[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Zelf iets uitzoeken kan ook geen kwaad, of denk je dat wij dit al vanaf onze geboorte wisten? Gewoon proberen, en kijken hoe ver je komt. (en normaal typen)

2. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat ik niet weet hoe ik die stekker met die 9 gele draadjes terug krijg in me box, als het niet moeilijk is dan is het toch ook niet zo veel moeite om het ff in een van je posts te zetten

edit:/ waarom denk je dat ik dit doe, ik kom toch niet verder, dat leek me eigelijk al wel duidelijk

3. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Draadje -> gaatje, draadje door gaatje, rijmt nog ook, en is biologisch correct. Nou, dat was moeilijk.

4. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    je moet het dus door het aluminium/ staal of wat het ook is doen en dan?

5. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Alsjeblieft zeg, haal die stront uit je ogen... (dit is trouwens de laatste reactie die je van mij op jou ziet)

6. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    zie http://casemodfaq.owns.nl/rood power 2e plaatje voor stekker

nou dus nog iemand die weet hoe je hem terug in je box doet :) _0/

edit:/ hehe, oke sorry voor alle overlast, eindelijk na veel bloed zweet en trane is het me gelukt, bedankt iedereen en later (rood lampje is wreed man) haha _0/

Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Waren daar nou die drie pagina's voor nodig, jeez :'-( threadspoilers :'-( Modjes doe is wat....

8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand al zijn Alternate shit binnen gehad? Kan niet wachten om weer verder te modden.

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
  10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    je had hem er tog ook uitgehaalt? dan weet je tog ok wel hoe je hem terug moet doen?
    wel raar hoor, dit is dnek voor het eerst dat iemand geen stekkertje terug krijgt :confused:
    ik wil niet weten hoe jij met stopcontacten omgaat 8)
    geintje

maar is het eigenlijk allemaal al opgestuurt? (dat alternate stuff)

11. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    nu wil ik de bovenkant licht laten geven, maar ik denk dat ik er wel uit kom zo niet raadpleeg ik jullie wel weer, later

12. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    nee, ik trok die voorkant eraf en toen ging die hele draad mee dus toen ik hem terug wou zetten wist ik niet waar, toen ontdekte ik later dat je die op de onderkant kut inpluggen :)

13. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja beter komt die zooi snel binnen, krijg nou steeds minder zin om het te plaatsen. Maar goed, uiteindelijk wordt het wel mooi

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    dude...EDIT!!! De thread overstroomt met jouw (soms nutteloze) posts :'-(

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Inderdaad.

mutantemile let eens op je posts, formuleer ze goed, denk na wat je wil posten, en of het wel nuttig is wat je post. Verder zou je ook wat beter op je taal moeten letten. En anders post je gewoon niet.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  16. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    DUDES!! Ik zit even een middag achter een xbox die gemod moet worden en dan kom ik terug, kan ik 3 pagina's door gaan lezen 8) . Als we zo doorgaan krijgen we zo weer een nieuw deel ;) (niet dat het op deze manier iets is om trots op te zijn, maargoed).

@mutantemile: Ik denk dat je het xbox modden moet laten voor wat het is. Het lampje rood maken wordt gezien als de makkelijkste mod en dat kun je dan eigenlijk ook zien als een test. Als je er totaal geen problemen mee hebt, dan ben je geschikt om je xbox verder te modden. Lukt het met veel moeite, dan zou ik adviseren om iemand anders de boel te modden. Grote kans namelijk dat de mods straks te moeilijk worden en je dan moet gaan improviseren... ik zie dat dan slecht aflopen. Dus mijn advies: laat iemand anders het doen, het scheeltje een nieuwe xbox (en 3 pagina's per middag hier).

Yup, alles is al de deur uit. (!sic!, betalen!!)

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Doed, al lang betaald :eek:, refresh je bankzooi eens. En PM me dan :)

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wijst naar de sig van SV: Als ik het kan, kan iedereen het O-)

Trouwens pim hoe staat het met je xbox in monitor project?

19. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    *refresh't....*refresh't..........*refresh't..............................(ik denk dat de hint wel duidelijk is, he?) Er staat nog steeds niks op mijn bankrekening. Wanneer heb je het geld gestort, bij welke bank en hoe zat was je toen je het rekeningnummer intoetste (en nee, StealthViper wordt niet als 'naam' geaccepteerd...)

Nou, die kan ik dan ook aan gaan passen, he :p ?

20. Darloudsha

Darloudsha Bring that shit on!!

Leuk Bevonden:
    0
    Eh ik zie nu net pas dat jullie een progje van mn site afhale :+
    Die site staat btw. vol.
    met illegale shit dat hier niet bekend mag worden(ga maar es naar naar de gewone site: klik hier

Er komt nog een vervolg op die site op een andere host en met andere mensen die er aan gaan werken.
    Maar ik ben vereerd dat jullie het vanaf mijn site linken :D :D

Of miss kan iemand anders hem ergens anders hosten, want deze(site) gooi ik er zometeen af.

grtzz,

Darloudsha

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina