[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Glowpad is ook een optie, erg makkelijk te maken en geeft een mooi effect.
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    wat het gewicht kan hebben, ik denk dat je het niet te zwaar moet maken want dan gaat (denk ik) het motortje(sneller) stuk
    maar als je het van plastic zou maken kan het wel, houd ook wel en metaal denk ik ook wel(als het maar geen soort lood is 8) )


    als je het wel meent: dankje _O_
    als je het niet meent: HAHAHahahah....
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meende het dat je een goede post maakte, dus geef jezelf maar eens een flinke klap op je schouder namens de mod community.

    Voor underglow ga ik zelf toch voor ledjes in de front panel, waardoor je alleen de voorkant laat gloeien. Slurpgeit heeft die mod al een keer geprobeerd, maar geen succes. Ik wil gerust glowpads of andere dingen toepassen, maar dan is mijn xbox een stuk minder vervoerbaar en aangezien ik de xbox gemiddeld 2x per week ergens naartoe vervoer, moet er niet al teveel aan de buitenkant kapot kunnen.
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij slurp was het kapot gegaan omdat hij de pootjes niet kort genoeg wou maken, die maakten toen contact met iets en kregen dus teveel dan wat ze aankonden.

    Mijn xbox case begint te slijten :confused: waarschijnlijk zal ik hem overspuiten en misschien dan ook maar een window erin maken :+
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    als je underglowwilt doen moet je gewoon de ledjes horizontaal leggen, ik heb dat ook gedaan en het ziet er best mooi uit

    ik had eerst op xbox-scene een goede tut hiervan gezien ik zal zo even zoeken

    /edit: ik kon hem niet meer vinden en heb geprobeert te tekenen met paint(sorry voor de slechte kwaliteid :9 )

    hopelijk doet hij het

    /edit2: oeps ''die blauwe'' is dubbel gespelt maar let er niet op
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  6. davey

    davey Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    maybe ik heb nog een case voor je denk ik zoeens als het allemaal gaat werken wat ik wil dus hoor je wel!? _0/

    /Mod Hier is al vaker iets van gezegd; gebruik die leestekens eens. Hier is geen touw aan vast te knopen. - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2005
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja het is bij mij een kwestie van de case schuren, primer erop, spuiten en lak erover. Daar heb ik geen nieuwe case voor nodig lijkt me.
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet echt nee, tis alleen allang niet meer orgineel, iedereen heeft paint en windows.
    Verzin jij nu eens iets compleets gestoord of met je Xbox te doen :D

    /me kijkt om zich heen...

    Bouw het in een grote koekenpan, een brood trommel, vissekom, kussen, grote teddybeer, bloempot. ideën zat lijkt mij :D
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Helaas, vast ook allemaal al gedaan :cool:.

    Ik wil het eigenlijk nog steeds in een videorecorder inbouwen :)

    Edit: aparte kamer ;)
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijkt naar de TV, ruimte zat??
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, de VCR zou ik ook doen, we hebben hier nog een kapotte staan, maar mn moeder en zusjes zijn na jaren nog aan het rouwen
    hopen dat die het op eens weer gaat doen oid
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    mensen casemodden (meestal) om hun case mooi te maken, ik weet niet of jij het mooi vind om een dvd in een koekenpan te doen...

    sorry dit is al de 3e keer dat ik het vraag maar weet echt niemand welk draadje voor te ejecten is en welk draadje om aan te zetten is?
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Case modden houd in dat je de case aan past en of veranderd, hoeft niet automatisch te betekeken dat het mooier wrd, de een doet het om het mooier te maken, de ander ziet de uitdaging om de grens op tezoeken van wat allemaal mogelijk is, waar je allemaal een PC in can stoppen of in can veranderen, zeg nou zelf, alleen kleurtjes er op spuiten en een raampje er in is niet echt meer orgineel ( of ledjes)
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    hoe moeilijk is het om gewoon even je voorkant eraf te halen en te kijken?
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet het bij die nieuwe generatie modders allemaal zo gek mogelijk? Ik zie casemodden nog steeds als een manier om je xbox persoonlijker te maken. Het hoeft toch niet per se in iets geks ingebouwd te worden? Je kan toch ook gewoon een mooi logo erin snijden, verlichting erin stoppen en de case spuiten? Waarom moet het bij jullie dan allemaal zo 'origineel'? Ik heb nog nergens een xbox gezien, met tribals zoals ik 'm heb.... is dat dan niet origineel??
     
  16. DeathWaste

    DeathWaste Ashes of the Wake

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    of heel groot het Machine Head logo ;)
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik nou zien welk draadje voor de power is en welke voor eject, ik bedoel niet het hele ''bosje'' maar speciaal welk draadje



    ben ik het met je eens :)
    ja het blijft een window...
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou en? Een xbox in een grote koekenpan, een brood trommel, vissekom, kussen, grote teddybeer of bloempot blijft 'een xbox ingebouwd in een gek ding'. Mensen hebben al vaker xbox'en in gekke dingen ingebouwd, dus dat idee kan je dan ook laten schieten.

    Het is nog altijd origineler om een xbox te hebben gemod, aangezien de meeste mensen die een xbox kopen, de xbox nooit zullen modden. En zolang ik nog steeds de nodige 'ooh's' en 'aah's' ontvang wanneer andere mensen mijn xbox zien, vind ik het best O-) .
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Jezus! :mad:
    Ik kwam een Fan replacement Tut op Xb-Scene tegen van 12 pagina's, ik mooi printen en zonet aan de gang gegaan. Loop ik vast en kijk ik even voor en andere tut op Xb-T, staat daar dat ik alleen de hoekjes hoef af te zagen en klaar :{

    Heb ik voor niks dat hele ding uitelkaar gehaald! Maja weet nu iig hoe dat moet :p

    Mooi heb alles gezaagt enzo maar nu ben ik iets te ruig omgegaan met mijn fan toen ik al die hoekjes eraf moest halen en is er een draadje losgesschoten :'-( Hopelijk kan me pa em nog solderen.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het eigenlijk mogelijk zijn om je xbox in te bouwen in een cd-speler of een computer? Dat zou me iig wel vet lijken. In een computer zou denk ik wel kunnen, maar heeft iemand ook plaatjes van iemand die dat heeft gedaan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina