1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    1. stekkertje
    2. Tsja, ik heb je gevraagd of je die zeker wilde hebben en toen vertelde je mij dat je wel zelf mocht uitmaken wat je bestelde. Ik denk dat ie te groot is voor onder je kap, maar je kan nog altijd de staaf gebruiken als underglow.
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Anders vijl ik wel wat weg tussen de dvd speler en de hdd in.
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of dat gaat lukken, maar als het lukt heb je een mod gedaan die niemand anders hier heeft gedaan :+ . En anders heb je net als kimi een coole underglow.
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan ga ik een nieuwe mod bedenken :+ of natuurlijk underglow, het is allebei leuk.
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga primeren én spuitplamuren :D

    edit: op xb-t bij de 'new images' staat een box (van sylence) met een hele mooie laag verf...hij heeft ook de nummers en de logo's weggewerkt... _O_
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2005
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag nog een keer gespoten omdat ik niet tervreden was met het resultaat, deze keer wel een primer gebruikt en hij ziet er strak uit (misschien een ietwat dikke laag verf)
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ok, kan iemand mij naja eigenlijk mijn Pa even een super reden geven wáárom te schuren voor het spuiten van de Xbox? Ik kan hem maar niet laten geloven dat het moet omdat de verf anders minder hecht want hij denkt omdat het een mat oppervlak is het niet hoeft.
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je de zijkanten van de XBOX wel eens bekeken? Die zijn zo glad als ijs. Het gaat erom dat je het oppervlak vergroot zodat de verf beter hecht, wel hele lichte schuurpapier gebruiken.
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja weet wat ik voor papier moet hebben, ik doe de zijkanten niet alleen de "X", daar is het niet zo heel glad lijkt mij.
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    schuren is altijd beter ook voor rotzooi weg te halen enzo zoals stof(of chips kruimels ;) )
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je rotzooi wilt weghalen moet je niet schuren maar met een doekje erover gaan.

    Dan is het zo bij jou:
    Shit chips op me gespoten xbox laat ik eens gaan schuren.

    Zoals eerder gemeld is het schuren enkel ervoor zorgen dat het oppervlak groter word en dat de verf zich beter kan hechten.
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Kom er net achter dat ik voor mijn 2 e laag zilver een andere spuitverf heb gebruikt (precies dezelfde barcode waaraan ik hem had herkend) en hij is nu nog niet droog (rond 1 uur gespoten) hopen dat het nog opdroogt en niet afbladdert.
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik spuit eigenlijk altijd meerdere lagen met een paar minuten tussenpauze. Maar ik laat daarna die kleur dan ook 24 uur drogen. Dan lak eroverheen en dan pas de andere kleur. Verf moet je zowiezo altijd heel erg goed in laten trekken.
     
  14. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een 30 CM Blue CCFL die ik niet meer hoef, wie wilt hem van me?
    Ik heb ook een nieuwe Fan gehaald maar ik weet niet wat dit is > 3 pin connector for mainboard speed detection <
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2005
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    dus als jij gaat spuiten ga je eerst met een doekje erover en dan pas schuren :confused:

    en zo bedoelde ik het helemaal niet ik bedoelde als jij iets hardnekkigs erover hebt gemorst kan je het eraf schuren en neit als je hem wilt schoonmaken :+
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    nee ik doe dan schuren, doekje erover met terpentine erop, primer erop. zo een 2 minuten wachten de verf erop spuiten. tijdje wachten dan komt de volgende laag. Lak erover en dan als je nog andere kleur wilt afplakken, schuren schoonmaken. Spuiten aantal lagen en dan de lak erover.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb even mn gespoten onderdelen bekeken. Frontpanel is best goed gelukt. Links bij het hoekje en net aan de zijkant ervan is het wat minder mooi, maar als je het van voren bekijkt en er niet te dicht op zit ziet het er goed uit, al zeg ik het zelf.
    Geen gebrokkelde verf gelukkig. :)
    Morgen waarschijnlijk even wat onderdelen spuiten voor de tweede kleur en nog eens gat in case zagen.
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je spuit eerst je xbox en dan ga je er een gat in zagen? Waarom doe je het niet andersom??
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nee, case zelf waar gat in komt is nog niet gespoten, alleen de dvd-drive, remote, dongle, frontpanel ed.
    Kap spuit ik pas als gat erin zit.
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon het stekkertje wat je in je moederbord steekt (of met een splitter aan je stroomkabel), gewoon een moeilijkere benaming dan het eigenlijk is ;) je hebt een rood en een gele voor de stroom, en dan ook nog de zwarte, die geeft het toerental door aan de pc...thats it...hoef je verder niet te onthouden hoor :) gewoon inpluggen :9

    Ik heb een dremel! Nou geen echte dan, maar wel een coole...met flexibele buis, ophangstandaard en 40 accesoires in een metalen koffertje _O_ en dat allemaal voor €16,66 *) Je zult wel denken, dat zal wel crap zijn...dat dacht ik ook, maar hij voelt behoorlijk goed aan, echt zo´n grippy rubber laagje erover :D en die slangbuis is echt flex!

    [​IMG]

    Was in de aanbieding bij de Lukas Klamer...
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina