1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewone snelle plamuur van de gamma, albastine heet het het geloof ik. Is in een half uur droog, maar omdat ik ook dikke lagen moet doen doe ik het in laagjes van 1 mm anders hard het niet goed...
    Ja, het blijft goed zitten. De frontpanel wordt er echt UBERglad van, oow wat zal die hoogglans shinen *)
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Foto van gespoten dvd-drive en frontpanel. dvd-drive frontje moet nog gedeelte wit gespoten, en waarschijnlijk wordt middelste ring wit/metallic oid.

    Niet alles wat ik gespoten heb staat erop.

    50% quality, 50% resize pic:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt dat nou of zijn de lagen te dik
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    wauw, je weet wel dat je nu wel alles blauw hebt hè :9
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat lijkt er wel op :eek:
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zijn iets te dik inderdaad. Hecht niet erg lekker, heb het niet zo op mot-ip (ofzoiets).
    Maarjah, lang niet alles zal te zien zijn als het weer in de case zit dus. :D

    Onderdelen op onderste foto staan volop in de blanke lak, onderdelen op bovenste foto moeten nog in de lak.
    En op dvd-remote komt nog een patroon in wit of metallic.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hmm 2k je dvd drive spuiten?? :confused: lijkt me gevaarlijk vooral de binnenkant als het gaat bladderen ben je de lul.

    @2k jij houd van smurfen :+
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De smurfen roeleren. :D
    Zou eigenlijk een rode mutsje en een hoop witte mutsjes moeten verfen.:D
    Wat voor patroon ik op de remote ga doen weet ik nog niet, beetje afhankelijk van mn tape kunsten.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet in 1 keer de lagen verf aanbrengen he? zal eens pics maken van mijn box waar nog het nodige aan moet gebeuren (blanke lak en een CCFL wel te verstaan).

    /heb je het wel geschuurd voor je ging spuiten 2K? (just curious, no offense)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Niet geschuurd (wel toen ik front panel voor tweede keer ging spuiten), heb ik bij vorige case ook niet gedaan. Wel ontvet en primer erover (bij vorige case ook geen primer gebruikt). Maar goed. Weet ik in ieder geval waar ik op moet letten wanneer ik de kap ga spuiten. Heb het in een aantal lagen gedaan, maar ben nog teveel geneigd om alles in de eerste laag goed te laten dekken, en dat is niet goed, I know. :)
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de hand een stuk of honderd witte mutsjes verven en 1 rode... Ik zie het al wel voor me. Dat is helemaal geen slecht idee. Als ik een keer geld en tijd over heb, ga ik een losse kap kopen (of [2k] moet het nou gaan doen, dan ga ik 'm natuurlijk niet na-apen).
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je mag je gang gaan hoor. Ik zal geen smurfjes op mijn lieve machiene tekenen. :+
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou dit in gedachte als een serieus nieuw project, en als iemand 'm jat, (behalve [2k]) hak ik diegene z'n handen eraf zodat diegene nooit meer een xbox kan aanraken (iig niet meer met z'n handen).
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarmee wil je anders een xbox aanraken? }:]

    Wat betreft het schuren, zorg wel voor een fijne korrel want anders blijf je de krassen zien na het spuiten.
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat mensen sexueel gefrustreerd raken van bepaalde spellen (de master chief is echt zó hot in Halo2 8) ) en dan zien die mensen een xbox staan... lijkt me niet dat je dan met je handen eraan gaat zitten, maar dat even ter zijde.

    Schuren voor het spuiten moet je altijd wel met fijne korrel doen. Maar gebruiken jullie allemaal ook primer of ben ik echt de enigste die dat gebruikt?

    Btw. voor de mensen die nu denken: "goh, ik lijk wel op de master chief en SV vindt mij dus hot", ik meende het niet serieus en als ik het serieus meende, doelde ik iig niet op mezelf. Ik denk, ik zeg het maar voordat mijn pm box dadelijk volzit met late valentijnskaarten en huwelijksaanzoeken :cool: .
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik iig geen primer, het hecht prima zolang je het maar schuurt.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mja, het hecht wel ok.

    Echter heb ik het nu allebei gezien. De xbox van StealthViper is imo erg mooi geverfd, en dat komt door de primer. Je krijgt een smooth geheel, dat er goed-dekkend uitziet.
    Hou je echter niet van een smooth geheel, dan kun je het beter niet gebruiken. Ik vind het oppervlak van de xbox mooi oneffen; en dat verdwijnt als je primer gebruikt.
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik zou ook maar niet gaan schuren met 80 ofzo nee :+
    Gebruik wel Primer maar schuren doe ik niet, zondag even mijn kap spuiten. :)
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vat ik maar op als een compliment. Dankjewel, masterchiefje die je bent :{ .
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Even wat vraagjes over een CCFL (geval besteld bij alternate in de IA):
    1. Is de aanluiting met stekkertjes of moet er gesoldeerd worden?
    2. Hoe krijg je dat ding ooit onder die kap? Ik heb er maar erg weinig ruimte onder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina