1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Hij ziet er niet uit alsof die open kan.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb nu een thompson. Waarom zou hier geen dvd-window van te maken zijn? Metalen top is los te halen.

Foto van open thompson-drive:

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb anders genoeg thomsons met een dvd window gezien hoor..

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Doe het gewoon met de hand schuren, dat is sowieso veiliger. En als je echt goed wilt casemodden, dan heb je geduld nodig.

Doe het niet te gehaast.

Trouwens heb je foto's van je xbox? die zo is verneukt door Xpainter?

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ok dan, een nieuwe mod in de planning :)

6. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even iets recht stellen. Hij is niet zo verneukt. wat er mis mee is:

Achter gril is zwart+wit (echt heel leleijl) boven kan en zij kant van boven kant zie ik overal nog zwart wit pixels. Heel hard uit gedrukt is het een gevlekte koe. Veel meer woorden wil ik er ook neit aan vuil maken. Ik moet gewoon zorgen dat ik het ergens bij een spuiterij kan laten doen. of door stealthviper. Maar dat ga ik nog uit zoeken.

trouwens hoe kan ik de NIET X schuren dus zeg maar de sorrt gril op de x van de boven kant heen???

7. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik adviseer je om schilderstape te gebruiken. Ik gebruik het zelf ook voor al mijn xboxen die ik mod en het werkt het beste. Het ziet er behoorlijk dun en niet betrouwbaar uit, maar het heet natuurlijk ook niet voor niks schilderstape *) . Verpakkingstape kan trouwens ook nog eens lijmresten achterlaten...
    En over de alternate order, check post #6 we zijn bijna zover _O_

Ik heb tot nu toe nog geen andere merken gemod dan een thompson, dus volgens mij is het best wel mogelijk, ja O-)

Ff een snelle tip, ga nu niet zelf aan lopen klooien en dan naar een spuiterij brengen (of naar mij). Ik reken er iig geen extra kosten voor om het zelf te schuren en bij zilverbox1974 heb ik dat ook allemaal moeten doen en dan is het fijn om zelf alles te hebben hersteld. Hierdoor zie je niks over het hoofd en weet ik 100% zeker dat het wel goed lukt. En een spuiterij zou volgens mij ook niet extra kosten gaan rekenen, zoveel moeite kost het nou ook weer niet.

8. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
  9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Tuuuuuurlijk kan je een dvd window maken in een Thomson! Dat ding kan je gewoon openmaken hoor, gewoon twee schroefjes. Je kan er ook gewoon een full dvd window in maken, alhoewel het ietsie moeilijker is dan op de phlips...

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Deze gast heeft met een basic stamp wat ledjes geprogrameerd en dat in zn Xbox geplaatst :D lijkt net een landingsbaan :D

Filmpje in het licht
    Filmpje in het donker
    Beta Broncode

Edit oh ja als je dat programeren wi lleren, kijk even hier: Basic Stamp howto (let op, tis in het engels, ik zoek wel even NL versie)

In feite, zou je hier mee een Xbox robot kunnen maken :D

Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mooi en ook nog eens vernieuwend. Ik denk dat DynaMike nu helemaal volloopt met ideƫen. De ledjes hadden IMO nog beter weggewerkt kunnen worden en er moet echt iets op die printplaat gevonden worden, die er nou uithangt, maar ik denk dat dynamike er wel iets op weet te vinden ;) . Al met al een mooie mod. Nu nog eens kijken hoe ik die mooi kan toepassen.

12. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een UV CCFL is dat fel en wat voor een kleur geeft die af, paarsachtig ofzo?

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt...en ik wil er een hebben :9

wtf SV :eek: dat is toch niet clean....mijn box moet clean worden :9

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Maar clean betekend niet meteen dicht. Je kan plexiglas snijden en die in een vorm inbouwen, zodat de case egaal blijft, maar toch doorzichtig is. Eronder kan je dan dit soort verlichting stoppen.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat is wel strak gedaan.
    Verfen is weer een stap verder. Als het goed is alleen de kap nog en dvd-window.

En nog jewel eruit halen, ccfl erin, ledjes, controller spuiten etc.

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, mja het window wil ik wel vlak met de bovenkant gaan maken...maar er allerlei ledjes in bouwen die bewegen :/ ik weet het niet...hij moet ook clean in lighting worden...een stabiele glow...wat ik wel ga doen is dat je kan schakelen tussen twee kleuren leds in controllerpoorten en eject...uv en wit _O_

Ik heb hem gespuitplamuurd...w...t...f...NOG gladder _O_ ik denk dat de verf er nu afglijd als ik hem ga spuiten...dat wordt zeker voorzichting spraypainten :p

17. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    Dynamike Mod of the year :) Moest even(jij laat mij wat weten he?)

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha...jammer genoeg vinden de andere soort mods van xboxworld dit soort posts niet zo grappig O-) Wij praten verder op msn, je hoort nog van me...

Iemand al ervaring met windows (in bovenkant case) gelijk laten lopen met de bovenkant van de case...lijkt me best moeilijk: enigszins ronde vorm...en hoe houd je in gods naam die edges mooi |:-

oja...please dynamike...geen Dynamike of DynaMike (<- die is helemaal erg :9 ) ik heb hem weten aan te passen in me gamertag...gewoon account recovery, je kan grote letters of kleine letters veranderen... _O_

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enigste die dit niet snapt?

20. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    (OFF THE RECORD) het gaat over een dremel !(omdat ik zijn mod van plexiglas zo mooi vond) _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina