1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de net-iets grotere-foto van BurningMetal meer het overzicht eruithaald, dan als je er nog eentje onder zou plakken. Een mooie rij van foto's onder elkaar is toch niet onoverzichtelijk :confused:
    Maarja waar bemoei ik me eigenlijk mee :p

Wie had hier nou al de buttons van zijn controller verlicht? Had hij (of zij) daar allemaal witte voor gebruikt? Of voor elke kleur een bijpassende? Bij World-LED hebben ze namelijk wel rood, groen, en blauw, maar geen geel. Ik denk dat dat dan maar een witte led wordt onder de gele knop, want 5mm leds zullen niet werken, omdat dan het rubbertej niet meer goed ingedrukt wordt.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Om het eerste even te beantwoorden, er was afgesproken met mods dat er in de openingspost niet teveel afbeeldingen zouden komen, dan weet je ook meteen de reden.

Voor de gele moet je inderdaad een wit ledje gebruiken. Het handigst is inderdaad 3mm ledjes en veel geduld hebben met het priegelen. Het kan mooi worden.

Trouwens loop eens naar de stad naar een klein electronica zaakje, waarschijnlijk hebben ze daar wel gele ledjes, kun je nog kijken hoe ze branden etc.

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke :)
    Ik heb gewoon witte 3mm-ledjes gebruikt. Geen andere kleur, dat is ook niet nodig. Ik zou trouwens nog een kleine tut schrijven maar dat ben ik helemaal vergeten. Dit weekend maar eens doen.
    Ik heb mn ledjes trouwens gekocht bij www.fotonen.com. Het is daar vlgens mij nog goedkoper dan www.world-led.com.

Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  4. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kimi's Xbox

Dit is mijn Xbox, hij is nog niet af. Mijn Xbox moet nog overgespoten worden en er komt een gat onder de Jewel en daar zet ik mijn round CCFL in, dus nog veel werk te doen :)

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    En misschien een Full DVD Window? Dat lijkt me ECHT mooi met jouw box.

Vind hem nu al heel mooi, die kleine window is een mooie aanvulling _O_

6. michelfoort

michelfoort timmeeeeehhhh

Leuk Bevonden:
    0
    @Burningmetal: die van jou vind ik het mooist:) _o_
    @ Dynamike: Weet je zeker dat dat een xbox is??? er is in ieder geval wel het meeste aan gebeurt en is ook echt supermooi....
    waarom ben ik zelf nou weer zo a-technisch?:'-(

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Kijk eens op www.xbox-scene.com voor wat tutorials, en op het online gedeelte van de casemod faq (zie sig van StealthViper). Je zult zien dat het niet zo moeilijk is als het lijkt :cool:

8. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ga ik ook nog doen. :) Een full DVD window dinges

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Heb je een plaatje onder je jewel geplakt? van de prince? of heb je het op een ander manier gedaan?

10. michelfoort

michelfoort timmeeeeehhhh

Leuk Bevonden:
    0
    er is zeker niemand met een kapotte controller in de buurt... want om nou meteen mn xbox te mollen vink ook een duur geintje...

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    als je rustig doet gaat je xbox of controller niet kapot, alleen bij een controller moet je die zwarte dingen van de thumsticks er even af halen want die kan je branden met je soldeerbout.

was er al een tut voor powerbutton op je controller?
    want dalijk heb ik een foto toestel en dan kan ik wat foro's maken
    en mijn xbox mag zeker ook niet meer in de beginpost? :p

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een testje gedaan met ledje onder controller S jewel...

Maar ik krijg hem niet goed schoon, je blijft dat xbox logo zien |:- Ik ga ff kijken of ik hem met me buurjongen kan ruilen voor een originele, ik vind het niet zo´n coole mod O-) Ik ga toch een ´alles-wit´ thema doorvoeren, dus...

13. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een plaatje onder geplakt.

14. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Dudes, ik ben even een paar uur offline en meteen post iedereen hier z'n mooiste werken. Goed gedaan allemaal, ik ben trots op jullie! Ga allemaal zo door, dan doe ik dat ook *) (of zoiets...)

15. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey gasten. Even een vraag. Als je een round CCFL koopt krijg je daar dan de splitter bij of moet je die even apart kopen?

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Wij kregen hem er allemaal bij. Een molex splitter dus he :).
    Ik weet niet waar je besteld hebt, maar ga er maar van uit dat het erbij zit.

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet voorstellen, dat je een inverter erbij krijgt geleverd, maar geen splitter. Bedrijven rekenen vaak inverter + splitter bij elkaar.

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Heb net mijn hele videorecorder uit elkaar gehaald om te kijken of mijn xbox daarin zou passen. Het ging heel goed, tot ik er achter kwam dat hij net 2 cm te laag is. Ik kon de hele zooi dus niet meer kwijt :'-(.

Heb wel 3 uur eraan verkloot nu...
    maargoed, volgend apparaat proberen. Ik heb er trouwens nog foto's van, die ik morgen wel even online gooi. :)

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Welke apparaten heb je dan nog meer op het oog? Want wat is tegenwoordig nog hoog zat? Of je zou misschien zo'n dunne lange dvd speler voor een paar tientjes kunnen halen. Dan kan je de dvd, HDD, MoBo en Power Supply allemaal langs elkaar leggen... Ik zit nu te denken, dat moet dan een dvd speler worden die 2x zo breed is als een xbox... Ook niet echt een mogelijkheid, wel?

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Kheb nog een oude broodbakmachine...dat zou nog kunnen :9

Ik weet het niet, misschien bouw ik hem in in een kastje...en zorgen dat ik er 2 krijg. Maar eerst eenszoeken op zolder :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina