Dát was !sic! zijn schuld, hij gaat over de werkelijke plaatsing van de mods.
Voor de rest ben ik verbijsterd over het feit dat het nog ooit echt er een keer van zou komen. Ik denk dat ik deze tekst maar uitprint en boven m'n bed hang. Ook zal ik maar weer eens verder gaan met mijn tuts . Bedankt dynamike, dat had ik even nodig.
*mededeling*
Toennet kwam de postbode met een enorm lomp pakket aanzetten en belde aan. En raad eens wat er in het pakket zit??
Nee, fout. Er zat 1 of ander vaag tell-sell achtig voorwerp in de doos en de doos blijkt op het verkeerde adres afgeleverd te zijn. Het was dus voor de buren . Nou, ikke dus balen en ik wilde dat even met jullie delen. Ik hoop dus dat jullie net zo erg hoopte dat de spullen van alternate binnen waren gekomen... Ik denk dat ik nu even naar buiten ga om die postbode even te zoeken
/edit: Er kwam net weer zo'n figuur langs met een groot pakket. Ikke dus alsnog blij, blijkt het van de neckermann te zijn (rood met wit pakket... dus van een afstand denk je... juist). Als er nou nog iemand met zo'n lomp pakket aan komt zetten en het is niet die van alternate, dan sla ik persoonlijk dat pak kapot op diegene z'n hoofd
Laatst bewerkt: 15 mrt 2005