1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je dan geen hint geven? :9

    /edit: jeej 350ste post :cool:
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Heeft het iets met FPS te maken?
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Homemade case laat nog even op zich wachten, eerst een standaard case, zoiets als het volgende (maar dan mooiere vlammen en ook 2 achter):

    [​IMG]

    Ik neem dan waarschijnlijk een ronde ccfl (staat op site niet bij dat er inverter bij zit, maar ga er vanuit dat ie erbij zit) en dual mini neonbuisjes. Alleen zal ik waarschijnlijk even moeten kijken of ik wel genoeg (molex/aansluit-) stekkers over heb of dat ik moet gaan solderen.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, eerder racen :)

    Laat het me maar uiterlijk morgen weten via pm, dan zorg ik ervoor dat je ook op de lijst komt te staan.
     
  5. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm..weet iemand of je je kast ook gewoon met metallic lak kan spuiten? Dat hij een beetje glimt/weerspiegeld..en is dat dan veel duurder?
     
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je case met metallic lak spuiten, zolang het maar van het goede merk is. Voornamelijk is autolak de beste lak om te gebruiken. Hoeveel duurder het is, hangt af van het merk.
    Dupli color (te koop bij o.a. halfords) is een zeer goed merk, maar wel duur. Onthou wel dat je voor die prijs dan echt topkwaliteit krijgt.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zit nog te twijfelen, 2 ccfl staafjes onder de case bevestigen of een rij leds onder de controllerpoorten. Laatste zou beter passen en hoef ik geen steunvoetjes te maken.

    Doen ze bij deze ook:
    [​IMG]

    Dan kijk ik gelijk ledjes uit de controllerpoorten laten schijnen, als ik eenmaal weet welke draadjes ik nodig heb om ledjes aan te solderen. :)
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ledjes in de controllerpoorten is 1 van de makkelijkste mods. Pak gewoon op xbox-scene.com een tutorial ervoor en ga aan de slag. Maar je kan het beste 2 ledjes erin plaatsen want hoe meer licht, hoe beter!
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat is zo. PM de bestelling. ;)
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    *Attentie!*

    Dit is de laatste dag om een bestelling te veranderen of toe te voegen. Controleer ook nog 1 keer heel erg goed in de beginpost of alles klopt.
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij lijkt het net of de ene kant ven mn powerled veel minder fel schijnt :confused:
    is dat bij meer mensen of verbeeld ik me dat?
    als ik dan aan de andere kant ga zitten dan lijkt het weer andersom
     
  12. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat ik mijn xbox wil modden, (ben er zelf geen ster in, dat weet ik zeker) en ik kies een ontwerp uit en ik laat hem door een van jullie maken bijv. StealthViper. Staan jullie dan ook garant voor als jullie hem kapot maken? Ik wil er best voor betalen.

    Gr.Frank
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik een hele goeie vraag. Maar vlgens mij kan stealthviper het zó goed dat er helemaal niets kapot gaat ;)
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het er eigenlijk nooit met klanten over gehad, over wie er dan verantwoordelijk is. Maar je kan er dan natuurlijk van uitgaan, dat als ik 'm sloop, dat ik ook een nieuwe xbox betaal. Maar aangezien ik de gebruikelijke mods nu allemaal heel vaak heb gedaan voor veel mensen, kan je er vanuit gaan dat er niks kapot gaat. Ik heb namelijk nog nooit, echt nooit ook maar iets aan een xbox kapot gemaakt. Zelfs toen ik voor de eerste keer aan mijn eigen xbox zat te werken, is er niks kapot gegaan. Als je veel geduld hebt, kan je niks fout doen bij het xbox modden.

    Stuur me maar een pm als je je xbox door mij wilt laten modden :) .

    /edit:
    Dank je voor het compliment *) .
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch, het blijft zo dat als je het zelf hebt gedaan je kunt vertellen aan iedereen dát je het zelf hebt gedaan, en daar gaat het om ;) ... toch? :D

    nog ff een meningsvraagje: ik heb een xbox met nog garantie tot 2007 maar toch wil ik een xbox modden. Nou ben ik aan het overwegen om een 2dehands xbox erbij te kopen om te modden. Is dit het geld waard of kan ik dan beter mn controller gaan modden of wachten tot 2007 of tot de xbox in prijs wordt verlaagd (wat me een beetje onwaarschijnlijk lijkt)?
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  16. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zullen altijd mensen zijn die zichzelf niet zo hoog inschatten op het gebied van electronische apparatuur of ze hebben simpelweg het geduld er niet voor, en dat is ook niet erg.
    Stel je voor, je wilt een mooie verlichte xbox hebben maar je hebt helemaal geen tijd ervoor... Dan kan je het toch net zo goed iemand anders laten doen?

    Ok, het is natuurlijk het allermooist als je het helemaal zelf hebt gedaan, maar als het uiteindelijke product toch een mooie, persoonlijke xbox is, dan maakt het eigenlijk niet zoveel uit of je het zelf hebt gedaan? Dáár gaat het om ;) .

    ...en over je meningsvraag: Gewoon nu modden. De meeste xbox'en die ik open zijn nog geen 2 maanden oud ;) .
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Das ook zo, maar het is natuurlijk het leukste als je kan zeggen 'dat heb ik zelf gedaan'.

    Ik ben trouwens aan het bedenken wat voor mods je behalve knopjes en jewel verlichten nog meer kan doen op je controller zonder je xbox open te maken. Iemand een idee (verven had ik ook al bedacht)?


    Edit: dat zou ik wel kunnen doen, maar misschien is er nu al iets niet goed mee. Ik weet niet of dat normaal is, maar hij maakt een (hard) brommend geluid. Ik weet dat dat door de koeling komt maar of dat nou echt zó veel herrie maakt... Er is ook niemand in mijn omgeving om het mee te vergelijken. Zal ik ms opbellen?
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zal even op www.xbox-scene.com moeten rondkijken. Meld je even aan en gebruik de search functie daar en zoek dan bijvoorbeeld op 'controller mods'. Volgens mij wil je de lijst met mods niet zien aangezien je dan heel lang bezig bent met twijffelen over welke mods je nou wilt hebben. ;)

    ms opbellen zou je iig kunnen proberen. Toch weet ik voor een heel groot gedeelte zeker dat het de koeler achterin zal zijn. Luister anders eens met je oor tegen de xbox aan, van waar ongeveer het brommende geluid vandaan komt. Een nieuwe fan erin kan het probleem al snel verhelpen. Voor 14 euro heb je al een fatsoenlijke fan bij alternate.nl (de Papst die ik bestel, zie beginpost). Als je vandaag nog een pm stuurt, kan je nog meedoen met de alternate.nl inkoop actie *) .
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft je niet in te loggen om de zoekfunctie te gebruiken ;) . Maarre, ik zal je raad opvolgen. Ik meld het wel als ik weet welke mod ik ga toepassen (volgende week ofzo, omdat er zoveel mods zijn als ik je moet geloven :+ ).


    Edit:
    [​IMG]

    Ik wil deze mod gaan uitvoeren. Dat heb ik al weleens gedaan maar toen is het fout gegeaan :D . Er is toen een pinnetje afgebroken die ik maar nét terug op z'n plaats kon solderen. Daarom ga ik het niet opnieuw proberen bij die controller omdat hij dan waarschijnlijk weer afbreekt. Bij m'n andere controller ga ik dat wél doen, maar toch zou ik het bij de controller waarbij het fout is gegaan óók willen doen. Weet iemand of je die kleine pluggetjes (dat kleine stukje snoer dat in de xbox zit) nieuw kan kopen? Dat zou nl erg fijn zijn _O_ .
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel even goed kijken naar wat de mogelijkheden zijn voor jou. Het scheelt namelijk een heleboel of je de s-controller gaat modden, of de grotere controller. In verband met ruimte binnenin kan je niet al teveel gaan aanklooien met ledjes en dergelijke.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina