1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst eens zoeken naar een xbox, zal je bedoelen :cool: .

Het lijkt me een beetje... uhm, vreemd om je xbox in iets in te bouwen, wat er HELEMAAL niks mee te maken heeft. Anders probeer jij ook eens om een xbox in een stoel in te bouwen? Heb je bij lan party's altijd een lekkere stoel bij :9 . Dan kan je ook meteen de rumble van je controller uitversterken zodat heel de stoel begint te trillen, wanneer je vet in elkaar wordt gemaakt door mij _O_ . Is dat niet serieus een leuk, maar natuurlijk ook haalbaar idee? Je hebt toch geld zat *) .

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Xbox is geregeld, EINDELIJK! [2k] had eer eentje gevonden, maar vond mij zo zielig dat ik hem wel mocht kopen, lief he! *aait

geld zat...ouders misschien, ik niet ;)

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je ze aanklagen *) . Hun zijn schuldig aan het aanwezig zijn van een scheidingslijn in jullie gezin, de rijken worden rijker en de armen worden armer. Stop het voordat het te laat is!

Maargoed, alle gekheid op een stokje, dekselse malloten dat we zijn. Ik zat ook te denken, wie weet kan je wel een hele stylish custom pc kast ervoor maken, meer in de trant van die super sjieke pc kast die vorig topic was gepost. Waar zelfs bij de schakelaartjes op de achterkant tekst bijgeprint stond. Dus geen standaard (saaie) pc kast, maar ongeveer de helft daarvan (in de hoogte dan, he)

trouwens, die 20% die ik verdien als financieel adviseur wanneer jij je ouders aanklaagt, kan je gewoon meestorten met de order van alternate, gewoon op hetzelfde banknummer ;)

4. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Zo'n kast is voor iemand als ik echt niet te maken. Die achterplaat zal je moeten laten maken, wat weer een bak geld kost. Nee, het gaat er mij om dat ik een leuke en coole mod heb, zonder er heel veel geld aan uit te geven.
    Ik heb meer gehoeftes :9

Maar vandaag duik ik dus de zolder op, wie weet wat ik tegenkom. Misschien een oude magnetron ofzo, of een stereo:).

5. Draqoon

Draqoon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100 euro voor de eerste die m in een pak melk ingebouwd krijgt... 8)

@ Kimi:
    Waar komt dat rooie licht vandaan? Het is geen ccfl he :confused: Ledjes eronder gezet? Please, enlighten me...

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb je niet een Receiver kast staan? Daar past ie volgens mij perfect in :9

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Oke..het is nu dus de bedoeling om je box in een apparaat te stoppen wat e niets mee te maken heeft? Denk is aan een oude console of een stuk speelgoed (als de falcon), een groot modelbouw ding is uiterst geschikt, omdat ze meestal hol zijn. Plastic is makkelijker te bewerken als al die metalen apparaten die jullie noemen (magnetrons, vcrs, enz)...of bouw gewoon zelf wat... :9

edit: bij videorecorder kun je mischien toch wel controllerpoorten achter die flap doen voor de gleuf van de video ;) hoe je toch niet zoveel te zagen...

Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  8. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik haal zo denk ik even een Dremel op bij Trekpleister, €12,50 met 60 accessoires :9 Toch wel handig zo'n ding.

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Dit was ik ook van plan. Het enige probleem waren de te korte kabels en de hoogte. De xbox is behoorlijk compact, als je ziet wat er allemaal inzit en hoe precies het allemaal erin past. Props to that!

10. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon een 10 CM CCFL onder de kap.

11. DeathWaste

DeathWaste Ashes of the Wake

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik die "paaltjes" (aangegeven met de rode rondjes) eraf halen (met dremel ofzo) of moet ik ze daar laten zitten?

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Kabeltjes kan je zelf verlengen. En de box is idd al heel krap, maar dat moet toch wel in een vieorecorder passen...hoe hoog is die video recorder van jou dan, kan je geen uitsparing maken in de bovenkant voor dvd drive dan? Met dáárop weer een dvd window _O_

Je weet hoe denk over die paaltjes DeathWaste :9
    edit: of zijn dat toch die voor de schroeven, die zou ik niet weghalen...

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Deathwaste:
    Ik heb die dingen gewoon weggehaald dan blijven er nog 4 over voor de schroeven dus dat is wel genoeg :)

!SIC! kwam deze net tegen op Xb-T :

14. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een Full DVD Window maken maar ik snap niet die methode van de sticker kan iemand mij helpen?

15. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Slupgeit @ omgebouwde xbox :eek: xecuter chip, mag niet he :)

16. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ BoneCrusherrr: Volgens mij zijn discussies over dit soort dingen niet toegestaan!

@ !SIC!: Ik bedoel die splitter zodat je hem op de hdd kan aansluiten voor stroom. Krijg je die erbij als je een Round CCFL bij Alternate bestelt?

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb je een pm gestuurd :9

Is dat houten ding de box? waar zitten de controllerpoorten?
    edit: ow zullen wel aan de zijkant zitten |:-
    maar dat is toch weer een eigen creatie, !SIC! wil hem in een bestaand apparaat hebben....toch...

Ik wil toch deze mooie piant- en cutjob, laten zien...wat een ownage _O_

18. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu ook een full dvd window en ik had er zon ding uit papier gesneden maar dat is niet zo mooi als een sticker.
    maar het kan er mee door :p

19. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef ook geen discussie hoor, alleen bij de openings plaatjes in dit deel staat een omgebouwde xbox tussen

20. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee maar alleen al dat je erover begint. Maar goed, laten we weer ontopic gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina