1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Wow _O_

Zo goed kan ik niet eens verven op normaal papier. Laat staan op een xbox. En die full dvd-window is ook mooi gedaan _O_

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Omg! Echt strak. :eek:

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen full dvd window :{ .
    En laten we niet allemaal plaatjes in onze quotes betrekken... :9

Wat cool is, is dat hij voor de lol een cdtje in de vorm van een zaag in zijn dvd heeft gelegd _O_

Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Foutje:D

Maarre, volgens mij is dat geen cd-tje maar een stukje karton/papier watie daar vast heeft gemaakt zodat het meedraait met de dvd. Ik weet niet zeker of het zo is, maar ik denk het...

5. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Gruwelijke doos ! Zoiets zal microsoft als limited edition moeten doen van een horror game.

Damn, hoe heb jij dat geflikt

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    niet van hemzelf;), van internet geplukt :)

7. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hier zouden we een aparte thread voor moeten maken. Als ik het goed heb onthouden, is er in iedere thread een tijd geweest, dat er xbox'en werden geshowd, die van vreemdelingen uit de hele wereld zijn. Dit schiet niet op en er is totaal geen link te trekken met het casemodden waar we hier mee bezig zijn. Reactie's zoals "omg, mooi!", "wow, dat wil ik ook wel" en "leuke xbox zeg" daar schieten we hier niks mee op. Het valt dus als off-topic te beschouwen. Begrijp me niet verkeerd, de xbox ziet er mooi uit maar om nou een pagina te gaan vullen met hoe mooi dat ding is, draagt niks bij een het xbox modden hier. Als je inspiratie nodig hebt: xb-t of xbox-scene... go check it out. De enige nuttige reden voor dit soort plaatjes, is als het als voorbeeld voor iets wordt gebruikt. Als je iets wilt zeggen, wat je niet kan omschrijven. Dan is het nuttig om die plaatjes te gebruiken. Het showen van JOU xbox wordt hier ook zeker aangemoedigd en als we daar de nodige reacties hier posten, is er niks aan de hand. Maar zolang diegene zelf niet eens kan lezen, dat wij hier over z'n xbox zitten te kwijlen, heeft het opzich weinig nut.

Zullen we maar geen xbox'en meer gaan showen, die niet door ons aangeraakt zijn? Dank u wel O-)

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Stealth: in dit geval ben ik het niet met je eens. Deze xbox is juist heel erg anders dan de andere xboxen en kan members juist op zoek laten gaan naar de sites waar meer van dit soort spul staat. Onze xboxen zijn wel vaak genoeg geshowed imo.

Verder heb ik een nieuw idee (lijk XinK wel :eek:). Ik heb mijn oude 15" beeldscherm maar eens van de zolder afgehaald, ik ben nu aan het kijken of het mogelijk is om de beeldbuis doorzichtig te krijgen en te gebruiken als big-ass window. Verder voorzie ik geen echte problemen, alleen evt de afstanden tussen de onderdelen. Morgen meer hierover :cool:

Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  9. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Vandaag is 't morgen, vertel, vertel!!!

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    ID&T Logo done! _O_ :D
    Foto's coming up.

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Eigenlijk is het vandaag nog vandaag ;) aangezien het na 12 uur was :).

Maargoed; even een rijtje foto's voor impressie. Heb er maar links van gemaakt, voor degenen die geen zin hebben om 14mb te laten op deze pagina;)

http://casemodfaq.owns.nl/Pics/CRT/1.JPG
    http://casemodfaq.owns.nl/Pics/CRT/6.JPG
    http://casemodfaq.owns.nl/Pics/CRT/7.JPG
    http://casemodfaq.owns.nl/Pics/CRT/8.JPG
    http://casemodfaq.owns.nl/Pics/CRT/9.JPG
    http://casemodfaq.owns.nl/Pics/CRT/10.JPG
    http://casemodfaq.owns.nl/Pics/CRT/11.JPG

Edit: Beware...plaatjes zijn tussen de 1,1 en 1,4mb.

Het karton wat erin ligt wordt plexi-glas. Er komt nog een verdieping boven de dvd-drive voor de HD. De voorkant van het scherm wordt ook dichtgemaakt met Plexiglas, en ik zit te twijfelen over Fans. Misschien doe ik er nog 2 LED fans bij :).
    Dan komen er nog 2 ccfl 10 (of 30) cm balkjes in, en is mijn mod ongeveer af. Moet nog even uitvogelen hoe ik het ga doen met het frontpanel ed.

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nice SIC! :)
    Net een hele lading foto's geupload bij XB-T, ze staan hier over een tijdje wel.

13. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet de monitor wel ff ander kleurtje geven, hij ziet er nu zo vergeeld uit, niet echt mooi. I.c.m neon zou 't er leuk uit kunnen gaan zien!

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ja, er komt zeker blauwe CCFL in. Verder wordt het beeldscherm wit denk ik.

15. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, here goes:

[sarcasme]Leuk he?[/sarcasme]

Alleen is het in mijn ogen een beetje onnodig om xbox'en te posten, die je ook gewoon kan zien op xbox-scene en xb-t, dan kan je toch net zo goed de sitenamen hier neerzetten? Dan kunnen de mensen er zelf toch naar op zoek gaan? :confused:

btw. waar blijven de betalingen van de alternate order? Iedereen heeft z'n pm gehad en toch heb ik tot nu toe alleen nog maar van [2k] het geld ontvangen. Xink heeft al contact met me opgenomen, dus ik weet waar zijn geld blijft. Maar van de rest heb ik helemaal geen betalingen ontvangen.

16. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Op je pikkie getrapt? In de titel staat nog steeds casemodding, niet show je eigen casemod. Ik vind dat je best wel eens wat plaatjes van andere xboxen mag neerzetten, niet iedereen komt op xbox-scene of xb-t, en het helpt weer mee aan de inspiratie.

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Je kan ook zeuren hea...als iemand zo nu en dan een plaatje post van een extreem mooie xbox (dus die horror theme xbox) dan heb ik er echt geen problemen mee. Maja als iedereen van die cystal kermis xboxén enzo gaat posten word et wel vervelend ja.

18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n dvd-window in de hdd is best vet (ik weet het, dat is geen dvd-window meer maar een hdd-window). En die controller-mod is ook niet verkeerd.

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dat SV wel gelijk heeft, het is niet iets van show iemand anders zijn xbox.

Er komen dan namelijk nutteloze reacties van wow dat wil ik ook. Als dan mensen ook nog eens gingen kijken hoe je dat kunt maken ok. Maar dan nog vind ik het niet goed, wat SV daarna doet vind ik ook kunnen als je andere kunt laten zien. Hij laat ze toch alleen maar zien.

Hij doet gewoon hetzelfde als wat jullie doen uit protest en dan gaan jullie op hem zeiken. |:-

20. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Het is ook niet show je eigen xbox, het gaat gewoon over casemodding, dat IS casemodding. die paar slowchatters kan ook niemand wat aan doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina