1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Je weet maar nooit wat voor Merchendise M$ allemaal heeft :+
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het logo van een s doorzichtig wilt maken moet je hem eraf halen en dat witte spul eraf trekken dan is die x en xbox doorzichtig
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ehm, nee, die achterkant heeftie zelf gemaakt.
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dit mijn uiteindelijke "ontwerp" :)
    [​IMG]

    Het Rode is de verlichting die ik er in heb en ik heb mijn ID&T Logo even doorzichtig gemaakt (je iets wat op een dvd window moet lijken nu) omdat je het dan wat beter ziet.

    De dingen die ik dus nog moet doen is et logo eruit halen en dan wit spuiten. Dan komt er dik plesiglas onder zodat het er bovenuit komt. Denk niet dat ik het er uit ga dremelen want ik heb toch wel zo'n schijthekel aan dat ding dus ga gewoon schuren en met een vijl :) Hij is op het plaatje nog niet zo groot omdat dat niet echt mooi wou maar in het echt word ie zo groot mogelijk natuurlijk.

    Iemand coments?
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    -Wat komt er bovenuit als je dik pexiglas onder je logo zet?
    -Dus je gaat met een alleen een vijl en schuurpapier het logo uit je case halen? Is dat niet een beetje omslachtig? Want waar wil je beginnen en hoeveel tijd bespaart het je als je gewoon met een dremel het grootste gedeelte wegdremelt? Je bent al snel een paar uur aan het schuren, als je een compex ontwerp hebt. Maar als je dan ook nog vanaf het begin alle grote stukken ook wilt gaan schuren, dan heb je aan dit model een complete dagtaak!
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja idd je hebt wel gelijk ja, ik moet nmaar even zien hoe ik et grootste gedeelte weg haal.
    Maar denk gewoon dat ik een gat boor en dan met een zaagje de boel weghaal, dat moet ook geen probleem worden denk ik :)
    Het logo zelf zegmaar komt er boven uit met Dik Plexiglas, ik doe het er niet onder maar tussen. Het word even wat werk maar lukt vast wel.
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een figuurzaag is het ook goed te doen, en ik wens je veel succes met het op maat maken van het logo in plexiglas.
     
  8. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een site of iets anders weet met ideen welke kleuren je een Xbox kan geven. Zit deze topic al door te lezen, maar zoveel foto's staan er niet.
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Kijk eens in het vorige deel in de beginpagina's; daar staan een stel hele mooie xboxen. Verder kun je even kijken op www.xb-t.com en www.xbox-scene.com
     
  10. DeathWaste

    DeathWaste Ashes of the Wake

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    @ dDirk: als je het met een figuurzaag doet dan smelt het egt gelijk, dus moet je gewoon een paar keer erdoor heen gaan en daarna mooi glad schuren. Is niet zo erg ofzo maar dat je het ff weet.
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    ojee wat heb ik nou gedaan :eek: ik heb een mod voor iemand anders gedaan...
    Powerknopje in controllerbutton...15 euro! ´katjinggg´ :9 i couldnt resist.
    Toen keek ik ff rond en zag ik best veel xboxen dus ik heb ze ff op een rijtje gezet :)

    [​IMG]

    1. X-lamp
    2. Die van een vriend van me, met controllerknopje
    3. v1.0 box (nog lang niet af)
    4. 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2005
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Smelten als je een figuurzaag gebruikt? Dan wil ik niet weten hoe snel jij kan zagen :eek:

    Ik raad ook de figuurzaag aan, ook gebruikt voor het eruithalen van het stuk plastic onder de jewel :)
     
  13. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    dyna, die 4e is egt vet...grotere plaatjes misschien;)
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ever heard of .....XB-T Gallery......XB-T Mod of the Month.....zie sig ;) edit: oja ook nog startpost :9

    edit: uhm, ik heb dus twee boxen hè, niet vier 8) , die ene is van een vriend, en de x-lamp is de originele case van de plexi (dies leeg) :9
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2005
  15. DeathWaste

    DeathWaste Ashes of the Wake

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    euh ja, een figuurzaag gaat nou eenmaal snel.. kan er ook niks aan doen
     
  16. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook als je met de hand zaagt? Smelten? Dude, geef je op voor het guinnes book of records!!

    @dynamike: De man die er fel op tegen was, dat er voor anderen werd gemod, mod nou voor iemand anders? Dude, wat heb jij op? Nog maar te zwijgen over het zwaar overprijsde bedrag dat je ervoor vraagt... wat zijn de kosten van dat knopje, soldeertin, en bekabeling die je erin steekt... een euro?
     
  17. DeathWaste

    DeathWaste Ashes of the Wake

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dude niet met de hand (DUUHHHH!!!!!)
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Waarom zeg je dan met een figuurzaag? Het ding wat jij bedoeld is waarschijnlijk een decoupeerzaag. En het is dom om dat ding te gebruiken ja.
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, gebruik dan ook een hand figuurzaag... primitief, maar het werkt wel zonder je case te smelten... duh.
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn we handig dingen als je ze voor hout gebruikt, die elektrische figuurzagen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina