1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Jups, Ik ben ff de volgende controller aan het regelen. Als ik die heb begin ik er aan :D

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, lol, is er al iemand langs geweest met een groot pakket }:]

3. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, volgens mij hebben ze het bord op m'n deur gezien: "verboden voor mongolen die toch niks fatsoenlijks af kunnen geven" _O_

@dopmaster: Dat zou heel erg fijn zijn, bij voorbaat bedankt

@xink: wordt maar even flink boos op !sic!, mocht ie er niet tussen staan :+

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dat zeker, trouwens ik ben weer even terug. Heb een drukte op school en ik zit ook met het importeren van bepaalde spullen nou, dus over een tijdje ben ik weer helemaal terug :)

5. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    waarom mocht ie er niet tussen staan?

6. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    importeren van 'bepaalde' spullen?? Conquistador, drugsdealer van de onderwereld. :cool:

Omdat !sic! te lui is om 'm erop te gooien. Hij was mijn tut ook al een keer 'kwijtgeraakt'. Hij betaald z'n schulden niet, behandeld ingestuurde tuts als stront, maar het blijft een lief jongetje, he O-) .

@!sic!: geintje, he jonge ;)

7. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    hij had tegen mij gezecht over msn dat hij het in ''een'' vakantie een keer zou doen.
    dus dat kan nog wel even duren :mad:

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    *boost!
    Wat zitten jullie nou te zeuren. Zelfs ik heb ook meer te doen op een dag. Als je het beter of sneller denkt te kunnen mag je me helpen hoor. Nooit gezegd dat dat niet mocht.

9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    we helpen al door tuts te maken :p
    dat is tog hulp genoeg?

10. juiby

juiby Playboy Freak

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand op een plaatje met een pijltje aanwijzen waar de stroom kabel zit waar ik mijn neon op aan kan sluiten en dan ff meteen er bij zetten hoeveel volt of watt er op die kabel zit?

bedankt voor jullie hulp alvast!

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    De witte stekker met een gele, rode, en 2 zwarte draadjes. Je moet de gele en de zwarte hebben (mits je het direct doet, meestal zit er een verloopstekkertje bij). staat 12v op

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ccfl (Cold Cathode Fluorescent Light) O-) (ik weet het, tis mierenneuken, maar je bent al de derde die dat vandaag zegt :+ )

Maar wat slurpgeit zegt klopt en als je dat gewoon even opvolgt, dan heb je er geen plaatje bij nodig, het spreekt allemaal erg voor zich.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  13. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Deze xbox heeft andere kleuren power-leds. Hij heeft dus de originele vervangen voor blauwe. Hierbij moet je solderen, ik weet niet of je dat kan/wil?

15. Darloudsha

Darloudsha Bring that shit on!!

Leuk Bevonden:
    0
    Om precies te zijn zijn het 2 lampjes die 2 verschillende kleurtjes kunnen geven.
    Rood en Groen, maar jij zult er dus 2 blauwe inmoeten doen die ook 2 kleuren geven of 4 met 2 van 1 kleur en 2 van de andere,
    Is het toegestaan te linken naar een mod-site??
    zo niet PM me maar.

16. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, op zich wil ik dat wel. Hoe kan ik me plaatje trouwens neerzetten zodat ie groot is zegmaar. Ik doe het via imageshack, maar die doet wat vaag. Zoals in me post hiervoor, zie je maar een klein plaatje ipv een hele grote.

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ik werk nooit met imageshack, dus ik zou het niet weten. Verder is het imo wel prettig dat het zo klein is, zo ben je niet verplicht om het hele plaatje te laden (voor mensen met een wat tragere verbinding).

@ Darloudsha: Je hoeft niet persee leds te hebben met verschillende kleuren (even ervanuitgaande dat er niks raars met de xbox gebeurt), de rode kleur wordt toch alleen maar gebruikt voor foutmeldingen :)

18. Darloudsha

Darloudsha Bring that shit on!!

Leuk Bevonden:
    0
    daarom zeg ik dat dus, ik doe veel met m'n xbox en de kans dat er iets verkeerd zit is aanwezig, vandaar.

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    zoveel maakt het in principe niet uit, behalve dat hij je kleurcodes niet goed meer kan doorgeven.

20. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

zet dit ff tussen de IMG tags:
    http://img51.exs.cx/img51/5835/xboxcrystalblue23dd.jpg

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina