1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Moet dit nou? dynamike (;)) zegt nog dat men op xbw geen slowchat wil. Daar hebben we msn voor.

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    *kuch* ICQ, msn is voor de massakonijnen *kuch*

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja...en nu stoppen please 8) Als wilt juichen over en mod zet dan een coole comment in een xb-t gallery ofzo...en niet in de casemod (vragen en antwoorden) thread O-) (of doe het over msn, icq, yahoo, aim, stuur een mail, brief, collage of geld naar mijn adres :9 )

Maarre...niemand heeft dus ooit een window gelijk met bovenkant case gemaakt of een tut gezien?
    Oja, mijn frontpanel is bijna 'spray-ready', nu nog even kijken wanneer ik de spuitruimte in kan, en of ze de precious witte hooglans hebben... _O_

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Gister mijn xbox gespoten, mij pa heeft het echt super mooi gedaan :eek: _O_ zit ook een beste glans op kwam ik vanochtend achter :p

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Picca van mijn stuff tot nu toe:

Niet de beste paintjob
    (op frontpanel, stukje blauw/wit is tot twee keer toe niet helemaal netjes gebleven), en op dvd dongle zie je wat kleine vlekejs in de hoeken en rond het zwarte rondje is het niet helemaal netjes gedaan. Maar ik ben er wel tevreden mee. Nu nog eens de kap. :)

Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    stoer, dat is geloof ik de eerste meegespoten dvd lade die ik zie :9

deze is trouwens onderweg naar mijn huis:

*is blij

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    pfff, dynamike die maakt zoiets met z'n ogen dicht ;) . Tsja... het nieuwe front panel van team xecuter voor de Xecuter3 toch? Verder zal ik er maar niet over doorgaan.

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ja, dat is die ja, ik zit alleen met een probleembje, mijn xbox is gespoten..

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel mooi zijn als je die ook spuit, want dat heb ik pas 1 keer gezien(dat was niet zo mooi)

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry slurp...ik weet dat je teamx fan bent, maar dit ding vind ik echt niet mooi...ZOVEEL frutsels en fratsels |:- die vorm van dat rechter uitpuilende stuk jekkes... :p plaatjes
    XLCD ruled natuurlijk wel _O_ veel plezier ermee O-)

heej ik heb iets nieuws op de modden...mijn Xbox Protection Cord :9 of toch maar niet.... 8)

edit: Mijn frontpanel is klaar om gespoten te worden..die spuitplamuur is echt goed spul! Ik zal maar geen plaatje posten, komt wel als hij gespoten en shiny is...

Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je iets dergelijks als een tutorial of een rijtje met handige tips voor mij? Ik ga binnenkort beginnen aan een "dodge ram"-xbox en dan is het wel zo handig dat de xbox zo glad is als een auto O-) . Ik vond die eerste plaatjes die je had gepost er al helemaal geweldig uitzien. _O_

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Er valt niet zo veel uit te leggen:
    1. dingen zagen en dremelen hoe je ze wilt hebben, en dat ze passen
    2. alles goed schuren, mag best grove korrel
    3. plamuren, vul grote gaten in lagen van ong 1 mm dik, anders duurt het fucking lang totdat het droog is. ik heb ook de voorkant een beetje heeel dun ingesmeerd, zodat je dat profiel al een beetje kwijtraakte.
    Let ook op dat de losse onderdelen die je vast gaat plamuren goed op hun plek zitten, anders kan je als de plamuur hard is weer gaan zagen.
    4. plamuurplekken glad schuren en bijplamuren waar nog gaatjes zitten, en dan weer bijschuren.
    5. als alles redelijk glad is, om die vervelende haarscheurtje na, kun je gaan spuitplamuren. lekker dik, druipers maken niet echt heel veel uit in het begin; je kunt ze er toch weer afschuren. laatste laag wel zo egaal mogelijk.
    6. met zo fijn mogelijke korrel schuren, dat zul je de echte smoothness gaan voelen.
    7. de meeste spuitplamuren zijn ook geschikt als onderlag voor verf dus daarna kun je gelijk spuiten. Maar nu echt niet te dichtbij houden. Omdat het zo glad is glijdt de verf echt heel gemakkelijk en krijg je heel snel druipers. airbrushen of paintbrushen is toch wel de betere optie.

De tut op xb-t naar de led controller buttons is weg, die stond toch ook in de casemod faq, of ieg op de server? Mag ik even een link?

Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt voor de tips. Het zal toch nog wel even duren voordat ik er aan begin (iig zomervakantie), maar dan weet ik dit alvast. Ik heb nog nooit iets geplamuurd ofzo en weet dus ook niet of het makkelijk is om te doen. Valt het mee of moet je toch wel een beetje ervaring hebben voor dat plamuren?

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa..ik heb instructie gehad op school, maar zoveel stelt het niet voor. Je hebt een tube met plamuur, je doet wat op het randje van een plamuurmes, en dat wrijf je er zo onder een hoek overhet oppervlak heen, zodat je het plamuur zeg maar in de gaatjes drukt.
    Hoe minder druk, hoe dikker de laag, maar hoe hoger de kans op belletjes, die je dan weer tegenkomt bij het schuren. En heel veel schuren is gewoon de key O-)

ik heb even op school nagevraagt over hoogglans paintbrushen; dat gaat dus niet zo makkelijk, je kan wel een zijdeglans doen en als je het glimmend wilt hebben moet je er blanke lak overheen spuiten...

Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  15. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben weer me klein modtje bezig, dus ik denk ik post hem even.
    er komt nog licht onder die gaatjes maar dat duurt nog een paar dagen(luiheid en het is de boxvan mn maat en school etc)

hoop dat hij het doet:

/edit: hij ziet er niet zo goed uit maar de randjes zijn strak enzo

Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zag zo een mod ook op xbox-scene. Geeft leuk effect.

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Weer 4 foto's geupload naar Xb-T, foto's van mijn paintjob en mijn receiver die ik in mijn xbox heb gedaan :)

Deze 2 maar even bij ImageShack geupload omdat die andere nog gereviewd moeten worden.

Ziet er aardig goed uit dacht ik zo :)

Niet meer zo'n lelijk blok in mijn Controller Poort :cool:

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Past de kap er zo nog overheen?
    En je hebt neem ik aan ook gaatje gemaakt in frontpanel waar ir in/achter zit?
    Zat er ook aan te denken, maar dat komt misschien nog eens bij mijn custom case.

19. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Kap past er nog overheen :)
    Gaatje waar IR zit? Snap je even niet.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hetgeen wat de IR-stralen van de remote moet ontvangen (zwart rondje op de dongle), of blijft dat gewoon in dat blok zitten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina