1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu aan het dremelen :9
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die ook _O_

    En tegelijk aan het posten? Ik kan nog veel van jou leren!
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    De DVD window is gelukt. Niet helemaal zonder problemen en misschien een ietwat kleine window maar toch, hij zit er.
     
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ...pics zeggen meer dan duizend woorden...
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet er nog een strakke sticker oid onder doen, dan komen de pics pas...
     
  6. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    go Centurion, ik vond hem net al strak deruit zien. Maaruh StealthViper ik heb net de bestelling bij Centurion opgehaald en onwijs bedankt dat het zo lekker is gelopen. Maaruh ik ga ff modden. Pics after the break.
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan, ik ben allang blij dat iedereen tevreden is! _O_ . De xbox die ik heb gemod voor een klant is ook in de loop van volgende week klaar. Ik zal pics posten zodra de xbox fatsoenlijk in elkaar zit.

    Ik heb btw mijn eigen 'work space' thuis gekregen, omdat m'n ouders bekant hun nek breken over al die xboxen die hier open liggen _O_
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    stealthviper, ik heb ff op die casemod faq gekeken.........ik weet dat het misschien 1000 keer is gezegd maar die plaatjes zijn niet echt verhelderend O-)
    en een vraagje
    is het mogelijk om hier (zie plaatjes) een ledje te plaatsen, zo ja, 3mm of 5mm?
    [​IMG]
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    volgens mij kan het wel maar kan je dan geen haedset/memory unit meer gebruiken.... weet dit niet zeker

    ---> klopt het dat ze bij alternate geen ronde ccfl blouw verkopen, wel rood en groen. K'zit erover te denken om een fan te kopen (ook 9 euro) maar krijg je er dan ook een inverter bij of niet....? zo niet, hoe kan ik het dan het beste van stroom voorzien

    grtzz
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    als je een fan + ccfl erbij koopt moet je een inverter erbij krijgen, los ccfl krijg je ook een inverter
    maar ik zou hem dan in de onderste doen = 2 leds en houd ik de bovenste vrij voor een eventuele communicator
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe ik aan een stoere sticker kan komen die het hele grijze gedeelte van mijn dvd-drive kan bedekken? Daar wil ik dan het stuk uitsnijden wat doorzichtig is zodat je dat lelijke grijs niet ziet.
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even mn buisjes in mn case letterlijk en figuurlijk erin gestampt, aan de zijkant, ziet er erg cool uit _O_
    pics komen later nog.
    ik heb een heel stuk van mn dvd en hdd standaartje eruit moeten dremelen :p
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ben nu ook net begonnen aan de chrystal-case :)

    pfoew, de buisjes zijn dikker dan ik had verwacht...evt wat wegvijlen dus :9
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt toch niet dat je die buisjes in de oorspronkelijke plastic laat zitten? Je moet de ccfl's er compleet uit halen!! (let wel op het ijzeren draadje wat over de ccfl loopt!!)
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf snijden is denk ik het beste...

    En !SIC!, heb jij een Crystal? Ga toch eens verder met je monitor man... O-)
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    w000t, wist ik niet :eek:, had wel even gekeken maar niet erg lang blijkbaar :D


    @ dyna: deze is van een vriend van me, gaat even voor. Verder zwem ik ook niet in de tijd ;)
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je dat, er zit alleen zo'n wit draadje in dat plastic buisje...en een heel dun ijzerdraadje, kan je dat gewoon los in je box doen?
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Van msn O-)

    D i r k | zegt:
    ey nick, kan et nou wel of niet zo'n CCFL uit een buisje halen?
    Pim - // zegt:
    ?
    So nick... zegt:
    tuurlijk
    D i r k | zegt:
    niks erom heen doen ofzo?:
    So nick... zegt:
    ik heb een plakbandje over dat ijzerdraad gedaan


    :)
     
  19. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er net achter dat m'n case een beetje waardeloos is, concerning het plastic... Ik was eventjes m'n Eject-light rood aan het maken, maak ik m'n Xbox weer dicht, draai ik 'm om, heb ik een schroef iets te ver doorgedraaid, waardoor er een bult op m'n case zit... Kut man, echt waardeloos. Ik heb m'n Xbox weer open gemaakt en wat zie ik daar los in m'n case liggen? Een cilindervormig stukje plastic, dat de schroef moet tegenhouden, zodat je 'm niet te ver kan doordraaien! Lag op z'n kant, los in m'n case... Lekker dan... Bovendien is het schroefje dat de HDD op z'n plaats houdt, dolgedraaid... En het zag er naar uit dat ik bij de rest van de case-dicht-schroef-schroeven ook op moet passen, omdat ik anders nog meer van die lelijke uitstulpingen op m'n case krijg. Nou is het wel een oud beestje, een v1.0, maar toch klote.
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad behoorlijk klote. Het doldraaien van de schroeven is wel een bekend fenomeen, maar volgens mij ben je de eerste die z'n schroef er bijna helemaal doorheen heeft gedraaid. Ik zou zeggen, schuren, plamuren, schuren en spuiten... Het is nog niet helemaal hopeloos, hoor. Het valt nog makkelijk te redden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina