[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem gewoon op het circuitje solderen: voor de power button, een van de onderste twee van het knopje, en voor de eject een van de bovenste 2 van het knopje (er zitten er vier per knopje, maakt niet uit of je de linker of rechter neemt) Voor de powerknop is het draadje 2 van onder dat weet ik wel... je kan het ook zien als je de zwarte plak sticker eraf haal dat zie je het lijntje lopen naar het draadje....
    Als je een mieuw knopje erop zet, moet je hem gewoon tussen de onderste en bovenste zetten, zoals mij:

    [​IMG]

    let maar niet op de rest dat is voor leds en rechts was er een plaatje afgebroken dus die moest ik omleiden naar links.

    Kom op, daar zijn zoveel plaatjes van....
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustig aan doe, he. Ik heb ook die mod toegepast en het scheelt inderdaad met het geluid wat er vanaf komt (vooral bij versie 1.0)

    Je heb ook zelf google op je internet staan, je hebt ook de site van xbox-scene en xb-t erop staan, dus dat kan je prima zelf doen. We zijn niet je slaafjes.
     
  3. PoX^

    PoX^ Guest

    Heb me xbox nu overgespoten voor een klein deel in blauw en het is super goed gelukt, ook heb ik ledjes BOVEN me controllerpoorts gezet en dat is ook goed gelukt. Nu de rest nog overspuiten en me ccfl erin en dan ben ik klaar
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep (sorry voor de late reactie).
    Alleen jammer dat waarschijnlijk zo'n 60mm ccfl niet eronder past, ik denk datie een beetje te groot is. Dan maar met ledjes. Ik weet nog niet zeker of ik het wel ga doen, maar misschien...
    Ik heb er ooit een plaatje van gezien. Ik edit deze post wel als ik m heb gevonden.


    Btw
    [​IMG]
    Ik snap deze mod niet helemaal. Heb je hier nou een sticker oid voor nodig of heb je helemaal geen extra spullen nodig (ksnap de tut op xbox-scene niet helemaal).
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Doed, 60mm is 6cm he! je hebt een 80mm ccfl nodig voor onder de jewel.

    Edit: wooohooow, niks gezegd. Je plaatje staat er nu pas, dacht dat t over een xbox ging. O-)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bestaan er eigenlijk ccfl's die onder de jewel VAN DE CONTROLLER ( O-) ) passen?
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb alleen iemand ooit glowwire in z'n controller zien doen. Maar waar hij in godsnaam de inverter had neergezet, is mij een groot raadsel.
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik het denk ik toch maar met ledjes doen als ik de mod ga uitvoeren. Zou het eigenlijk wel mooi zijn als je niet meer het logo ziet maar de printplaat (of wat het dan ook is) van de controller?
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kom je achter door de controller te modden, het is een kwestie van smaak. En vind je het niet mooi, kan je er altijd een papiertje voor doen.
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier voor je :9

    [​IMG]

    [​IMG]

    Check: hij heeft zijn AXBY Knoppen zwart gemaakt 8)

    edit: nr. 300 _O_
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker stoer, maar de witte durft hij niet zwart te maken, zeker bang voor verwarring :+

    Weet je toevallig wat dat licht op het onderste plaatje vandaan komt? Het lijkt te fel voor 1 ledjes, maar ik zie ook niet meer lichtbundels van meerdere ledjes :confused:

    Ik denk dat ik ook zoiets ga proberen, het ziet er wel erg mooi uit, als ik het kleurenschema + verlichting overneem in mijn controller.
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe wil je dan die knopen zwart maken?
    en zou je je moederbordje kunne spuiten? dat is wel mooi onder zon gat(als je dat ok gaat doen dan)

    /edit: zou aub iemand een foto van dat ding willen amken wat dynamike ook had gedaan alleen dan zonder kabels?
    want bij mij zit er zon zwart laagje op en dan kan ik die kabeltjes niet zien lopen
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Coole controller. Heb eindelijk goede foto's van mijn xbox kunnen maken (met ondertussen overleden CCFL)

    [​IMG]
    [​IMG]
    ja, ik weet het, lelijk gelijmd, boeiend.
    [​IMG]
    Allebei gezellig in hun hoekje:
    [​IMG]
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat kijk jij voor een kut reclame op tc.

    Ga je die groene xbox ook nog casemodden?
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    als de garantie verlopen is mss, voorlopig nog niet iig.
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Even naar mijn oom geweest die heeft een soldeerpistool, was binnen een minuut weer goed :)
    Man wat een verschil zeg _O_
     
  17. DeathWaste

    DeathWaste Ashes of the Wake

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox die bijna af is. (dvd lade-frontje zit er nog niet op en een deel van het middelsteis wit en moet nog blauw, maar goed. (ik weet het, de foto is onduidelijk, het is te donker maar daar kan ik ook niks aan doen, dit is het beste wat ik kon krijgen
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Netjes! _O_
    Ik spuit em ook wit, moet alleen nog even dik plexiglas kopen voor mijn ID&T logo :) Lijkt me best wel mooi als et er wat boven uit komt zegmaar.
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Geeft die jewel eigenlijk wel licht, of heeft hij m doorzichtig rood gemaakt? Het ziet er iig wel vet uit! Ik denk dat ik dat ook ga doen, maar ik moet nog wel ff uitzoeken hoe het met dat licht zit.
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    De jewel geeft geen licht, maar een aantal ledjes of een invertor geeft het licht, bij de jewel heeft hij hem los gehaald en het plaatje van xbox eruit gehaald.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina