[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Hey, weet iemand of het duur is om met airbrushen te beginnen? spuit bussen zijn leuk, alleen zo grof, je kan er niet veel mee, en ga je toch voor details,dan gat meestel de helft op tape verloren :D

2. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ere krijgt, wie ere toekomt toch?

*switches off asskissing mode*

Dus, StealthViper: heb jij ook een HDD activity-iets onder je jewel zitten, of heb je dit ooit gemaakt in een xbox? Hoe zag dat eruit?

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    mischien wel even nuttig om te zeggen; ik heb een nieuwe site gevonden voor ledjes, www.xboxleds.com
    de site is best goedkoop maar wel engels, dus ik weet niet of het helemaal hierheen kan komen...

4. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Kun je vantevoren ook nog ff die "X" wegwerken, is je voorkantje helemaal clean*)

5. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Er stond bovenaan in die site: ***WE SHIP INTERNATIONALLY***
    Dus ik gok dat ze wel internationaal zijn.

6. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Dank U dank U _O_ .

Ik heb zelf een keer activity ledjes in iemand z'n xbox gestopt... en een keer iemand z'n jewel verlicht met ledjes. Ik heb het dus beide los van elkaar gedaan, maar weet dus wel bij allebei waar ik het over heb. Activity ledjes zijn altijd geinig (behalve die van een memory card, die gebruik je bijna nooit :+ ). Jewel verlichten met ledjes is ook een keer leuk voor de verandering, maar zoals ik al eerder een keer heb verteld, vind ik het niet zo mooi als je duidelijke de 'lichtpuntjes' ziet.

7. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het verschil met een gewone LED jewelverlichting is dat ik ook nog een elektrische schakeling in elkaar moet knutselen voordat ik m'n verlichting zover krijg dat hij rood wordt als er HDD activiteit is, en normaal blauw is. Is ook niet zo'n probleem als je bedenkt dat er wel een tut over gemaakt is natuurlijk...
    Maar kun je niet zoveel mogelijk die lichtpuntjes verhelpen door LEDs te nemen met een grotere stralingsradius? Dan wordt het licht beter verspreid en dan zouden die lichtpuntjes misschien minder opvallen?

Ohja, nog iets, ik heb op gathering.tweakers.net ook nog een controllermod gezien, erg cool! Die gast had een VU meter gemaakt door een rij LEDs aan beide kanten langs z'n controllerjewel te plaatsen, zodat er meer lichtjes gingen branden naarmate z'n controller harder ging trillen! Erg cool.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    GVD kut motip. Wat een (!@#*^) kwaliteit zijn die bussen zeg. Merkte het een tijd terug al met stencils, en nu met mn Xbox. Die bussen spetteren als de nete. Had ik een redelijk resultaat. Kwamen de plakresten tevoorschijn van de tape. Beetje bijgewerkt. Maar als er eenmaal blanke lak op zit wordt het nog erger, zeker als de spuitbus ook nog eens spettert en de gehele case onderzit. Wordt morgen het blauwe gedeelte dus opnieuw spuiten, al ik geluk heb en het metallic/wit gedeelte nog goed is morgenochtend. :mad:
    Ik koop nooit meer die goedkope bussen, dan maar liever wat duurdere bussen.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
  9. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, voor case-modding gebruik nooit MOTIP, werkt echt nie

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook gebruikt, het spettert wel maar als het dan opdroogt is het wel strak, bij mij dan

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je misschien een link geven naar die pagina? Ik ben benieuwd of er iets meer over staat, aangezien ik al een tijdje van plan ben om die mod te doen (is een tijdje geleden al door [2k] gepost, maar verder dan het coole filmpje ben ik tot op heden nog niet gekomen).

Ik roep het al vanaf het begin dat ik hier rondloop: KOOP AUB DURE BUSSEN. Die kwaliteit is ten eerste veel beter en ik heb er nog nooit klachten over gehoord. Dus aan alle mensen die hier zich afvragen wat ze moeten gebruiken: Maakt niet uit, als het maar duur is *) . Ik gebruik altijd dupli-color en dat is het beste spul voor mijn (en andere) xbox'en.

Amen.

12. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is(bij mij dan) spettert hij als je hem indrukt en als je hem weer los laat, kan je dan niet naast je xbox beginnen met spuiten?
    zo lukte het bij mij wel

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    StealthViper ; Zoek gewoon op de naam Atmoz op Tweakers.net of hier op XBW.nl.
    Kom je vrij veel moois tegen. :)

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Die van mij spetterde ook als de tering, ander kopje op gedaan en nu een erg mooi resultaat :) De verf is wel goed ze hebben alleen bezuinigd op et spuitkopje O-)

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dat MOET zelfs. Zo krijg je de beste egale laag. Dus begin altijd erbuiten en stop ook altijd erbuiten.

Bedankt voor de tip, ik zal eens gaan zoeken _O_

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn paintjob op me frontpanel is dit keer wel mooi geworden, alleen in een bep lichtval zie je een paar bobbeltjes :'-( maar nu ff schijt, eerst ff iets anders doen...hdd window 8) hmm, dan moet ik een metaal-zaag-opzet-stukje-voor-de-dremel hebben...

Bullitt...ik weet niet of je al hebt geprobeerd een rond gat te dremelen in plexi...kolom boor (of zeven-gatenzaag) is veel makkelijker *) zeker bij jou dikte plexi gaat dat makkelijk...gewoon langzaam erdoorheen (niet te langzaam want dan fikt t af :9 )

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik dat je beschikt over een stofvrije ruimte, want als je aan je HDD gaat zitten kloten, zal je ' m ongetwijffeld beschadigen wanneer je ' m openmaakt. Ik heb er lang over nagedacht, maar ik ga dus echt no way mijn HDD verneuken. Normaal zit ik niet zo te zeuren over garantie en andere onbelangrijke dingen, maar een HDD openmaken is net die stap te ver. ;)

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Zo gevaarlijk is het ook weer niet hoor. Als je gewoon rustig te werk gaat moet het makkelijk lukken. En zeker iemand als dynamike met zijn aparte mods moet dat makkelijk lukken.

Zelf ga ik vanmiddag of morgen verf halen. Het wordt dus wit met mat-zwart. Verder moet er nog een bak licht in komen waar je U tegen zegt :).

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Harde schijven overlijden vrij snel in een gewone ruimte hoor..

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet van de badkamer-methode gehoord? :9

hehe, mooie kleuren !SIC! _O_ hoe kom je toch aan die combo :p
    en cool dat je vertrouwen in me hebt dat de hdd window gaat lukken O-)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina