1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook wel :{
    Ik vroeg me alleen af of ie iets met de jewel had gedaan waardoor hij rood is of dat dat gewoon rode ledjes/ccfl is/zijn.
    Enne, een inverter geeft geen licht ;)
     
  2. F®íts

    F®íts F®íts

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen weet iemand meschien waar ik een nieuwe xbox kap kan kopen in nederland of in nederland kan bestellen?
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @Stealthviper: Wanner moeten we het geld overmaken?
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ohw kut wat een fout, ja ik bedoelde de CCFL die dan op de inverter zit aangesloten.

    De jewel is volgens mij niet rood gemaakt, maar door het licht lijkt het wel zo.
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik wil dit graag :

    [​IMG]

    Wat heb ik hiervoor allemaal nodig?

    Dit zou ik ook wel willen hebben:

    [​IMG]

    Maar is dat ook mogelijk met een S Controller?

    Alvast bedankt :+
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit kan ook met de S-Controller, enkel zal het niet zo een mooi effect hebben als op de XL controllers.

    Voor de verlichte jewel heb je nodig:
    Ledjes met bijbehorende weerstanden of CCFL + invertor.
    Dremel.
    Diepvries.
    Terpentine.
    Geduld.
     
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Oke, thx. Weet je misschien ook een goeie/goedkope site waar je die shit kan kopen? Of kun je het ook uit de winkel halen? (ja, ik heb er geen verstand van :+)
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je allemaal nodig om de jewel van je controller licht te laten geven?
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    www.alternate.nl

    Als je geluk hebt, heeft Stealthviper nog niet besteld en kun je nog ff joinen voor lage verzendkosten. Kijk dus even in de eerste post en PM Stealthviper dan).

    @JKI: Denk even na...en kijk even rond.
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het zelfde als hierboven enkel kun je de jewel van de controller los kraaken.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zal ongetwijfeld wel mogelijk zijn voor de S controller.
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dan zal je het met ledjes moeten doen, en de jewel op de s controller is van zacht plastick waarop het er als in is gedrukt. Je kunt nog wel een hard plaatje verwijderen met de lijm. Maar het resultaat bij de S controller zou nooit zo mooi zijn als bij de XL controller.
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Je zou wel gewoon die sticker eraf kunnen halen en net als bij de Xbox zelf een gat maken. Dan plexiglas ofzo erachter en wat Ledjes en dan ben je klaar. :)
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:

    Ik vroeg eigenlijk ook al een paar pagina's geleden wat voor sticker of dat je überhaubt een sticker nodig hebt om dat logo op de xbox-controller doorschijnend te maken. Ik snapte die tut op xbox-scene nl niet helemaal. Nou stel ik mn vraag nog een keer maar iets eenvoudiger, en dan krijg ik zo'n antwoord...
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk eens beter

    En je hebt geen sticker nodig ooit gehoord van dremelen? dat heeft hij gebruikt.

    Edit: als je nou weer eens naar school zou gaan JKI dan zou je engels leren. Bij tekenene leer je kijken naar plaatjes en kun je deze kennis combineren waaruit je dan een conclusie kan trekken die je al een aantal keer in de casemods topics hebt zien staan. Voor jou geld inmiddels nou bij mij eerst zoeken, nog een keer zoeken. en dan nuttig vragen. Want bij jou lijkt het inmiddels steeds meer op het behalen van zoveel mogelijk posts. Ook wel spammen genoemd, je levert geen tot weinig bijdrage op het moment. Ga je nuttige dingen vragen en nuttige antwoorden leveren dan zal je pas worden gewaardeerd door mij.

    Amen O-)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2005
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dus of je dit ding echt nodig hebt als je je controller-jewel (dat logo wat eronder zit) wilt verlichten:

    [​IMG]

    @Conquistador: waar slaat dat nou weer op. We zijn niet allemaal zo hoogbegaafd als jij. Deze thread is toch om vragen te stellen? Als je niet het geduld hebt om ze te beantwoorden, doe dat dan niet. Maar ga dan ook niet van dit soort dingen posten.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2005
  17. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga eten en zal zo de foto posten van zo een jewel als je die losmaakt, heb er namelijk nou een voor me liggen, dan zul je ook zien dat de sticker nutteloos is.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is nou je probleem eigelijk? zolang je er licht onder doet, kan je er desnoods een condoom onder plakken. zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen..
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Waar moet ik op zoeken bij die Pc winkels als ik van die pootjes onder me xbox wil die ze ook wel onder Pc's doen? :)
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het logo doorschijnend maken en ik geloof niet dat een condoom het logo van een xbox bevat _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina