1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    waar kan je't beste een dremel kopen, en hoe duur is dat...? groeten, heb nu kniperend power led, rood blouw groen

    edit:/ dit heb ik overgens niet zelf gedaan dus vraag ook niet hoe
     
  2. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    zo te horen is die van de trekpleister niet slecht :+
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de gamma, een ferm met 20 accesoires.

    @StealthViper: Ik heb eigenlijk geen idee waarom, het zijn trouwens van die pepermunt bakjes alleen heb ik ze helemaal gepolijst zodat de verf eraf is..

    /edit: Tering, brandt net mn vinger aan die ccfl, kijk ik onderop zie ik dat het plakband (ducktape) gesmolten is, op de draadjes die erdoorheen lopen na dan......
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus?!? Is je ducktape gesmolten?? Hoe heeft dat kunnen gebeuren? Een ccfl kan toch nooit zó warm worden?
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    :eek:, je vinger branden aan een CCFL? Hoe lang had je je xbox aan? Of had je hem helemaal afgeplakt zodat de warmte niet meer wegkon?

    Edit: Lekker Nick :cool:


    Edit2: Potverdikkie. Net de xbox dicht, 1 ccfl kapot! :mad:
    kabels etc zijn nog allemaal goed, invertor ook.

    Gaat er iemand nog iets bestellen? Bij Alternate of een andere shop? Of woont iemand in de buurt? Let me know.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is alleen aan de onderkant vastgeplakt op die hoekjes, waar het geen glas meer is, hij doet het verder nog prima. Hij stond wel al dik 3 uur aan....ik zie wel wat er gebeurt..
     
  7. PoX^

    PoX^ Guest

    Woot me ccfl ligt thuis en ik ga het nu monteren ( mooi woord :D ) Fotos volgen morgen :D Xink heeft me box op de cam gezien dus vraag maar aan hem hoe het was :p
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik de case van slurpgeit zag en het project van sic in me achterhoofd heb, krijg ik ook gewoon weer zin om een nieuwe case te maken....ik vind dat originele case modden gewoon een stuk minder leuk dan aan een hele custom case werken...damn....wat moet ik doen... |:-
    stoppen met me v1.0 case en gewoon aan een nieuwe custom v1.0 beginnen? :confused:
     
  9. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, eerst die andere afmaken, anders is 't sonde:)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zou hem ook afmaken. Zag er mooi uit namelijk.
    Maar ken het gevoel. Mijn tweede casemod vind ik ook minder bijzonder dan de eerste (maar dat komt misschien omdat de kleuren minder mooi zijn als verwacht). :)
    Moet dvd-window nog eens afmaken. Zie alweer stof op de drive liggen. En ledjes erin.
     
  11. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze voor een vriend gemaakt
    ondertussen is hij verder afgewerkt.

    [​IMG]

    en de jewel zit er nog im omdat hij graag nog iets orgineel wilde houden.
    verder heb ik wat met de kleuren gespeelt
    bv de zwarte v boven en onder,de witte lijn loopt onder anders dan boven.
    links en rechts de ribbels ,boven op rood er tussen in wit.
    de ribbels zijn met rood onderbroken van de x
    en zo zijn er nog een paar van die dingen
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er zeer strak uit. Jammer dat hij de jewel origineel wil houden...
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, het lijkt bijna kunst (natuurlijk is een xbox op zich al een kunstwerkje :+ ). Lekker artistiek bezig geweest iig. Ga je de voorkant ook nog aanpassen aan de bovenkant of blijft deze hetzelfde.

    ...en overtuig je vriend dat de jewel doorzichtig het geheel helemaal mooi maakt.
     
  14. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    de voorkant laat ik zo
    het zwarte vtje loopt mooi door in het front van de xbox.
    en omdat de zijkanten en de bovenkant bijna helemaal rood zijn vind ik het mooier om de voorkant maagdelijk wit te houden.
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    w000t, Slicer is back! En HOE! :eek:

    Mooi ding.

    *zeurt ook over doorzichtige jewel O-)
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik TOCH aan een tweede custom beginnen...lekker een case ontwerpen is gewoon wat ik cool vind _O_ Ontwerpen is sowieso al mijn leven dus waarom zou ik doorgaan met mods van anderen namaken...en dan lijkt het meestal toch nog een beetje op een andere. Niet dat het er slecht uit ziet, veel van deze boxen ownen de boel }:] Beetje zonde van al het werk dat ik in me 3 poorten mod gestoken heb, maarja _0/
    Dus ik ga toch een nieuwe v1.0 case ontwerpen...in ieder geval géén plexi :9 ik denk gewoon mdf, dat is supergoed af te werken en makkelijk te verwerken en je kan er redelijk vrije shapes mee maken. Wat ik al weet is dat de MoBo onder een raampje komt te liggen en dat hij muisstil gaat worden O-)
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    jij wilt ook helemaal geen geluid he 8)
    maak metaal das cool :cool:

    ik heb mn case verkocht morge komt ie hem ophalen en hij geeft mn zn oude case ook ng :D
    dus heb ik weer wat te doen tot mn plexi binnen is.

    ik denk gewoon een window en mn jewel maken.
    ik he hier nog steets een jewel van maat van me liggen, iemand een idee hoe ik de letters doorzichtig kan houden als ik de jewel spuit(soort afplakken dus)
    en hoe krijg ik die doffe kleur van t schuren weg? tandpasta al geprobeert en het lukt niet
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Smeer de letters dicht met vaseline oid en dan spuiten., en het weghalen van de doffe kleur lukt waarschijnlijk niet.
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Of je rolt kleine stukjes tape op, en vult zo de letters :).

    Zo heb ik het gedaan op de voorkant van mijn case. (de 2 horizontale lijnen)
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat is wel makkelijk ja, goed idee van die tape.
    maar ik zat te denken; ik wil alleen de letters doorzichtig en ik spuit de rest, maar als er verf achter op zit, zie je dan die krassen nog wel?(ja meer doffe kleur)


    trouwens slicer hoe heb jij die rode stree op die ribben gekregen? met tinner de bovenste laag verf weg halen?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina