*alternate mededeling*
Ik heb even jullie advies nodig. Het gaat over het verzenden van de spullen. Omdat het een grote order is, moet ik 17 euro verzendkosten betalen. Dus dat wordt dan automatisch 1,90 per persoon. Maar dan moet ik nog de pakketten verzenden naar jullie. Aangezien de meeste producten te groot zijn voor een envelop, moet ik de spullen gaan verzenden via die tpg dozen. Daar zijn de nodige kosten aan verbonden, namelijk 5,50 (in heel nl.) + de kosten van die doos. Maar zolang ik onder de 9,00 euro blijf, hebben we er nog voordeel bij. De kleinste doos is al 1,70 en als je dan de rekensom 1,70 + 5,50 + 1,90 maakt, kom je uit op totale verzendkosten van 9,10. Dat kan niet de bedoeling zijn, dus heb ik de vraag of jullie misschien er wat in zien om de bestelling bij mij thuis op te komen halen (wat makkelijk te doen is, wanneer je 18+ bent en ov hebt). Een 2e mogelijkheid is dat ik de bestelling in een doos van de supermarkt doe, dat bespaart de kosten van de doos zelf (waardoor je uitkomt op 7,40). De laatste mogelijkheid die ik zie is dat ik naar het station in Den Bosch kom (aangezien de meeste 'boven' mij wonen in nl.) en dat ik jullie daar tref. Het probleem alleen daarvan is, dat ik dat maar op 1 dag doe. Jullie snappen zelf (hopelijk) ook wel dat ik niet iedere dag naar het station toekom om daar te gaan staan.
Ik wil jullie meningen, adviezen en andere oplossingen graag horen. Stuur een pm met je reactie naar mij toe. Ga dus niet hier in deze thread reageren, aangezien het er dan niet overzichtelijker op wordt.
Alvast bedankt
Je kan het beste de vriesmethode gebruiken. Een half uur in de vriezer stoppen, en dan daarna met een hamer op de achterkant tikken, dan zou de jewel eruit moeten vallen. Je kan dan ook nog een beetje de kap buigen en als het goed is hoor je dan een beetje de lijm kraken, veel succes ermee!
Laatst bewerkt: 5 feb 2005