1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je voor onze xbox-modding-FAQ een tutorial hiervoor willen schrijven? Naamsvermelding en sterrenstatus (in de modders-community) gegarandeerd. Het zou in ieder geval een mooie toevoeging zijn voor de xbox mods.

G*dv*r, ik wist dat ik patent erop had moeten aanvragen. Jammer dat niet iedereen zo'n origineel idee heeft, he O-) ;)

(wat wordt je volgende idee, tribals in je xbox? _O_ ) j/k :+

2. Bullitt NL

Bullitt NL C'est moi

Leuk Bevonden:
    0
    mja, ik heb gewoon wat dingen nodig, en als dat goedkoper kan, dan graag :p

3. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik al heb besteld, anders had je nog mee kunnen doen aan de inkoop order. Misschien dat je in je eigen buurt iemand moet vinden om mee samen te doen, want (ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken) ik denk dat niet echt veel mensen nog een order meteen hier achteraan gaan orderen 8) . Toch nog veel succes met je order, reken trouwens maar op een lange levertijd (langer dan op de site staat aangegeven).

4. Bullitt NL

Bullitt NL C'est moi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al wat lui hier uit de buurt, ik hoopte alleen op wat meer mensen (van dit topic). iig bedankt!

5. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ditr?

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hij weet niet of het .nl of .com is. daar zegt hij .nl/com ;)

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    hij quote zichzelf lieverd, hij wil graag antwoord ;)

8. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0

pfff kijk iemand had dit gepost http://www.xoxide.nl/com

maar het is .com ik vroeg me dus af over er ook misschien een nederlands versie van dat bedrijf/winkel is want ze hebben daar erg mooi pc kasten V-Tec's want ze verstuuren alleen naar de US en Canada. Iemand voor mij het antwoord ?????????????????? |:- O-)

9. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar dat bedrijf.

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonnen met de lijnen tussen de vinnen uit te dremelen, zoals in dat plaatje dat [2k] eerst postte. Sjesus wat is dat veel werk...maar het is wel heel mooi _O_ Ik gebruik het frees bitje zodat ik met me dremel rechtop tussen de vinnen door kan gaan. Met een slijpsteentje lukt niet, omdat het plastic best dik is en de radius van het slijpsteentje dan te klein is. Maar het vijlen en schuren kost meeste tijd...afwerking is alles O-)

Soon ff die hdd window proberen op een oude 4gig pc hdd...kijken of dat goed gaat O-) (piccie maken :9 ) en eigenlijk moet ik ook echt nieuwe fans hebben want, heilige poep, wat maakt die v1.0 een lawaai (GPU fan |:- ) Zou wel waterkoeling willen, maar dan zou je toch echt een uitbouwtje moeten hebben op je box, want dat gaat never passen...

nr.400! *)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  11. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Nice*)

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe staat het ervoor met de alternate bestelling?

13. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Sure, lijkt me leuk! :cool:

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen voor dattie online staat ben je 2 jaar verder O-)

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Kijk even hier.

Inkoopactie.net *)

Met dat ding kan je de gpu fan weghalen, heatsink vervangen en fannles coolen.

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    tnx, ik heb deze northbridge cooler ook al een keer gezien, maar er zijn een aantal probleempjes:
    de aansluiting: je kan hem niet goed bevestigen, en hij moet gied vastzitten voor goede koeling, zeker bij passieve koeling.
    de hoogte: gaat niet passen onder die dvd drive.
    de lengte en breedte: mja zou wel passen, maar niet complete chip is bedekt.
    hij is gewoon gemaakt voor éém specifiek pc onderdeel dus ik zou hem alleen daarvoor gebruiken.

Ik heb al een 40x40x10 fannetje op het oog in een shop, wat een heel of a lot stiller is dat die nu op de GPU zit, kan ik ook gelijk ff zo'n stille 12dB papst bestellen, want die schijnt ook wel goed te zijn (volgens SV :9 )
    Oja ik heb ook nog me tubetje koelpasta liggen...die kan ik dan ook gelijk ff vernieuwen _O_

Paar cleare cases bij de inkoopactie voor degenen die het leuk vinden: klikkerdeklik

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat er vandaag nog steeds hetzelfde voor, als dat het gister stond... en eergisteren... en de dag voor eergisteren. Oftewel, nog steeds niks binnen gehad. Maar geloof me, als de spullen binnen zijn, zijn jullie (of course) de eerste die het horen. Ik zal het meteen hier posten, deal?

Ok dan. Zou je dan zo snel mogelijk alvast iets in elkaar kunnen zetten? Vertel er bijvoorbeeld ook bij wat er fout kan gaan. Nu weet je nog alles en straks vergeet je misschien wel iets. Als het kan ook nog een paar duidelijke foto's, dat zou ook wel mooi zijn *) .

Heel grappig, hoor :9 . Mij was beloofd dat jij wekelijks hier ging verkondigen hoe geweldig ik ben, zolang ik maar aan de FAQ meewerkte. Het is niet motiverend om dat dan niet te hebben. HET IS DUS JOU SCHULD!! ;)

Geloof me, als ik zeg dat iets goed is, dan is dat het ook O-)

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja...ik zie het nu...je hebt helemaal gelijk :9
    StealthViper is dus duidelijk de meest coole, innovatieve casemodder op het web. Dat zie je meteen al als je naar een van zijn fantastische xboxen kijkt, die allemaal even adembenemend zijn _O_ . Nog cooler is dat hij al zijn kennis -en dat is heel veel- wil delen via de omvangrijke CasemodFAQ, die hij dagelijks aanvult om ons op de hoogte te houden van aanvullingen in zijn ongelofelijke mod repertoire. Net als de full dvd window mod die ik ooit had gestuurd ongeveer een jaar (ahum) geleden, en die de dag erna online stond _O_
    Volgende week weer een stukje, en dan kijken of de CasemodFAQ wat sneller bijgevuld wordt :9

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dát was !sic! zijn schuld, hij gaat over de werkelijke plaatsing van de mods.

Voor de rest ben ik verbijsterd over het feit dat het nog ooit echt er een keer van zou komen. Ik denk dat ik deze tekst maar uitprint en boven m'n bed hang. Ook zal ik maar weer eens verder gaan met mijn tuts O-) . Bedankt dynamike, dat had ik even nodig. :+

*mededeling*
    Toennet kwam de postbode met een enorm lomp pakket aanzetten en belde aan. En raad eens wat er in het pakket zit??
    Nee, fout. Er zat 1 of ander vaag tell-sell achtig voorwerp in de doos en de doos blijkt op het verkeerde adres afgeleverd te zijn. Het was dus voor de buren :mad: . Nou, ikke dus balen en ik wilde dat even met jullie delen. Ik hoop dus dat jullie net zo erg hoopte dat de spullen van alternate binnen waren gekomen... Ik denk dat ik nu even naar buiten ga om die postbode even te zoeken }:]

/edit: Er kwam net weer zo'n figuur langs met een groot pakket. Ikke dus alsnog blij, blijkt het van de neckermann te zijn (rood met wit pakket... dus van een afstand denk je... juist). Als er nou nog iemand met zo'n lomp pakket aan komt zetten en het is niet die van alternate, dan sla ik persoonlijk dat pak kapot op diegene z'n hoofd _O_

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ze durven wel bij jou zeg ;)

ik had eerst ook een controller-port-led-tut opgestuurt naar iemand, is die wel aangekomen?

*gaat nu even kijken of die er al staat*

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina