1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Die heb ik ook, echt een handig ding!
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, een ophangstandaard?? Ik leg 'm gewoon neer, ben ik nou slecht bezig? LOL 8) . Het ziet er wel uit als een goed setje, zeker voor €16,66 (maak er dan €16,99 van... |:- ).
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook voor 20 euro maar ik heb er een diamand schijfje bij, ook 20 euro 8)
     
  4. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiej, heb nu blauwe led'jes boven me controller poorten dankzij Dop Master


    Echt ubermooi fel licht, ik zal binnenkort wel ff een paar plaatjes posten
     
  5. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    @ StealthViper, heb je ook paarse Ledjes voor de controllerpoorten?
     
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, maar die moet ik wel even bestellen. Maar we handelen het verder wel af via pm, anders raakt deze thread een beetje off topic O-) .
     
  7. Bullitt NL

    Bullitt NL C'est moi

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil zo'n gat in me kap gaan maken zodat je de dvd kan zien, maar doe je daar dan plexiglas in ofzo? komt anders veel stof in?
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ja, ja, plus dat als er andere dingen in vallen terwijl de dvd draait, het aardig destructief is zegmaar.
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker aan te raden om je gat dicht te maken (niet al té letterlijk nemen :+ ). Je zal ook bijna niet het verschil zien, wanneer er plexiglas of een laag plastic onder zit, of dat er niks tussen zit. Dus ik raad je echt aan om het niet open te laten.

    Welke vorm gaat het gat trouwens krijgen? (ben nieuwschierig O-) )
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    bij een maat van mij(met dat runes teken) is het window zelf open maar de drive is dicht.
    verder heb ik geen problemen

    btw: ik ben nu een jewel aan het mooi maken, resultaat vandaag of morge denk wel
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat heb je dan aan een window als je drive dicht is?
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon, dan heb je een leuk teken in je xbox. Ik heb ook liever dat mijn dvd dan te zien is, maargoed.
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit helemaal onder het stof en als ik op mijn vinger blaas komt het stof uit mijn oren, maar mijn frontpanel is nu eindelijk super-ultra-mega glad *) Morgen even een bus spuitplamuur halen, dan zal ik duidelijk zien hoe het er uit komt te zien en of ik alle deukje goed dicht heb.

    Ik heb ook het ejectknopje afgevijld, zodat het nu een plat knopje is dat gelijk loopt met de voorkant. Wordt ook meegespoten in dezelfde kleur.
    Ik ben blij dat de derde poort goed op zijn plek zit...was nog best lastig om het goed in het rijtje en gelijk met de voorkant vast te zetten met enkel plamuur, maar phoe; hij zit strak :9

    [​IMG] [​IMG]

    Bij de rechter heb ik hem er even los voor gezet...hij kan nog niet erop voordat ik even in de case ga zagen....
    oja, ik heb ook nog op het dvd frontje de box weggehaald, nu staat er alleen nog ´x´...
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er strak uit, pics van mijn mod komen eraan als ik ze eens op die PC kan krijgen.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zeer netjes inderdaad. Hoe moet je precies met primer werken? We hebben zo een primer spuitbus voor kunstoffen (als ik me niet vergis). Werd er niet echt duidelijk van op etiket. Gewoon op ondergrond spuiten, even laten intrekken en dan met verf erover spuiten?
    Vandaag niets kunnen doen. Er stond een auto in de garage en had geen behoefte om kans te maken dat daar ook wat kleurtjes op komen. :)
     
  16. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben v/d ook bezig geweest met modden.
    Ik ben zo;n beetje a handig (onhandig dus) , maar toch vind ik het redelijk mooi.
    Betere foto;s volgen.

    Voor jullie beginnen te blaren:

    - Ik weet niet of de foto's er groot op komen te staan, zo ja dan verklein in ze en zijn ze 10min later kleiner.

    - Dit zijn nog maar beta foto's :)
    Even snel alles gedaan, de kappen zitten ook niet helemaal recht.
    -Dvd frontje is nog niet gespoten, verf moet op sommige plekken wat verwijdert worden,
    De fan regelaar staat nog scheef omdat die nog niet vast zit.
    Verder zie je op die foto met de fan regelaar redelijk wat vettigheid, uiteraard word dat mooi schoon en de verf die soms wat is uitgelopen word natuurlijk ook verwijdert. :)

    Wat ik met jewel doe weet ik nog niet. MIsschien geel spuiten en verlichten, maar me jewel is erg bekrast en niet bepaald meer mooi dus even kijken wat ik daar mee ga doen.

    - kwa verllchting weet ik ook nog niet wat ik wil ;)

    - Laatje ding:
    JA het klopt hij is niet echt fel geel wat ik wel wou.
    Ik ben zo'n beetje 15 winkels in gelopen en dit was de beste die ik kon vinden.
    Het is al beter als eerst, toen zag je het zwart v/d kappen erg goed maar dat is gelukkig redelijk goed gekomen (op de foto;s is het miss nog iets erger)

    OK de foto;s: :D
    ZIjn ze te groot?? Keertje klikken voor betere kwali he ;)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Commentaar en tips zijn welkom :)
     
  17. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox bij XPAINTER LATEN SPUITEN MAAR MET HEEL ERG SLECHT RESULATAAT. echt is niet mooi geworden. IK zie over al nog zwarte delen. Dus uit kijken als je het door hem wilt laten spuiten. !!!!
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier de pics van mijn (eerste) casemod, er komt nog verlichting in, de jewel wordt nog gecleand (zit zilveren verf op en de krassen weggehaald.

    [​IMG]
    Glanst mooi he? Superverf, motip.

    [​IMG]

    [​IMG]
    Zie nu dat de voorkant nog niet helemaal strak is, wordt nog wat aan gedaan.
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Fotos nemen is niet mijn sterkste punt, al is het goede gereedschap (wat ik niet heb) het halve werk ;)
     
  20. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes hoor! Maar jij hebt ook krassen op je jewel begrijp ik? Wat heb je aan gedaan of wat ga je doen om die glad te krijgen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina