1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die met een ccl erop
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  3. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteravond begonnen aan de verbetering van mijn huidige mod.
    DVD Drive voorkant is opnieuw gespoten, zodat je nu niet meer (iig minder) tegen een zwarte rand aankijkt, terwijl de rest zilver is.

    DVD-drive zelf uit elkaar gehaald, en begonnen met het maken van een window. Helaas vroegtijdje moeten stoppen wegens herrieoverlast tov slapende mensen :eek:

    Vanavond na werk weer verder. Hopelijk is window dan af, en frontje droog. Verder misschien nog wat kabelwerk opruimen, maar dat heeft minder prioriteit.
     
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die eject ledjes... rood zal niet al te mooi bij het blauwe passen. Ik heb dat ook een tijdje gehad en het ziet er echt uit, alsof die mod nog niet is gedaan. Dat de verf niet goed droogt, dat licht per verf-merk anders. Ik zorg er iig altijd voor dat ik m'n xbox schuur, ontvet, primer eroverheen, verf en dan lak. Ik laat de primer, verf en lak ieder 24 uur drogen, waardoor ik zeker ben dat de verf volledig is ingetrokken. Ook moet je de verf er niet in 1 keer opspuiten, maar in verschillende dunne lagen. Nu je weer overnieuw begint met spuiten, adviseer ik wel om je xbox opnieuw te schuren. Als je gaat verven en de ondergrond is niet geweldig, dan kan dat alleen maar problemen veroorzaken.

    Dus zoals !sic! al zei, geduld, dat is echt het allerbelangrijkste bij het verven (en het merk dupli-color ;) )

    Post dan wel weer plaatje wanneer je xbox verbeterd is, he.
     
  5. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Allicht,

    zit er nog aan te denken om de afwerking van mijn windows aan te pakken. Zat te denken aan een plaatje metaal waar ik de juiste vorm uit slijp om net over de randjes te vallen, misschien met een heel klein omgebogen randje om het helemaal afgewerkt te krijgen :confused:
    Eerst mijn pa maar eens vragen of ie van z'n werk evt wat restmetaal mee kan nemen :)
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat wat je eerst had, vond ik er al heel goed uitzien. Weinig mensen hebben dat, waardoor het er imo beter uitziet dan een normale window. Dat het van dichtbij er minder mooi uitziet is dan wel jammer, maar je kan altijd nog vanalles verbeteren :)
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is nou het mooie van xbox modden. Je blijft maar aan de gang met verbeteren. En voor de mensen die nu komen met: "ik ben klaar met mijn xbox", er kan echt wel nog wat aan veranderd/verbeterd worden. En mocht je nou echt helemaal niks meer weten te verbeteren, koop je een nieuwe xbox en begin je weer opnieuw :+ .
     
  8. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond niet meer af kunnen maken. Window in dvd drive is klaar, maar kan het morgen pas weer in elkaar zetten.

    Zal wel foto'tjes maken als alles weer in elkaar zit.

    (en dit topic was al bijna 7 uur stil, dat kan niet ;))
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zijn we uitgepraat ofzo....13.5 uur tussen posts kan niet hè :9
    Maarre, zit er ook een invertor bij een losse 'sharkoon round ccfl' van alternate? :confused: zal toch wel?
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik ook maar wat posten :9

    als ik mn crystal spuit he, kan je dan er nog wit in zien of egt helemaal blauw(dat word denk ik de kleur)
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel. Bij het merk sunbeam zit er iig standaard altijd een dubbele inverter bij.

    Anders zou je misschien even een mailtje moeten sturen naar alternate. Voor die 13 euro verzendkosten kun je maar beter de juiste spullen in 1 keer krijgen.
     
  12. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    bij een cristal lijkt mij het mooi om hem van binnen te spuiten. Je kan er immers doorheen kijken _O_
     
  13. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel een cool effect hebben, als je 2 ccfl staafjes van 10 cm in doet moet je dan gewoon de stroom van de HD aftappen ofzo?
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Meestal krijg je er een MOLEX-splitter bij. Zo kun je stroom krijgen voor je ccfl's. Bij ene pakket krijg je meestal de invertor erbij. Zo sluit je hem makkelijk aan :)
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de website van sharkoon staat dat er een dubbele invertor bij zit, dus het zal wel...ik zou het zowiezo wel een beetje suf vinden als er bij een ccfl geen invertor zit... ;)
    Haha ik bestel er niet alleen die ccfl hoor...dan zou ik evenveel verzendkosten (9 euro btw bij vooruitbetaling) betalen als het product zelf... :9 er is hier nog iets stukgegaan wat betreft netwerk, dus dan kan dat gelijk mee... :D

    Lijkt me idd apart, heb ik nog niet eerder gezien... :)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb mn bestelling van world-led.com nog niet binnen, en die plexiglas plaat ligt maar te wachten op z'n led's....
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn plexiglas plaat wacht maar op zijn sticker...
    Mijn World-Led bestelling een tijdeje geleden was trouwens ook een beetje laat en kwam 'savonds binnen, echt heel vaag... |:-
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe laat eigenlijk?
     
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor sticker ben je aan het maken?
    en waaom zou ik hhet aan de buitenkant spuiten als het ook binnen kan, je kan er dan tog nog wel doorheen kijken?

    ene heeft iemand mischien nog een jewel over want ik wil mn crystal jewel niet schoonmaken :9
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    xbox-scene staat er vol mee, wat ook stoer is bij een crystal is dar RF schild dinges verven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina