moment bespuiten met blauw.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina