1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Nu we het over die leuke LCD`s hebben...

Werkt zo`n ding ook zonder een chip?

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nope. :)

Nee, alleen van groen naar rood.

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil voor me v1.0 box twee nieuwe fans kopen...één papst 4x4cm van 18dB voor die fucking GPU heatsink...en een nieuwe 8x8 cm. Nu staat er een mooie 12dB Papst op Altermate.nl, deze heeft luchtverplaasting van 33 m3/h, is dat genoeg voor de box? Vraag is aan diegene die weten hoeveel de luchtverplaatsing is van hun fan....

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Over de GPU fan weet ik niet al teveel (die moet ik ook nog een nieuwe aanschaffen). Wat ik wel weet, is dat je zeker een papst 80x80 cm (het type wat ik in post #6 hier heb besteld, ben te lui om die nou op te zoeken :9 ) moet bestellen. Ik heb vorig jaar een keer er 1tje in mijn xbox gezet en het scheelt echt heel veel met de geluidsproductie. Mocht je erachter komen welke GPU fan je moet hebben, laat het mij dan ook even weten :9 .

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Uit pure verveling knutselen met spul dat onder je bed ligt te rotten:

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Die fan die jij hebt betsteld, had ik idd ook al in gedachten, maar die heeft maar een ariflow van 33 m3/h... Maar dat maakt dus niets uit blijkbaar :)
    Die kleine GPU fan (40x40mm) die ik zag bij Alternate is te dik (20mm), dat gaat niet passen onder de drive. Ze hebben er wel een van 10mm, maar die geeft 29dB. De stilste 40x40x10mm die ik kon vinden is deze. Ik ga nog even kijken of zij ook goeie stille 80x80mm hebben, dan bestel ik daar gewoon.

edit: WOW slurpgeit, anders ligt er een lcd scherm onder jou bed te rotten _O_ en ligt er een DS op je plankje _O_

Laatst bewerkt: 7 mrt 2005
  7. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    tja, ooit in een geldsmijtbui is een dvd speler voor in de auto gekocht, was een heel lomp ding, met een los lcd scherm. ding heeft 1 of andere vage s-video achtige stekker, waar ook gelijk geluid en stroom voor dat scherm doorheen gaat.

Gewoon en kwestie van femaile tulp dingetjes eraan solderen dus. :D

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
  9. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    jouwe is breedbeeld, niet eerlijk. :+

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een SHOP gevonden waar ze een 40x40x10mm fan hebben die 21dB produceerd en waar ze ook nog een boel andere stille goede 80mm fans hebben, including die Papst. Dat wordt dus bestellen :9

Oja me paintjob is dus fucked up, dat wordt weer schuren en opnieuw beginnen |:-

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoezo fucked up, druppels?
    Mijn front is ook niet van topkwaliteit, maar geen zin om hem weer opnieuw te doen. :)
    Case begint er goed uit te zien, ribbels en die kleine vlakjes (alles behalve X dus) is nu blauw. X is ook een beetje blauw geworden en met goede voorbehandeling ziet dat er een heel stuk beter uit. Blauw lichtjes weggeschuurd. Vanavond even afplakken, X in de primer en morgen X spuiten.

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, die druppels waren nog wel redelijk weggetrokken. Maar ik had voor ik de tweede laag spoot, nog mijn eerste laag bijgeschuurd, maar blijkbaar niet goed genoeg; je ziet allemaal krasjes. Zeker omdat er glansverf op zit zie je dit goed. Ik ben van plan om echt allebei de verflagen er af te halen en weer in de spuitplamuur te zetten.
    Reden: Dit is waarschijnlijk de laatste box die ik ga modden, dus hij moet gewoon perfect zijn... O-)

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je dat schermpje vandaan? Ik wil nl ook nog zo'n schermpje voor de xbox (sorry als ik dit niet hier mag vragen...;)).

Enne, stealthviper mag ook antwoorden met z'n breedbeeldschermpje :9

Laatst bewerkt: 7 mrt 2005
  14. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is een ander soort schermpje, die groene xbox van mij is nog "maagd".

waar ik hem vandaan heb staat een pagina terug trouwens.

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn breedbeeldschermpje is ook instelbaar als normaal beeld *) . Ik heb mijn dvd speler bij mediamarkt gehaald. Ook zit er geen extra dvd speler aan, maar er zit gewoon een lade in de zijkant, waar je de cd in kan stoppen. Hij kostte 369 euro, maar ik gebruik 'm niet alleen voor de xbox, maar heb 'm ook nodig bij mij in de bus naar school :9 .

Je haalt 2 verschillende soorten schermpjes door elkaar. Bij die van Slurpgeit en mij is geen modchip of dergelijke rotzooi nodig. Het werkt dus puur als een tv. Dat andere schermpje geeft (oppervlakkige) gegevens over de xbox zelf. Hier moet je dus wel een chip voor hebben en daar wordt hier dus niet over gediscussieerd.

@dynamike: zonde dat het is mislukt. Maar je moet maar onthouden dat al deze extra tijd ervoor zorgt dat je xbox er extra mooi voor jezelf uitziet. Het is uiteindelijk allemaal de moeite waard.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    De X is gespoten. Metallic spuiten valt niet mee, aangezien je ondergrond nog heel goed blijft zien (niet zozeer de kleur, maar je ziet verschil tussen egale en iets minder egale ondergrond). Ook de overlapping naar wit gespoten. Morgen het resultaat bekijken. Volgens mij best een aardig resultaat geworden.

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom heeft sic nog niet betaald?

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    *wel betaald heeft. Vaak problemen met bank though, weet niet eens of het is aangekomen. Verwacht nu dus even bericht van StealthViper ;)

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Nou hier is dan het bericht:
    Er staat nog 0 euro van het geld wat je moet storten op mijn rekening. Met andere woorden: Je hebt nog niet betaald. Gelukkig vertrouw ik je genoeg en heb ik de spullen alvast besteld, maar ik verwacht het geld van jou toch wel spoedig op mijn bankrekening. Dus als er geld is afgeschreven van je rekening, roep het terug en stort het opnieuw (desnoods door iemand die wel rabo i-net bankieren heeft).

Zo zie je maar weer... mods maken gewoon keiharde misbruik van onze diensten ;) geintje he !sic!

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    *geeft StealthViper een grote schop onder zijn kont!

Verder nog een vraag. Ik zit een beetje te kijken voor geschikte kleuren voor mijn Beeldscherm-mod. Ik kan wel voor een simpele witte kleur gaan, maar dat lijkt me niks. Misschien een combo voor de binnenkant/buitenkant? Suggesties?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina