1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeathWaste

DeathWaste Ashes of the Wake

Leuk Bevonden:
    0
    originaliteit :)

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een mooie jewel. Weer eens iets nieuws! Dit krijg je nou als de xbox community groeit; originaliteit!

Ga zo door mensen _O_

3. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
  4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    De een begint met een fanguard erop, de ander plaatst er een logo in met een andere vorm. Wordt lastig om nog iets nieuws te verzinnen zo. :)
    Mijn project 2 wordt ice-feeling, with/metallic en blauw en dan iets van vlammen of tribals erop spuiten. Al zag ik op xbox-scene via een link dat dat ook al eens is gedaan.

5. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    ja tribals zijn _O_
    ik zag ergens ook een helemaal witte xbox
    ziet er wel cool uit, egt schoon! :p

6. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je ooit een tribal als dvd/fan window willen, dan ben ik altijd bereid om die erin te snijden, [2k]. En anders ben ik heel erg benieuwd hoe en welke tribal jij erin maakt.

7. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    wat vor vijljes gebruikende mensen hier(hoe grof en hoe klein)
    en hoe ''snij'' je die er dan uit?

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je ze eruit moet 'snijden' met een dremel en van vijltjes heb ik geen verstand ;) , ik denk dat je dat gewoon zelf moet uitzoeken welke jij het fijnste vindt. Hoe grover (groffer) hij is, hoe sneller het gaat maar hoe onpreciezer (wat is het tegenovergestelde van precies :D ) hij wordt. De keuze is aan jou.

9. Xpainter

Xpainter 350Z box in aanbouw!

Leuk Bevonden:
    0
    vilgens mij eerst markeren met een stift dan met een boor langs de lijnen gaan

dan later het stuk eruit halen en gan vijlen en daarna schuren

10. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik teken eerst een tribal uit op de computer, of zoek een bestaande. Dan maak er een mal van door middel van het uitprinten van de tribal en vervolgens uit te snijden. Dan tamponeer ik met een kwastje en verf de vorm op de case. En daarna ga ik met een dremel het grove werk doen (wat bijna niks is bij een tribal) en vervolgens ga je met vijlen en schuurpapier aan de gang. Hier gaat ontzettend veel tijd in zitten, maar het is (natuurlijk) de moeite waard.

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Denk dat ik volgende week maar es begin met mijn case te verkrachten (A)
    Meer licht zit er eerst niet in, heb mijn bestelling geanuleerd omdat ik in 1x zonder geld zit, ik wil jullie niet in1x naaien me de verzendkosten dus ik betaal wel gewoon mijn deel van de verzendkosten van Alternate.

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het even in de beginpost zetten, + alle andere afspraken die er zijn gemaakt, zodat er duidelijkheid komt en we ervoor kunnen zorgen dat de order toch nog doorgaat.

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Met wat voor programmaatje maak je die tribals op de computer?

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hij zal wel photoshop gebruiken.

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Die snijd ik op een speciale sticker-snijd-machine :) Kan je maybe laten doen bij een printcentrum in de buurt...

IDD! _O_ _O_ _O_ Ik gebruik de knop op me box niet meer! Ik had hem er net zo goed af kunnen laten! Zo dat zou een coole mod zijn: een buttonloze xbox! *)

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou je dan doen als je controller kapot ging en je wou net gaan gamen? ;)
    Enne, zou je die sticker ook zelf kunnen maken zonder ingewikkeld gereedschap ofzo?

17. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    hehe das wel cool idd maar kan je ook de eject knop op je controller doen? zeg maar (hetzelfde als wat jij heb maar dan met de eject knop) want mijn xbox is omgebouwd en om em aan te zetten zonder chip moet ik em aandoen met de eject knop (dat doe ik nu meestal omdat ik veel op live zit)

edit: k heb iets heel doms gedaan bij het verfen... verkeerd tape gebruikt, nu is de wit dus verneukt, er zitten allemaal blauwe vlekken op van me handen (ik ben behoorlijk dom |:- )
    foto:
    ik moet het witte dus weer opniew doen...
    de verf op het Machine Head logo is zo goed als droog dus die haal ik er zo ook af, ik maak er zo wel ff een foto van :)

Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  18. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Lees de startpost en de faq eens, daar zie je dat er niet over gesproken mag worden (modchips bedoel ik)

19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Als 'ie nou gewoon ff het woord 'modchip' uit z'n post haald kan hij de vraag wel gewoon stellen, dus dat zou ik ook maar ff snel doen voordat er een mod langskomt die zélf je post verandert... ;)

20. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    dat zeg ik alleen maar om duidelijk te maken waarom ik em met de eject knop aan moet zetten... dat is tog niet erg?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina