1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich kan je wel alle drives gebruiken, maar bij de 616t is het bekend welke puntjes je moet solderen. Daarom is hij zo populair :cool: Niemand weet waar die puntjes zitten bij andere drives :'-(

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    En maak je dan niet de illusie dat je xbox geluidloos wordt, want zelfs een nieuwe dvd drive zorgt daar niet voor.

3. Draqoon

Draqoon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joah ik denk ut:confused: Tbeestje hoeft maar een naam te hebben he...
    Anyway, dit zijn de grotere foto's (in links, anders zijn ze ECHT te groot:confused:) :D

1
    2
    3

Nieuwe foto's met Skin en fan morguh;)

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, die jewel is nog mooier dan ik dacht _O_
    Mooi gedaan ;)

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    niet helemaal waar, de 616t is de enige waar de firmware van een xbox samsung op werkt. zonder juiste firmware leest hij geen xbox spellen.

6. Draqoon

Draqoon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was er niet laatst bijna oorlog met Microsoft omdat een of ander Amerikaans bedrijf een xboxcompatible drive uit wilde brengen die alles af zou kunnen spelen? :confused:
    Maargoed, die samsung zou het dus moeten doen (mits juist geïnstalleerd:9)?

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    niemand heeft gezegd dat microsoft het leuk vindt, het is gewoon luiheid dat ze een bijna identieke drive hebben gebruikt. :9

ik zou trouwens voor je gaat bestellen even wat tuts doorlezen. volgens mij is hij ook niet zo goed leverbaar.

8. Draqoon

Draqoon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K, doe ik... Hij kost trouwens 150 euro:confused: Kan ik me beter een nieuwe xbox kopen :+

Hier zijn de andere foto's:
    (vorige links werken trouwens al niet meer, gigantisch ruimtegebrek ;) )
    Fan
    Skin
    Jewel
    De ccfl schijnt zo fel dat ik m'n hele kamer kan zien wanneer m'n xbox aanstaat en het licht uit is;)

@ Stealthviper:
    M'n moederbord licht op omdat de triple brightled vanaf de onderkant van de dvd drive eroverheenschijnt. Ik heb de zijkanten van de metalcase eruit gezaagd zodat licht beter naar buiten schijnt. Hetzelfde geldt voor de voeding: Triple brightleds op maken en stroom geven via de molex of 2e fan poort op het moederbord (eigenlijk voor cpu? Niet gebruikt bij mij...)
    Voor wie de photoshop skin niet mooi vindt: EAT ME :9 ... er komen nog wel eens Windows en glowwires in de bovenkant als ik heeel veel tijd heb...

/Edit: Ik heb m al eens in een legohuisje ingebouwd :+ Deurtje open, controller insteken;)

Laatst bewerkt: 16 feb 2005
  9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind de skin niet mooi, maar dat zal vooral komen omdat het gewoon niet mooi is omdat het een sticker is. stickers zijn niet mooi.

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hahahaha, Te veel gedronken ofzo? Je krijgt er 3x uit dat het niet mooi is om een sticker te hebben in 2 zinnen. Knap! :cool:

@Draqoon: Normaal gesproken ben ik ook geen fan van stickers, maar het valt me reuze mee deze keer. Het zal komen door het feit dat het een custom-made sticker is en niet zo'n ding dat iedereen standaard besteld bij de skinsfabriek.

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ok, sommige mensen (niet alleen jij, JKI) weten nog steeds niet het verschil tussen een jewel en een fan-guard. Voor die mensen zal ik, aan de hand van 2 voorbeelden, even duidelijk maken, wat nou een fan-guard is en wat een jewel is.

Dit is een fan-guard:

Dit is een jewel:

graag gedaan O-)

Dit is niet nodig. Hier op het forum van xbw worden alle plaatjes die te groot zijn, automatisch kleiner gemaakt.

En toch kan ik de zatlap geen ongelijk geven.

Van bovenaf ziet het er goed uit, omdat de skin mooi past, op de plekken waar dat dan hoort, maar zodra je het geheel ziet, ziet het er niet meer als 1 geheel uit. Dan zie je dus de bovenkant (ge'stickerd) en de voorkant, zijkant en achterkant (onge'stickerd) los van elkaar. Daarom vind ik stickers nog steeds niks en heb ik liever een gespoten xbox.

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    *huishouderlijke mededeling*

Ik heb iedereen een pm gestuurd met de gegevens waar ze hun geld naartoe moeten sturen. In de beginpost staat het bedrag wat iedereen moet betalen en wanneer die betaling is voldaan, zal ik er neerzetten dat het bedrag is betaald. Zodra alle betalingen zijn gedaan, zal ik de spullen bestellen bij alternate.nl.

Bedankt voor uw aandacht *)

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mijn foto werkt niet meer, domeinchange, vin-extreme.com = vincentg.nl;)
    Zal het bedrag even overmaken.

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ge'update :)

15. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag: me vader heeft me broertjes kamer veranderd, zodat de xbox op grootte afstand van de tv staat. en dus kan de video kabel niet aangesloten worden.
    bestaan er langere kabels van deze?
    bedankt

reiku

16. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op Atro.nl is een fan met ccfl goedkoper dan alleen een ccfl. Waarom is dat? Is die losse CCFL soms feller ofzo?

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Normaal niet.

Op alternate.nl is een fan+ccfl even duur als alleen een ccfl...dusja, het zal wel normaal zijn dat de prijzen ongeveer gelijk zijn.

18. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik op Atro maar een CCFL bestel, want op Alternate zijn de verzendkosten evenveel als dat de CCFL zelf kost!

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    *zught* en eergisteren pm'de je me nog of het mogelijk was om mee te doen aan de order. Heb ik nog een dag extra op jou gewacht en dan beweer je dat de verzendkosten even duur zijn. Niet als je dus met ons meebesteld |:- maargoed, alle orders staan nou vast, dus de mensen die wat hebben besteld, hebben goedkopere verzendkosten (yaay!).

@[2k]: je geld is al binnen en dus sta je in de beginpost op *betaald* _O_

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mooi. Nou nog eens een tweede Xbox. :)
    Volgende maand salaris binnen en dan eens kijken of ik voor een tweedehands of nieuwe ga.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina