1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de offtopic maar waarom zou het er niet mogen staan ? :)
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ga er verder aub niet meer op in ;),

    Ik zag je xbox, en dacht meteen: Pfoe, een vette underglow zou wonderen doen. En LEDs op de plek van de nummertjes boven de controllerpoorten :). Allemaal blauw uiteraard.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  3. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mag niet maar het
    staat​
    [EDIT]STOND[/EDIT] er toch. :9
    Ik denk dat het niet mag omdat het illegaal is :p
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  4. Bullitt NL

    Bullitt NL C'est moi

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker al aan gedacht, maar heb egt geen idee hoe je die aan moet sluiten, ik heb de ledjes onder de jewel nml al op de power van de harde schijf aangesloten

    [edit] net bedacht als ik het ledje van die switch achter de aan/uit knop probeer te krijgen, en dan uiteraard vervangen door blauw licht
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, succes dan maar in ieder geval ! echt toppie zo. DOORGAAN ! :p ik zou nog wel effe je eject button rood maken, is geen moeilijke mod. :)
     
  6. Bullitt NL

    Bullitt NL C'est moi

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier 2 vervangings ledjes liggen zodat hij blauw wordt, moet ze er nog op solderen
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja blauw is idd ook vet ja niet aangedacht ! ;)



    EDIT:/

    100e post bij the way :p op naar de 200 O-)
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ok, leuk voor je...maar niet spammend zoals nu dus.

    Rode powerleds bij een blauwe jewel is niet echt mooi hoor. Beter dan groen, maar zeker niet de moeite waard. Ik heb het zelf namelijk ook en vind er niks speciaals meer aan.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen wordt de Case en die shit gespoten, pics zullen wel volgen. CCFL komt er pas later in.
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, volgensmij had feodor zijn eerste ontmoeting met een gemodde box ofzo ;)

    Ik heb me frontpanel eraf gehaald, alle overbodige logo's eraf gehaald en ingeplamuurd(allemaal dus, inclusief die lelijke cijfers boven controllerpoorten). Haha, weet je hoe grappig het eruit ziet met 3 controllerpoorten links _O_ , de rechterkant is nou zoooo clean...geen logo's, geen lijnen, geen controllerppoorten (komt nog well eentje binnenkort), pure smoothnessss.....

    ik moet nou alleen even plek maken voor die derde controllerpoort in de case zelf, achter de front panel...dat wordt zagen.... :D

    edit: foto, als ik heb heb geprimerd :9
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  11. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Die controller covers, verkopen ze ook op www.stegen.com, een nederlandse site, en nog goedkoper ook :9
    Je doet een weerstandje voor een ledje, omdat je een normaal ledje niet op 5V (of iets anders) aan kan sluiten, de stroom moet naar beneden. Er bestaan ook 5V leds, maar deze zijn duurder en een weerstand voor de led schijnt ook de levensduur van de led te verlengen, werkt als een soort demper.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  13. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Had ik dat maar geweten nu heb ik er al 1 besteld |:- maar ja..
    Bedankt voor de info...... hebben wel meer leuks daar _O_
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Weerstanden heb je gewoon ALTIJD nodig voor een ledjes, anders brandt het ledje binnen een paar weken door. En zoveel moeite is het niet om een weerstand erbij te solderen, dus ik zou adviseren om dat altijd te doen.
     
  15. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie tut maar als je het precies zo wilt moet je gewoon aan die 5 volt en ground een weerstandje doen en daar de draadjes op solderen, dat kan tog of heb ik het nou fout :confused:
    en nog iets raars is het neit zo dat de + links zit en de - rechts, daar staat andersom
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dynamike ik vat m niet :confused:
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt dat jij nog nooit de schakelaar van een chip hebt gezien, klaar. Nou gaan we het verder hier niet meer hebben over hoe leuk het er wel/niet uitziet, einde discussie. Als er nog in 1 post wordt gepraat over een modchip/de schakelaar ervan/ het licht wat ervanaf komt, laat ik een mod die post verwijderen. Dus niet constant erover doorgaan jongens.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben vandaag ook weer lekker wezen spuiten. Aantal dingen opnieuw moeten spuiten, omdat het verf was gaan scheuren ofzo. En dan niet te snel er weer overheen willen spuiten, terwijl het nog niet goed schoon is, want dan kan je weer opnieuw beginnen. :)
    Het overlappen van metallic -> wit ging best aardig, morgen of overmorgen dus nog een keer doen.
    DVD drive staat nu ook geheel in de verf (wel de electronica afgeplakt natuurlijk). Onderkant van dvd-drive plaatje was helemaal vast geplakt aan een krant. Maar zodra die in de Xbox ziet zieje dat toch niet.
    Hopen dat dvd-dongle het een beetje overleeft heeft.
    Maar goed, morgen/overmorgen weer verder.
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Post wel plaatjes zodra het een beetje toonbaar wordt. En ook plaatjes posten van alles wat fout gaat, anders hebben we hier zo weinig te lachen *) .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina