1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Polijsten. :)
     
  2. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor dat mensen de foto's van Centurion en mij missen, die staan op de vorige pagina :cool:
     
  3. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG][​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  4. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Jub, my worshipable work :9

    De ledjes zijn van mij, de skin is zijn werk :cool:
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    [2k] - na het primen, even heeel lichtjes opschuren en weer stofvrij maken...dat doe ik dan. SV doet ook altijd primeren, dus ff wachten op zijn antwoord...

    evisu - Ik vind de kleuren wel vet, jammer vind ik die gele vegen op het zwarte stukje voor. En dat je dat PCI computer dingetje er zo heb opgezet...kon je het knopje niet demonteren en los in je box zetten?

    magische man - Dat is echt balen voor je... ik dacht persoonlijk ook dat die gast goed was in airbrushen en er wel verstand van had...

    centurion - zit er een knopje op je fototoestel met een bloemetje of zoiets, dat heet ´close focus´...volgensmij staat dat een beetje heel erg uit bij jou ;)

    dopmaster - mooi gedaan die mod ;)

    dynamike - je hebt al bijna 7000 hits in je gallery O-)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  6. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die ledjes erin gezet jij hebt geholpen ;\
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    die drive is dicht maar ik vergat te zeggen dat hij dicht is gemaakt met plexiglas :p

    er zijn weer veel mensen bezig geweest met modden, ga zo door :D
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, aangezien ik schijnbaar veel heb gemist, zal ik even tegen iedereen reageren in 1 post (net als dynamike _O_ )

    @dynamike: Je frontpanel is echt schitterend, helemaal smooth _O_ . Alleen 1 minpunt, nu worden we nog meer vergeleken met auto tuners (alle oneffenheden wegwerken ;) )

    @[2k]: Yup, je hebt het goed. Je spuit de primer eerst over de case (nadat je hebt geschuurd en terpentine eroverheen hebt gesmeerd). Verder behandel je het als een aparte verflaag. Ik laat de primer altijd 24 uur drogen en ga dan pas met de andere kleuren eroverheen. Voordeel van primer is ook dat de kleuren feller uit kunnen komen.

    @evisu: Hoe heb je het voor elkaar gekregen om dat geel overal op te krijgen? Had je het misschien niet goed afgeplakt? Ik wens je veel sterkte bij het weghalen van die verf. Je bent er behoorlijk positief over, maar het zal behoorlijk tegenvallen om de verf weg te halen, nog niet te spreken over het mogelijke verkleuren. Ook vind ik het jammer van de fan regelaar. Zou je dat knopje niet los kunnen halen en op de achterkant installeren? Dat zou er een stuk leuker uitzien. Om het geel feller uit te laten komen, zou je (witte) primer kunnen gebruiken, maar ik denk niet dat je er nog trek in hebt om nog een keer alles te verven.

    @...magic man...: Zonde, waarom had je voor x-painter gekozen toen je stond te twijffelen tussen mij en hem? Ik loop hier al wat langer rond, heb meerdere xbox'en gemod en x-painter was net 2 dagen aangemeld. Maargoed, ik ben niet de lulligste (bovendien heb ik al eerder een xbox van verfschade herstelt (vraag maar aan zilverbox1974 hier)) dus bied ik bij deze aan om je xbox alsnog te spuiten/herstellen. Laat het me maar weten via pm.

    @centurion: Ziet er goed uit! Leuke kleurencombo. Alleen ziet je jewel er raar uit (kan ook aan de foto liggen)

    @bonecrusherrr: Jammer dat de xbox ge'stickerd is. Ik zal er nooit fan van worden. Maar ik ben allang blij dat er meer mensen bij komen die hun xbox modden *) .

    @dopmaster: good work on the leds!

    Zo, ik ben klaar. Volgende keer iets meer tijd tussen de posts, dan hoef ik niet alles in 1 keer te bewonderen _O_ . Goed werk jongens, ga allemaal zo door!
     
  9. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit te twijfelen of ik misschien nog eens ga spuiten, maar zal weer veel tut's gaan doornemen . En als ik hem ga spuiten ga ik zoiets nemen als het kleurschema van Centurion
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  10. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    stealhtviper.. Dank je voor je reply. Jay erg kut het heeft me ook 50e gekost !!incl verzend. Dus ik laat me niet nog een keer zo beroven(zeg maar, ik wil niet slecht over hem praten maar hij heeft het bij mij gewoon VERKEERD!! gedaan) Ik ga eerst even op zoeken over bij mij spuiterijen zijn want dan kan ik het resultaat gelijk zien. in plaats van weer iets opsturen niet met diss respect naar jou toe maar ik ben een beetje huiverig geworden zeg maar...... Dus ik laat je het wel weten(ik heb nog steeds nog 2 andere case staan waar ik waarscijnlijk crome over wil maar ik laat je dat wel weten.....
    Daynamike:
    PS: GEEN AIRBURHSS !! MAAR GEWOON SPUITBUS JAH IS BALEN!
    greetzz
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk...dat zijn nou nog eens posts SV :D

    Ik zit nog met zo´n lcd schermpie hier wat niemand wou hebben ( O-) ) en die wil ik nou wel in me box gaan zetten, maar niet in me mooie cleane voorkant :9. Ik wil dus eigenlijk iets gaan maken dat je hem er bijvoorbeeld uit kan schuiven, klikken, omhoog/omlaag/naar links/naar rechts eruit kan laten komen ofzoiets (aan de bovenkant of zijkant). Ik moet dus een soort van railtje vinden ofzoiets...
    het coolste zou zijn, gewoon een vlakje aan de bovenkant, en dat als je erop drukt dat er op een een schermpje naar boven komt... en dat je hem dan ook weer in kan duwen...
    nog cooler zou zijn; dat hij automatisch naar boven komt bij aanzetten en automatisch weer naar beneden gaat bij uitzetten, maar dat wordt wel lastig O-)

    Ow ik dacht dat hij de airbrusher was....maar nog steeds gaar dat ie dan xpainter heet en geeneens een box kan spuiten...
    owja dYnamike...geen Day O-)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je ooit meningen nodig hebben om je xbox-spuitwerk aan mij toe te vertrouwen, dan kan je dat aan zilverbox1974, Xam, !SIC! en conquistador vragen. Xam, !SIC! en conquistador hebben mijn eigen xbox in levende lijven gezien en bij zilverbox1974 heb ik zijn xbox ook hersteld, nadat hij de kap heeft laten spuiten door iemand die het niet kon. Dit werk is dus niet eens iets nieuws voor mij *) .

    X-painter was de airbrusher. Maar hij zal dus niet snel meer terugkomen. Deze kunnen we dus ook in het hokje "Bruls e.d." plaatsen. Iemand die snel geld wil verdienen door als airbrusher over te komen. Maar toen ik om voorbeelden vroeg, kon hij niks laten zien. Ik heb 'm altijd al verdacht, maar dat is natuurlijk ook achteraf-gezeur.

    Maar dynamike, iedeëen heb je zeker genoeg!
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ideeën ja, oplossingen nee... ;)
    Maar die komen nog wel...





    Hopelijk... :9
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Stealthviper: De jewel is nog niet af, die wordt nog egaal blauw wat hij nu nog niet is.
    @ Dynamike: Goh, nou je het zegt, er zit idd een soort van bloemetje op m'n camera ;)
     
  15. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niemand een foto van die XPAINTER zijn werk posten dan ?

    Datgene van zijn site is regelrecht geript van een andere site
     
  16. Bullitt NL

    Bullitt NL C'est moi

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    niet egt over na gedacht, probeer eerst uit te vinden wat er allemaal moet gebeuren met de bovenkant van de driver


    wanneer is trouwens het Window deel af van die casemodfaq?
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Waarmee kan ik het beste mijn Xbox afplakken? Ik wil alleen de "X" spuiten en heb hier van dat verpakings tape voor dozen (dik doorzichtig spul wat super plakt) en gewoon normale schilders tape.

    Btw, Stealthviper al wat nieuws over de Alternate Order?
     
  18. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0


    @dyanamike My bad hehehe _O_ ik hoor van je(dremel)

    @Stealth Viper:jij hoort ook van mij.

    Een vraag mensen kan je een xbox case ook met een schuurmachine schuren?? of word de case dan te heet en gaat smelten?
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het met het verpakkingstape doen omdat je het oppervlak wat je niet spuit alleen afplakt, ik denk namelijk dat dat spul best wel eens de verf mee zou kunnen nemen van het gebied waar je het opplakt.

    /edit; Is het mogelijk om een dvd window te maken in een thompson drive?
     
  20. Bullitt NL

    Bullitt NL C'est moi

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag ik me ook af, staat nergens hoe dat werkt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina