1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwacht ze vandaag (mijn ledjes) en het is vandaag 2 weken gelden dat ik ze heb besteld.

2. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet wel eerst alle schroeven los maken. Eerst de vier pootjes eraf halen, daaronder zitten schroeven. En dan moet je met je vinger even voelen waar er gaten zitten onder de stickers (2). In totaal zijn er 6 schroeven. Let wel op! De garantie vervalt als je je Xbox open doet!

3. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dankjewel ninto !! _O_ ik dacht namelijk dat er maar 4 schroeven zaten |:- maar hoe moet ik het dan verder doen ?? want je schijnt er wel wat over te weten :D
    alvast bedankt

4. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha.. ik weet er niet zo heel veel van hoor. Maar ik weet hoe je die mod moet doen. Add me maar op MSN: ninto@zeelandnet.nl dan leg ik het verder uit.

5. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    G*DV*R, K*T, SH*T, F*CK, dat was de 'secret' mod die ik wilde proberen... :'-( .

Ik heb best wel vaak gelijk als het om xbox mods gaat O-)

Gebruik ALTIJD een weerstand voor een ledje. Anders brandt dat ledje ontzettend snel door.

Ik denk niet dat dat werkt. Ik heb ook nog niet echt een idee hoe ik het ga aanpakken, maar ik denk, dat als je jou methode zou toepassen, de ledjes ongeveer toch allemaal tegelijk aangaan, en iig allemaal tegelijk uit. Ik denk dat je er een soort van delay-circuit tussen iedere led moet zetten. Dat klinkt heel technisch, een delay-circuit, maar ik zou dus echt niet weten of zoiets bestaat of gemaakt kan worden. Maar ik ga in ieder geval de mod ook nog uitbreiden met een bijpassende, zelfverzonnen mod die niemand erbij zal maken (dat dacht ik ook van deze mod opzich, maargoed).

Hier is trouwens het filmpje waar [2k] het over had:
    http://www.brahm2.com/faq/intensecontrollermod.wmv

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat is hem inderdaad.
    Op xbox-scene zag ik een tut over jewel-verlichting door middel van leds en als ik het me niet vergis gingen ze oplopend branden. Zal hem even opzoeken.

edit: hdd activity, best pittig schema: http://www.xbox-scene.com/articles/hdd-activity.php

Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad ook een zeer gave jewel verlichtings mod. En dan te bedenken dat de amerikanen met dit soort dingen zijn begonnen, en wij nu pas daar zijn 8) . Ag jah, iedereen zo z'n eigen tempo *) .

8. DeathWaste

DeathWaste Ashes of the Wake

Leuk Bevonden:
    0
    hoe haal ik de jewel eraf?
    ik hbe het geprobeert met een föhn maar dat duurde wel heel erg lang en ik kreeg er nog geen beweging in....

9. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    *alternate mededeling*
    Ik heb even jullie advies nodig. Het gaat over het verzenden van de spullen. Omdat het een grote order is, moet ik 17 euro verzendkosten betalen. Dus dat wordt dan automatisch 1,90 per persoon. Maar dan moet ik nog de pakketten verzenden naar jullie. Aangezien de meeste producten te groot zijn voor een envelop, moet ik de spullen gaan verzenden via die tpg dozen. Daar zijn de nodige kosten aan verbonden, namelijk 5,50 (in heel nl.) + de kosten van die doos. Maar zolang ik onder de 9,00 euro blijf, hebben we er nog voordeel bij. De kleinste doos is al 1,70 en als je dan de rekensom 1,70 + 5,50 + 1,90 maakt, kom je uit op totale verzendkosten van 9,10. Dat kan niet de bedoeling zijn, dus heb ik de vraag of jullie misschien er wat in zien om de bestelling bij mij thuis op te komen halen (wat makkelijk te doen is, wanneer je 18+ bent en ov hebt). Een 2e mogelijkheid is dat ik de bestelling in een doos van de supermarkt doe, dat bespaart de kosten van de doos zelf (waardoor je uitkomt op 7,40). De laatste mogelijkheid die ik zie is dat ik naar het station in Den Bosch kom (aangezien de meeste 'boven' mij wonen in nl.) en dat ik jullie daar tref. Het probleem alleen daarvan is, dat ik dat maar op 1 dag doe. Jullie snappen zelf (hopelijk) ook wel dat ik niet iedere dag naar het station toekom om daar te gaan staan.

Ik wil jullie meningen, adviezen en andere oplossingen graag horen. Stuur een pm met je reactie naar mij toe. Ga dus niet hier in deze thread reageren, aangezien het er dan niet overzichtelijker op wordt.

Alvast bedankt

Je kan het beste de vriesmethode gebruiken. Een half uur in de vriezer stoppen, en dan daarna met een hamer op de achterkant tikken, dan zou de jewel eruit moeten vallen. Je kan dan ook nog een beetje de kap buigen en als het goed is hoor je dan een beetje de lijm kraken, veel succes ermee!

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedacht later ook al dat mn theorie over die weerstandjes niet zou werken maar om nou voor de 3de keer te editen...
    Ik heb echt geen idee hoe hij het heeft gedaan. Misschien dat dynamike het weet...

Edit: lamaar, khad de posts hierboven nog niet gezien :D. Enne, van dat schema snap ik ook niets :D

11. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt
    hij zit er nu in:p

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moest er toch juist uit?

13. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    hehehe
    hij zit in de vriezer bedoel ik ;)

14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    dan is t goed ;)

15. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    45 minuten was nog niet eens genoeg....
    dus ik doe em nog een keer 45 minuten erin...
    misschien dat er dan wel beweging in komt :)

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat ziet er echt vet uit! Ik zou net echt weten hoe dat zit hoor, mischien een of andere flap die van boven naar beneden over ij rij ledjes heen en weer beweegd wanneer je hem indrukt, mechanisch dan? Hij zou ook iets elektronisch hebben kunnen gedaan met die sensoren waar de triggers aan zitten...phoe...ik zou het wel willen weten. Heeft hij zelf nog niet uitgelegd op Xbox-Scene...enne Stealth, was dit die mod die jij wilde gaan doen? edit: ow, ik had de vorige pagina nog niet gelezen, nou ik vind hem zo vet dat ik hem nog steeds cool vind, ooka lis hij niet ´secret´ meer. Het heeft iets met racen te maken, weet jij al hoe het werkt?

Nog een dvd window gemaakt in me v1.0 box:

edit: haha, hier is geen dremel aan te pas gekomen :9

17. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is te zien :eek: Sjeees wat een strakke lijnen! Kudos! _O_

18. Xpainter

Xpainter 350Z box in aanbouw!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er intresse in gespoten xboxen ?

ik spuit namelijk xboxen in allerlij kleuren ( combinaties )

19. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand een handleiding hoe je een round ccfl aansluit zonder te solderen.

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Je sluit altijd een round ccfl aan zonder te solderen...
    Bij je ccfl zitten stekkertje waarmee je hem zo kan aansluiten op de stroom van je box...succes :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina