1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand al wat ontvangen?

2. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    oke ik ga voor het eerst men xbox modden dus... hebbe julli meschien wat tips voor me???

ik wil voral lichten enzo doen, en hem spuiten of met stickers ofso

grtzz me

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het; world led (tog?) :D

dynamike ben je al bezig met je hdd window?
    ik kan aan ee hel oude 1 gig schijf komen om (voor de lol) het te proberen.
    maar is er een verschil tussen een 1 gig en bijv een 200 gig?

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen............
    Leer Nederlands

En ga daarna het topic doorlezen. Of kijk bij de link die in de signatures van Dynamike, Stealthviper enz. staat.

5. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo en welkom bij de xbox modding scene :) .

Het beste advies wat ik kan geven, is dat je begint met een simpele mod. Heel belangrijk is, dat je in het begin niet alles aan je xbox wilt doen, wat hier gedaan wordt. Je moet het langzaam leren en niemand heeft hier z'n xbox in 1 keer optimaal gemaakt. Je moet dus niet alles tegelijk willen. Begin bijvoorbeeld met het lampje rond je eject button rood te maken. Hiervoor hoef je niet te solderen en je leert meteen het interieur van de xbox kennen. Daarna kan je wel weer verder zien. Om dat licht rood te maken kan je het beste kijken in de casemod FAQ. De link hiernaar staat in mijn sig (en ook in die van dynamike). Veel succes ermee!

btw. Centurion heeft wel een beetje gelijk, je mag wel iets meer aandacht aan je posts besteden (al mocht centurion dat wel iéts vriendelijker zeggen).

Mocht je ergens vastlopen of andere vragen hebben, dan horen we het wel weer.

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hier een kapotte (geen v1.0!) xbox waarvan ik de passieve GPU Heatsink mag hebben? O-) Ik HAAT dat fucking lawaai, zo kan ik toch niet gamen :mad:

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    zaag gewoon een oude CPU heatsink aan stukken, en plak het vast met dat zalman plak-koel-prutspul.

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de stille GPU fan is nu definitief van de baan? Geef je het niet eens een kans? :confused:

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Zal erop letten, lol 8)

10. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben ook begonnen met het casemodden, eerst rustig beginnen en heb ik met een hout-look sticker gedaan. Ik ging naar de auto-zaak heen om een carbon-sticker te halen, maar die hadden ze niet meer, toen zag ik deze liggen en heb ik die gebruikt. Hij is niet helemaal perfect, maar k vind het toch aardig staan voor het begin. Ik wil ook binnenkort met de jewel aan de gang, daar iets 'auto-achtigs' plaatsen, een merk-teken, hopen dat dat gaat passen en lukken. Hier mijn creatie:

EDIT: Voorkant heb ik nog niet gedaan.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2005
  11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het iedere keer zeggen: Stickeren is niet mijn ding. Ik vind het er niet mooi uitzien en al helemaal niet vergeleken met het spuiten van een xbox, maargoed. Maar zover het er goed uit kan zien, ziet het er goed uit. Wanneer komen de sideskirts erop _O_ ?

12. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Nadat ik er 24"inch velgen van Giovanna onder heb gezet :+.

Misschien op den duur een optie om er "luchtinlaten" in te maken, maar moet ik nog kijken of dat wel zo super is en of het mogelijk is.

Extra ledjes etc. zijn ook wel heel mooi, maar daar durf ik niet aan te beginnen, solderen is echt niks voor mij, dan weet ik bijna zeker dat ik de xbox om zeep help. Misschien dat ik die draadjes omwissel om het eject-lampje rood te laten branden. Die draadjes hoef je toch niet te solderen?

13. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Nee.

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Moet je daarvoor de HDD en DVD-drive eruit halen? Dan heb ik nu alsnog een probleem :mad:. Ik heb alleen zo'n grote torx schroevendraaier (wist ik zelf niet eens dat ik die had) en heel wat kleine platte schroevendraaiers, maar die zijn te kort en kan ik ze niet rondraaien :mad::mad:

Die schroeven daarvoor zitten toch in die diepe gaten?

15. Bullitt NL

Bullitt NL C'est moi

Leuk Bevonden:
    0
    yo, ik heb ff een vraagje, ik ben bezig met controller port mod, de ledjes enzo zitten allemaal op plaats (ik heb ervoor gekozen om ze boven de cijfers te doen omdat het 3 mm ledjes waren) alle draden zitten op plek, ik moet alleen nog de controllers modden, ik weet alleen niet welk draadje de negatieve is :9
    de rode?????

16. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    gewoon ff bij de bouwmarkt of gereedschapwinkel torx 10 halen en goed bewaren, zal je later nog veel gebruiken.

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Koop dan zo'n bit-setje voor hooguit 5 euro, daar zit alles in.

18. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Jup zwart is negatief,
    Geel is nix, groen en wit zijn data en rood is 5V voeding :cool:

@ Dyna, maak alsjeblieft foto`s van je HDD mod in progress. Dan kan ik daar wat nuttige info uit halen voor ik begin aan mn eigen HDD mod :)

@ XBOX ADDICT, tis de torx 15, torx 10 gebruik je voor het openen van de HDD zelf ;)

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    rood is 5v, de twee zwarten zijn negatief (aarde) en de gele is 12v. Dit geldt eigenlijk voor alle draadjes in de xbox.

/edit: dopmaster heeft het goed, ik zat aan de verkeerde kabels te denken.

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, sorry, de trays zijn toch echt torx 10, zelfde schroefjes als het mobo. De hd hangt in zijn tray met 15.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina