[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ja zou eventueel(als je goed bent met de dremel) als je het plexiglas eronder doet een lijntje net iets kleiner dan het logo slijpen, zodat dat oplicht.
    lijkt me wel moeilijk maar het is wel mooi

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zuig met m'n Dremel dus ik begin daar niet aan. :D

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, welk opzetstukje gebruik je daarvoor? Kan ons mam (ja !SIC!, óns mam) voortaan gaan stofzuigen met de dremel :9 . Mooie xbox, ziet er erg clean uit (totdat de xbox van dynamike klaar is, dan wordt er een nieuwe standaard 'clean' neergezet)

@dynamike: Coole quote ('2000' _O_ )

Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Het graveerpuntje met het bolletje op het eind.

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast met die horror themed 'cutsawbox', heeft ook zijn eigen jewel gemaakt zo: piccie
    respect hoor...ik heb het ook even geprobeerd op mijn kapotte jewel, echt niet zo makkelijk...

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik daarnet even op een stuk plexiglas, ging wel redelijk goed, kon zo het xbox logo eruit graveren.

7. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    En waarom misbruikt u mijn nickname :)

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Neen komt niet in de openings post, willen mensen de xboxen zien dan gaan ze maar dit forum doorstruinen

@cent..:Je hebt een edit knop

@dDirk ziet er netjes uit jongen heb je nog meer plannen?

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tnx :)
    To do:
    - 10 CM Rode CCFL Tube onder ID&T Logo.
    - Fangrill "Ghost" over de jewel.
    - 10 CM Rode CCFL Tube Underglow onder het midden van de Xbox (onder de powerknop enzo dus)

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    als ik mijn buisjes heb he, kan ik dan dat glazen rotding eraf halen en dan alleen het tubetje zelf in mn xbox leggen?

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nee volgesn mij niet, dan doet de CCFL et niet meer.

Pics staan op Xb-T! :D _O_

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    De ccfl doet het wel, maar hij is onbeschermd. Of je er dus wat aan hebt is een 2e ;).

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ah weer wat geleerd. :)

14. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    So what? Mijn ccfl ring is ook losgeweest en dus 'onbeschermd'. Ik heb 'm zelfs aangeraakt (sommige beginnen dan helemaal te flippen en zeggen dat die ccfl het dan niet meer doet, dat is dus bullshit, dames en heren). Bij buisjes kan ik het niet zeker zeggen, maar ik ga het spoedig ook doen en ik heb gehoord dat een krimpkous eroverheen zowiezo alle problemen verhelpt. Alleen weet ik niet hoeveel licht er dan nog vanaf komt :confused: .

/edit:
    Ben je er al achter, waar/of je op xbox-scene ergens dat kan uitrekenen? Ik heb namelijk ook wat berekeningen te doen...

Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Weet nog wel de regel
    U = I * R

Bestel wel alvast een aantal ledjes.
    Weerstanden kan ik in de stad ook wel halen, als ik goede berekening heb/weet. :)

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik zeg ook helemaal niet dat hij kapotgaat. Ik zeg alleen dat hij onbeschermd is. Door het aanraken komt er vet+vuil op de ccfl. Dit wordt warm, waardoor de ccfl zijn warmte niet meer goed kwijt kan. Gevolg: kapot. (niet altijd dus;))

Zo'n krimpkous werkt denk ik wel, en de hoeveelheid licht is ook nog wel goed I guess

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het licht eraan wat voor krimpkous, wel een goede transparante nemen, maar je hebt ook doffe of gekleurde en dat gaat een hoop effect verloren.
    Heb metallic-white overlappingseffect ook even op frontje dvd-tray gedaan en het is nog best aardig gelukt. Als je goed kijkt zie je wel dat ze niet tegelijk zijn gespoten, maar van veraf is het een heel stuk beter dan enkel wit.

18. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    zo beste modder, kijk ff op deze site voor de xboxen van Centurion en van moi zelf. O ja let niet op de krassen(wil ook geen lompe reacties hierop) maar die zijn inmiddels weggewerkt. Volgende keer meer fotos
    http://community.webshots.com/user/lexhamersma

19. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    /Mod Nee dus - 2k

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2005
  20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb mijn frontpanel voor de tweede keer gespoten..en net bij de laatste spuit kwamen er uit het niets 2 druppels uit vallen...damn :mad: mischien dat ze nog wegtrekken, maar anders moet ik WEER gaan schuren en spuiten :'-(
    Pic staat zo op xb-t. Hier zijn nog twee pics van de spuitruimte (afzuigmuur)en spuitpistolen:

[​IMG] [​IMG]

Ik heb ook al me leds binnen van World-Led (in drie dagen!) en heb nou ff mijn eject led avast veranderd, twee uv en twee witte leds (beetje vage foto :{ ):

mag ik nog de link naar de tut met verlichte controllerbuttons...voor een vriend van me...maar die tut is weg op xbox-scene...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina