1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de grote controller modden, en met ruimte-gebrek hou ik wel rekening. Check mn edit in mn vorige post. /\

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    De originele plugjes heb ik nergens los te koop gezien. Wat ik bijvoorbeeld wel heb gezien, is dat er verlengkabels zijn voor de xbox controller. Laatst heb ik er 1tje gehaald voor 4,95. Die verlengkabel is 3 meter lang en is dus in feite dat plugje waar je het over hebt, maar dan een paar meter langer. Nadelen ervan zijn dat de communicator niet werkt, als de controller met die plug is ingeplugd en het 'kapje' van die plug is niet doorschijnend, dus verlichting zal je niet zien.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je hebt extra garantie gekocht of nog een erg nieuwe Xbox. Of een Xbox na verloop van tijd kapot gaat is moeilijk te zeggen. De een doet het nog na 3 jaar, de ander houdt er na een paar maanden mee op. Mocht je deze kapot maken (met moeite), dan kan je alsnog een tweede (tweedehands) kopen. Maar je kan ook voor zekerheid kiezen en nu al een tweedehands kopen om daar lekker mee aan de slag te gaan.

4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een nieuwe en een tweedehands zou hebben, zou ik ze allebei gaan modden :+ . Als er iets aan kapot zou gaan, dan zijn reserve onderdelen vrij gemakkelijk aan te komen.

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je dan wel weer gelijk in, maar als je bij de ene xbox een onderdeel vervangt heeft de andere weer een onderdeel te weinig...
    Maarre, ik denk dat ik toch maar een 2dehands xbox koop om die te modden. Daar kan ik tenminste álles op doen zonder de gedachte te hebben zonder xbox te zitten alsie kapot zou gaan. ;)

6. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik bedoel dan reserve onderdelen bestellen op een site. Er zijn site's (ja, echt waar :+ ) die xbox'en uit elkaar halen en de onderdelen los verkopen. Op die manier maken hun winst op iedere xbox die ze compleet verkopen en kunnen andere mensen de onderdelen los verkopen. Jammer is alleen dat er nog niemand hier in nederland aan is begonnen.

en nee, hier begin ik voorlopig nog maar even niet aan ;)
    ik hou het nog wel even bij het case modden voor anderen en de inkoopactie bij alternate.nl :cool:

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ideetje: misschien is het wel leuk om een ledje aan te sluiten op het trillingsmotortje (kheb geen idee hoe het heet). Is dat mogelijk, of gaat dat heel erg ten koste van het trillen van de controller?

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dat kan gewoon. je moet echter wel even precies opzoeken hoe je ze aan meot sluiten.

9. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ja hoor dit gebruiken we zelf ook, als je SV een pm stuurt zal hij het voor je bestellen heb je minder verzendkosten.

De CCFL werkt heel goed voor onder de jewel.

11. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ok dan. Maar ik koop het gewoon hier in de winkel. Is ie wat goedkoper ook.

12. BurningMetal

BurningMetal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje,

is er ergens een goed overzicht te vinden met de verschillende maten van een xbox erop?
    Een autocad tekening op schaal zou ook mooi zijn.

Kan ik eerst mijn ideen digitaal uitwerken, en daarna pas aan de gang gaan met de box.

Hartelijk dank!

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

dat heb ik...
    je moet gewoon de min van het ledje op het zwarte draadtje aansluiten en de plus op de rode, geen weerstandje ofzo(zo heb ik het dan)

maar kijk wel uit!
    want dat grote motortje heeft hele dunne draadjes.

/edit: en van die 2e xbox, ik zou het bij 1 laten want als je een xbox ebij zou kopen, zeg 100 euro dan moet je nog modspullen halen, ik weet niet wat je wil t doen maar laten we het op 40 euro houden.
    dan kan je net zo goed die ene modden en als er wat kapot gaat(zal wel niet) dan kan je van die 100 euro altijd nog nieuwe onderdelen kopen.
    en als het helemaal goed gaat kan je van die 100 euro nog meer mod spullen kopen :+

Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wat is het effect van een ledje aan het trillingsmotortje, deze gaat neem ik aan wanneer de motor gaat trillen?
    Ik heb een controllermod gezien waarbij een rij leds oplopend gingen branden naarmate de right trigger verder ingedrukt werkt, missschien is dit ook mogelijk met trileffect. Weet alleen niet zeker of het kwaad kan als er geen weerstandje in zit.

15. carmaniac

carmaniac ....

Leuk Bevonden:
    0
    @ stealthviper... zou je me die sites met die onderdelen van xboxen eens door willen sturen via pm ofzow..heb namelijk een dvd rom nodig....:)

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou eigenlijk handiger, mn ledje op het grote of het kleine motortje aansluiten? Of maakt dat niets uit.

@[2k]: lijkt me zeer vet als er ledjes gaan branden als je de trigger (links of rechts) indrukt, alleen heb ik geen idee hoe dat werkt. Waarschijnlijk met heel erg veel weerstandjes. Misschien heb ik trouwens toch wel een idee en kan ik het zelf ook uitvoeren:
    Als je heel veel weerstandjes voor een ledje zet gaan ze pas branden als er veel stroom op komt te staan, dus als je een rijtje maakt van meerdere weerstandjes dat oploopt van geen weerstandjes tot veel weerstandjes kan je dat effect krijgen.
    Slimme ik :p *)

Ik denk dat ik dat ga doen want dat lijkt me toch wel zeer vet! Ik moet alleen nog ff zoeken waar op die grote chip het gedeelte van de triggers zit...

/Edit: hetzelfde effect kan je dus ook met trilling uitvoeren ;)

//Edit: damn, stealthviper heeft gelijk gekregen: er zijn zó veel mods dat ik moet gaan kiezen welke ik toe wil passen op mn controller.

Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  17. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj! Eindelijk zijn alles pics en links erbij gezet bij mijn article op xb-t.com :D Die moderator van heel die website (15 jaar 8) ), was een beetje ziek en kon er niet aan werken...
    Nu heb ik ook een plaatje van MotM boven me gallery, en sta ik bovenaan de lijst bij de gallery, jeuj! :cool:

Vandaag ook eindelijk mijn ledjes binnengekregen van world-led.com, hèhè...
    Ik had die normal 3 mm besteld voor me lan en hdd led die ik erbij ging zetten, maar die ledjes zelf zíjn ook echt de kleuren die ze uitstralen, en ik weet miet of ik dat wel zo cool vind. Ik wil gewone transparante die de kleur worden als de aan staan, maarja...eerst maar even kijken hoe het er in werking allemaal uitziet... :p

19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang heeft het nou uiteindelijk geduurt vanaf dat je het geld over gemaakt hebt tot vandaag (toen je ze ontvangen had)?

20. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ! ik heb nu een vraag : ik wil mijn eject lampje rood maken en daarvoor hoef ik eigenlijk alleen de draadjes van de frontpanel te verwisselen maar nu is de vraag hoe krijg ik die frontpanel eruit :) ik heb de schroefjes van de achterkant van de xbox losgemaakt maar nu wil de bovenkant er niet af en dat vond ik ook nogal een beetje raar :mad:

hopelijk snel antwoord te krijgen op deze vragen..
    Groeten, Feodor

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina