1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier nog wat foto's van mijn laatste mods, niet zo spectaculair maar tog.

    hier mijn full dvd window, ligt nog los.

    [​IMG]

    en hier mijn powerbutton op mijn controller, nu kan ik hem alleen nog maar daar mee aanzetten want ik heb die knopjes gebruikt van mn paneltje.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de powerbutton niet zien:D. Heb je geen scherpere foto ofzo, want ik zou weleens willen zien hoe je die powerbutton van de xbox in je controller hebt gekregen.
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Als het er dan ook nog eens over zou gaan hoe je dat voor elkaar krijgt in de plaatjes dan heeft het nut.
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch heb ik behoorlijk veel plaatjes, waar iets nuttigs op staat, maar daar wordt nu niet op gelet.

    Zo zie ik bijvoorbeeld een full hdd window (is al opgemerkt), een sigaret lighter, een volledig weggewerkte IDE kabel, verschillende manieren om je jewel te belichten.. en ga zo maar door.

    Wat schieten we ermee op? niks. Ik snap dat ook niet iedereen zit te wachten op de casemods die tot nu toe bij ons zijn gemaakt. Mensen hebben die casemods gezien en willen wel weer iets anders zijn. Snap ik en daar ben ik het ook mee eens. Maar vanaf dat die horror themed xbox, tot aan de laatste reactie erover... het past gewoon niet hier tussen. Daarom zeg ik ook: "Dit zou een eigen thread moeten hebben". Dit is simpelweg niet casemoddig vragen en antwoorden, maar 'post plaatjes waar je zelf zo weinig mogelijk mee te maken hebt'. Dus het is onzin om te zeggen dat het hierin past, aangezien zelfs de threadstarter het hier niet mee eens is. Dus maak een eigen thread, post daar de plaatjes die je wilt posten en reageer allemaal fijn over hoe mooi het is en hoeveel inspiratie je ervan krijgt.

    "en niet iedereen komt op xbox-scene of xb-t..." WAT IS DAT NOU VOOR EXCUUS? Dan moeten ze daar een keer langsgaan om inspiratie te krijgen?? We kunnen ook de plaatjes uitprinten en ze opsturen naar hun huis... misschien zijn ze wel te lui om voor de tv weg te gaan, maar willen ze wel inspiratie hebben en zien ze deze thread misschien wel niet!
    Je begrijpt (hopelijk) dat ik dit excuus dan ook maar niet serieus neem.

    Vinden jullie nou zelf ook niet dat ik ook maar een klein beetje gelijk heb? Het was ook nog niet nodig om voor dit ene plaatje iets te zeggen, maar de vorige thread (deel 2 als ik het me goed herinner) begon het ook uit de hand te lopen. Toen is er iets van gezegd, niemand deed moeilijk en het gedoe hield op. Waarom kan dat nu niet?
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    hij zit tussen de linker stick en de jewel, en ik kon geen scherpere foto krijgen sorry...
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Allemaal betalen dus. Geen zin om een paar maanden op mijn fanguard en ccfl te moeten wachten. :+

    Komende week kan ik met een nieuw project beginnen en waarschijnlijk koop ik een tweedehands Xbox (toch maar wel) om nog een project te beginnen, deze dan met geheel custom made case. Wordt lastig iets origineels te verzinnen, een hoop is al gedaan (zeker als het gaat om kleuren).

    Weet iemand of het mogelijk is om de dvd-drive verticaal te plaatsen. Wil in mn custommade case de dvd drive verticaal zetten, zodat ie naar boven opengaat (met dvd window). Waarschijnlijk wordt dan mn case erg hoog, dus opzij is ook een optie.
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk het wel, bij de Ps2 is het ook geen probleem dus bij de Xbox ook nie denk ik. :)
    Stealth je zou mijn geld over 5 minuten binnen moeten hebben.
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is jou fokking probleem? laat iemand gewoon een mooie xbox posten als ze er 1tje tegenkomen, of ben je jaloers dat je je eigen xbox niet zo kan maken ofzo? Mss moet ik je er nog even aan herrineren, je bent geen mod, als je echt alleen vragen en antwoorden is, plaats dan helemaal geen plaatjes. Ik ga op vakantie, zoek het voor de rest maar uit, ik zie het in het volgende deel allemaal wel.

    om je er even aan te herrineren, hoe graag je het ook zou willen, jij bent hier de baas niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, wat zijn we geirriteerd. Wat is er aan de hand? Het gaat gewoon over een probleem in deze thread en je begint helemaal te flippen.

    Ik merk nou wel dat ik ervoor heb gezorgd, dat je posts hier van 2 woorden naar een compleet verhaal zijn veranderd. Dude, ik stimuleer people hier :9 .

    Ook heb je helemaal gelijk over het feit dat ik geen mod ben. Maar over de daadwerkelijke inhoud van een thread, heeft de mod geen inspraak. De mod mag ingrijpen, wanneer hij vind dat er teveel off topic wordt gereageerd. De mod bepaalt niet in iedere thread waar iedereen het over heeft, hij wijst er mensen op dat ze fout zitten. En als dan tot overmaat van ramp de thread starter het met mij eens is, mag jij je er wel aan aanpassen. Of is dat het probleem hier? Het gaat niet zoals je het wilt? In dat geval zou ik dan voorstellen om je eigen thread aan te vragen, waarin je als het ware een xbox gallery mag gaan maken. Dan zijn beide partijen toch tevreden?

    btw. zolang ik geen hand-gezaagde tribals in iemands case zie, heb ik nog niks te vrezen *) ...en trouwens, ik heb toch al gezegd dat ie mooi is?

    Wel wil ik even erbij zeggen dat het niet mijn bedoeling was om mensen te shockeren met mijn uitspraken (het lijkt wel amerika ;) . Dus mijn excuses aan de mensen die er te diep op in gaan... het was niet mijn bedoeling.
     
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Weet iemand ook waar ik een fatsoenlijke Tut kan vinden voor een "halve" dvd window? Ik kan alleen vinden voor een hele maar dat is in mijn geval niet nodig.
     
  12. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    en hier zou een mod je moeten bannen voor te veel offtopic gezeik over plaatjes, jemig zeg!!!!! ik zou een moderator moeten worden man :p.

    NO OFFENCE!!!!!!! ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Het gaat mij er niet om dat het hier niet zo gaat zoals ik wil, het gaat mij erom dat jij helemaal gek word als iemand een foto post van een mooie xbox.
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word helemaal gek :+ ? Hier hebben ze een spreekwoord voor: "de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet". Als je 'm niet begrijpt, lees dan je post post daarvoor nog eens door. Je komt iig behoorlijk pissed of op mij over. Maargoed, ik ben iig blij voor je dat je met vakantie gaat, je zal er wel aan toe zijn *) .

    Ok, dit was mijn laatste off-topic reactie hierop, ik verkloot dit topic bijna even erg, als dat de foto's dat doen O-) .
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    OK, zijn de heren uitgebabbeld?

    Jullie hebben allebei een punt, en in dit geval vind ik dat je overdrijft StealthViper. Er werd 1 plaatje gepost, omdat diegene het een verschrikkelijk mooie xbox vond. Dit was ook duidelijk zo. Er is echter een verschil tussen 'een keer een plaatje posten' en 'kijk wat mooi, en hier nog wat...en; kijk wat ik nou gevonden heb.'
    Je hebt gelijk wat betreft deel 2, dat was duidelijk te erg. Maar als we dan kijken naar deel 3, waar een stuk of 5 plaatjes zijn gepost, moet je wel toegeven dat de thread er niet slechter van is geworden. Het feit dat jij vindt dat dat er teveel zijn, kan best, maar als anderen wel wat mooie xboxen van anderen willen zien dan moet je daar ook vrede mee hebben. Zo kun je tot een evenwicht komen waar iedereen wel tevreden mee is. Zoals je daarstraks postte, leek het alsof het persee op jouw manier moest, en dat werkt natuurlijk niet.
    We zijn hier met een betrekkelijk klein groepje casemodders, en dat mag van mij best een heel stuk groeien. Een aantal mooie xboxen kunnen daarbij helpen, en dan bedoel ik neit die van ons. Die van ons zijn onderhand wel bekend, en ik ben er dus ook voor om die in het volgende deel weg te laten. Echter zal de volgende threadstarter dat doen, wie dat zal zijn is nog niet bekend ;).

    NB: Ik val hier ook niemand persoonlijk mee aan;). Reacties hierop worden via PM verzonden. Cut the crap now :).

    En ik post zo'n mooi rijtje foto's...reageert niemand eropt! Stelletje...&^( :+
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
     
  17. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik ben blij dat dit gezeur nu ff afgehandeld is. Maar ik had een vraagje, kan je de schroeven onderuit je xbox er ook met een gewone kruiskop schroevendraaier uitkrijgen of is dat echt niet mogelijk????
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee.
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Lekker duidelijk ;)

    Het is dus niet mogelijk, maar het kan soms met platte schroevendraaiertjes. Let hierbij op dat je voorzichtig bent en ze niet afbreekt :).
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik zou het altijd gewoon met een torks doen want je hebt echt grote kans dat je anders die schroeven verneukt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina