1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hallo, moet ik nog wat doen ook *) ;)
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zowiezi leuk om als je een mod doet er foto's van de maken van het proces...doe ik tenminste wel altijd ;) Als je nou merkt dat je heel veel positieve reacties op je mod krijgt en veel mensen je vragen hoe je dat gedaan hebt is het leuk om daar een tut over te schrijven. Had ik ook gedaan bij die full dvd window mod, daan krijg je echt respect van de gasten die je tut gebruiken. Ik krijg ook regelmatig mailtjes over de tut vanuit heel de wereld, omdat er nog wel wat dingetjs aan die tut schelen, maar die gast van de xb-t is zoooo sloom, dus die veranderd het niet :'-(...
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ...en je hoort natuurlijk bij de mensen die allemaal samen ervoor hebben gezorgd dat er een hele uitgebreide casemod FAQ ontstaat, waardoor meer mensen gaan modden. Meer mensen die modden = meer animo en wie weet wat we dan wel niet kunnen doen... O-)
     
  4. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mn xbox ook gemod maar de verf van de jewel heb ik nogal onhandig gedaan en nou zit die vol met krassen weet iemand van jullie of je die krassen nog kunt verminderen??
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    tandpasta.
     
  6. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: wat moet ik dan met die tandpasta doen?
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Smeer het op je voorhoofd en doe een dansje om de koelkast. Dan komt alles goed. :{

    Anders denk je even voor jezelf na, of check je de andere 2 delen van dit topic?
    Dat smeer je op de jewel, en dat smeer je dan goed uit. Als het goed is, kun je op deze manier de kleine krasjes goed opvullen.
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Niet zo bij de hand Meneer Graaf ;)

    Net even fan's besteld :D Hopelijk volgende week binnen en even erin knutselen.
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    naja, tandpasta vult de krasjes niet op, het schuurt heel ligt, maja, het werkt, dus de werking boeit niet zo.. :D
     
  10. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, dan moet ie die telefoon er 4x per week uithalen en opladen??? das nog onhandiger lijkt me 8)
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    lees eens wat verder. De telefoon word opgeladen door de USB stroom.
     
  12. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh sorry, had ik niet gezien, zat alleen maar plaatjes te kijken :)


    My bad :)
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    It's okay :)

    Edit: Wij zijn hier enkel om andere mensen te helpen met hun problemen, dus als je wat wilt weten vraag je het maar raak je zult zo snel mogelijk worden geholpen.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    [​IMG]

    Ik wil waarschijnlijk zo'n TD logo uit mijn Xbox weg zagen/dremelen. Dat rode is het licht wat van de CCFL onder de kap weg komt :)

    Dit is even snel en grof gephotoshopt :)
     
  15. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom steek je je window daar? Daaronder zit toch niks vets om te zien :confused:
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Jah kan ook wel bij de Dvd maar ik wil een plaats waar het meeste licht wegkomt van de CCFL :)
     
  17. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan toch nóg een ccfl eronder zetten? Dan kan je hem doen waar je wil.
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Yup, maar ik hoef em ook niet boven de Dvd, het gaat om het Logo niet dat ik in de xbox kan koekeloeren ofzo ;)
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bezig met een nieuwe tut over de full dvd window...de eerste tut blijkt niet helemaal duidelijk, vooral met die sticker. Want ik krijg er veel emails over voor iets meer uitleg. Ik heb dit plaatje gemaakt om te laten zien hoe de basis eruit ziet van een nieuwe bovenplaat van de dvd drive, is dit te snappen? Ik schrijf ook wel een nieuwe nederlandse variant voor de CasemodFAQ dan...

    [​IMG]

    edit; je ziet wat gekke reflecties van tegels in de sticker haha
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik heb een probleem:

    Ik wil bij www.world-led.com 4 led's bestellen die blauw zijn en 8000 mcd (5mm) licht leveren bij 20 mA, nu weet ik echter niet welke weerstanden ik nodig heb als ik het geheel parallel wil schakelen met 5 volt (usb uitgang power), wie o wie kan mij helpen.
    Het gaat dus om het product bij ultra bright en dan 5 mm en de 4e van bovenaf.
    Dan kijk ik bij de weerstanden en zie ik 3 categorieen:0,25 watt, 1 watt en 5 watt.
    Welke heb ik nodig?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina