[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Dat blok is van zijn draadloze controller...niet van zijn remote O-)

Ik zit er ook aan te denken om die advanced poort gewoon te veranderen in een draadloze, om alvast een beetje in de xbox360-mood (hoe je het ook wilt noemen) te komen :9 Draadloos gamen is gewoon flex! Alleen die communicator hè...damn... :'-(

Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat blijft zo, maak zo wel een foto van de binnen kant van dat ding zou geen id hebben wat de IR zou moeten wezen :eek:
    Hij ontvangt nu goed dus nog geen probleem.

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of is je id&t logo een beetje scheef, dDirk? Kan ook aan de foto liggen...

Dynamike, bedankt voor de uitleg _O_

4. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik schakelaartjes kan kopen?

Schakelaars zoals links op deze prachtige Xbox _O_

[plaatje]http://www.xb-t.com/gallery/data/media/406/Front_Angle_Carpet.jpg[/plaatje]

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Bij elke electronicazaak volgens mij...Het zijn hele standaard schakelaartjes :)

6. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Die schakelaartjes zijn zoooo standaard :9 . Die groeien nog net niet aan bomen. Je kan ze volgens mij ook op www.world-led.com vinden (hoef je niet eens de deur uit. ;) )

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Bij World-Led kan ik ze niet vinden, maar het is idd het meest unversele, meest gebruikte schakelaartje allertijden. Alhoewel die ene voor de hdd switch wel wat anders is achter het plexi, daar sluit je 6 draadjes op aan en bij de ccl switch maar 2...maar voorkant is hetzelfde...

dankje dopmeester ;)

ik zit nu op school en ga zo ff spuiten...wish me luck... ;)

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je maar rustig aandoet met je klasgenoten, vind ik het best. Is het alleen te doen in een speciale (geventileerde?) ruimte? Of zou ik het ook bij ons achter in de tuin kunnen doen (die is momenteel toch al wit :9 )?

9. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje, mijn vervangende voedingskabel doet het niet, lijkt me logisch dat dat komt omdat ik nogal wat licht in m'n xbox heb gebouwd toch? Iemand anders hetzelfde probleem?

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    totaal niet logisch, want hij geeft nog steeds dezelfde spanning door, probeer is op de reset knop te drukken.

11. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    vaak genoeg gedaan, miss is de kabel wel gewoon kapot :confused:

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je contact opnemen met de servicedesk van microsoft. Het kan op geen enkele manier komen, doordat je verlichting in je xbox heeft. Iedereen heeft dat hier en niemand heeft er last van.

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, neej het is op de TU en daar hebben we op onze faculteit een hele spuitruimte; een muur (die waar je bij staat te spuiten), is één grote afzuiger, zodat er zeker geen stofjes op je werkstuk neerdwarrelen _O_ Je kunt er met zijn 6'en tegelijk paintbrushen. Ik maak morgen wel een foto...
    Ik denk niet dat het in je achtertuin kan, volgensmij mag dat ook niet van mama natuur :9

Maar ik heb dus gespoten, het wit dekte niet in één keer (daarom is wit zo'n lastige kleur), dus morgen weer ff schuurtje erover en nog een laatste laagje erover. ik heb deze pic genomen in de droogruimte (waar hij zal overnachten), maar daar is het een beetje donker, dus deze pic is een beetje vaag:

edit: oja; World-Led is weer goed bezig: gisteren besteld, vandaag verzonden _O_

Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er weer fantastisch uit _O_ . Maar nou had ik nog een vraagje. Heb je de 3de controllerport (die nou 1e is) eraf gezaagd of heb je die heel nauwkeurig na zitten maken (inclusief die insnedes erin). Als je die complete controllerpoort eruit hebt gesloopt, hoe heb je dan dat gat gevuld. Blijft dat plamuur gedoe gewoon hangen, of moet je er iets achter stoppen?

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nr 3 van rechts uitgedremeld (met me nieuwe dremel jeeej) en daarna helemaal links een gat gemaakt dat ietsje groter was, ook uitgedremeld. Het daarna op zijn plek houden bij het plamuren is het lastigst; ik heb lijnen gezet op de voorkant en het losse poortje om ze op een lijn te houden. Toen het losse poortje vastgetaped, door aan de voorkant over het gat een stuk tape e plakken en het poortje er vanaf de binnenkant op te leggen. Daarna van de binnenkant dichtgestouwt met plamuur, en toen het hard was de tape eraf getrokken en de voorkant ook glad geplamuurd. Hij zit dus alleen met plamuur vast ja ( nu ook spuitplamuur en verf op voorkant). Ik ben wel blij met het resultaat, hoe de controllerpoort zit: mooi in een lijn met de rest en mooi met de voorkant gelijk. Nu nog dat laatste laagje verf en goed op krijgen.....

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, zeer mooi resultaat.
    Voor wat hoort wat!
    Hoop dat mijn kap een beetje in de buurt kan komen van jouw resultaat;)
    World-led ook eens bezoeken. Even een zooi ledjes bestellen. :)

Heb wat hulp nodig.

Hoeveel weerstanden en welke weerstanden heb ik nodig wanneer ik leds in een serieschakeling zet dus voeding - weerstand - led - led - led - voeding.
    Dan moet ik alle leds bij elkaar optellen en dan het berekeningetje doen neem ik aan?

12v voeding - weerstand - led - voeding
    hiervoor heb ik toch 470 ohm weerstandje nodig, die zie ik enkel niet op World-led.

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje....en dit is nog niet het eindresultaat he :)

Ik weet dat je bij 1 led op 5 V, 100ohm nodig hebt en bij 1 led op 12 volt 220 ohm. Op xbox-scene forum staat hoe je dat moet uitrekenen voor serie geloof ik...

18. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Weer wat pics op Xb-T gestouwt :)

Dit is er 1 van :

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    dDirk...je xbox owned _O_ openingspost?

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tnx! :)
    Komt nog Plexiglas onder/in het logo en nog een 10 CM Neon Buisje, denk dat ik met die andere in het midden van de voorkant underglow doe. En ook nog een Fangrill over de Jewel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina