1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeathWaste

DeathWaste Ashes of the Wake

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb wel goeie tape erbvoor maar die is heel smal dus dan wordt het als nog lastig maar ik ga het zo ff proberen

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Post foto's als dat kan als je klaar bent, dan kunnen wij beoordelen of je het goed hebt gedaan.;)

3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Wel kijken of er geen verf onder kan komen.

4. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    ja het probleem is dus dat ik geen goed mesje ervoor heb en dus kan ik het niet precies afsnijden... het word nu meer scheuren omdat het met een schaar moet...

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Als het uiteindelijk maar goed komt ;) .
    Welke kleur ga je hem eigenlijk spuiten?

6. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    het grootste gedeelte heb ik al wit gemaakt en het gedeelte rond de jewel donker blauw... net als mn xbox zelf :)

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ foto's _O_

8. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    foto's van....?
    want ze zijn allebei nog niet af

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht dan maar tot je alles hebt geverfd.

Bij welke sites behalve world-led.com kan je eigenlijk nog meer goedkoop ledjes kopen?

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn dvd window in de v1.0 box is af...Er zit nu een goedkoop kunstoffen (PET) plaatje in het gat. Ook de full dvd window op een thomson drive is een succes, het ejecten en invoeren van een cd werkt nu ook foutloos. Ik heb nu ook geen sticker gebruikt ofzo maar alleen een gat waar de spinner in ligt. Het nadeel is nu dat je de box niet ondersteboven mag schudden, anders valt de spinner eruit :D Nu heb je dus echt alléén de spinner in het midden en geen randjes van stickers...je ziet nu dus echt zoveel mogelijk als van de dvd _O_ wat ook wel grappig was was dat de spinner van thomson van plastic was met magneetjes erin, en die van de philips van metaal gewoon..

Ik wil heel mijn box hoogglans wit maken, maar de kleur groen van de ccfl en leds passen er niet echt bij :eek: ik denk dat ik ook de ccfl en de leds ga vervangen voor witte, lijkt me wel een vet apple effect geven _O_

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Zeer netjes gedaan!_O_

Je schrijft als nadeel dat je de xbox nu niet meer op z'n kop kan schudden, maar doe je dat dan normaal wél? 8)

Hoe heb je die dvd-window nu nou eigenlijk gemaakt omdat je geen sticker erbij hebt gebruikt?

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Zie vette tekst O-)

Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Zie rode tekst :cool:

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon al duidelijk als je je drive eens gaat onderzoeken...en zéker als je dan nog eens de tut erbij leest... ;)
    Wat ik bij de deze heb gedaan is gewoon één dunne (1mm) plaat genomen en daar een gat in gemaakt en daar de spinner ingelegd. Er zit nu dus niet nog een plaat boven die hem tegenhoud als je de box ondersteboven houdt. De magneet in de spinner houd zich wel een beetje vast, maar zal je gaan shudden dan valt hij er wel af. Maar dat gebeurd toch niet zo (heel ;) ) vaak.

Het probleem is de plaat op de goede hoogte krijgen, zodat de plaat niet cd en de spinner raakt tijdens het draaien, maar wel goed de spinner omhooghoud bij het ejecten. Daarom is het bij de methode die ik nu heb gebruikt héél belangrijk een dunne plaat te nemen, want tussen de bovenkant cd en onderkant (van het randje) van de spinner zit niet zoveel ruimte. De stickermethode is in principe iets veiliger omdat een sticker heel dun is.

Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker een heel precies werkje waar je heel erg veel geduld voor moet hebben...?

Ik ga die mod niet uitvoeren :cool:

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, je moet alleen even goed opletten bij het boren van het gat in het midden, dat dat écht in het midden zit van de cd, anders zou de spinner maybe tegen het randje van het gat aan kunnen schuren...voor de rest heb ik hem net in 30 min gedaan. Dat goedkope kunststoffen plaatje kon je gewoon met een mes snijden en het gat met de 7-gatenzaag gedaan...

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Net gehoord dat mijn oom kan airbrushen. _O_ Hij maakt van die kleine bestuurbare Stockcars van over de €1000 p/s :9 En die spuit ie dan ook zelf. Binnen kort daar even langs (A)

18. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    dit ziet er tog wel netjes uit? (niet egt duidelijk - donker)

19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er wel goed uit, maar ik zij al: maak je foto's in een lichte ruimte...

Heb je nou eigenlijk ook je jewel gemod of is dat gewoon een stukje plakband?

20. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is hier fucking licht maar die foto's zijn gewoon niet mooi, niet zo goede camera...
    het is tape op de jewel :) ik wil em nog wel modden maar weet niet hoe ik em eraf kan halen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina