1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het plastic onder de jewel is bij mn vorige Xbox ook weggesneden met een stanleymes, maar dat is een stuk dunner volgens mij.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik denk dat het verschil behoorlijk meevalt. Ik zou zeggen...probeer het eens :).
    Dan zijn wij ook weer een ervaring rijker ;)




    K*tserver @xbw :'-(
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Eerst klein gaatje proberen eruit te halen. Lukt dat niet, kan ik alsnog met groter geschut aan de slag. :D
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies :)

    Enne, niet boos worden op ons als je stanleymes kapot gaat :cool:

    had jij dat net ookal met die server? Dan ligt het tóch niet aan mn computer. Khad m al bijna het raam uitgegooid ;)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb hem nu uit elkaar liggen. Waarschijnlijk toch maar geen stanleymes gebruiken (decopeerzaag ofzo:) ).
    Daat stukje plastic, waardoor het licht van de ledjes komt. Als je dat gaat spuiten, zal het waarschijnlijk geen licht meer doorlaten.
    Er zitten standaard 2 ledjes (1 links en 1 rechts), als ik bijv 'normaal is blauw en error is wit' wil hebben, moet ik dan links en rechts twee ledjes solderen en hoe ziet het schema er dan uit?
    Wordt maar eens kijken voor ledjes. Hopen dat ze in de stad de kleuren kunnen bestellen die ik wil. :)
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    *petst!:D
    Niet met een decoupeerzaag. Die dingen gaan zo snel dat het plastic voor je neus smelt ;).

    LEDs...geen idee :p
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moet je het gewoon met een dremel doen, dat werkt het best.;)
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb dvd drive ook even opengehaald. Krijg alleen die tray niet naar buiten. :D
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Eidenlijk na veel gekloot die jewel eraf gekregen en enigzins helder gekregen, tering wat is dat een rotspul die terpentine, aangezien ik hem niet zo helder kreeg als ik wilde heb ik hem opgeschuurde en toen een laagje blauw erop gespoten wat ik grotendeels heb weg geveegd waardoor ik nu een ownage doorzichtige (voor ccfl) blauwe jewel heb, ben nu bezig met het gat te dremelen.
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkuuuuuhr! Er wordt flink gemod door iedereen! Bij mij zijn er ook al allemaal spulletjes in bestelling voor de v1.0 box, dus ik kan binnenkort ook lekker weer aan de slag ;)

    Snijden in de cover is wel een beetje overdreven, het is vet dik ABS, daar snijd je niet zo makkelijk doorheen. Maar dat is dus al gebleken :p

    edit: jeuj, dik over de 6000 hits heen :+
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die Xbox mobo die ik vanmiddag overzette, had bij de controllerpoorten een stukje overeindstaand mobo, waar rechter controllerpoort stekkertje op aangesloten wordt.

    DVD drive is nu volledig open. :)
    Even kijken of ik het metaal dat aan de onderkant van de drive zit, ook spuit. Zo kijk je van bovenaf door de drive heen op een blauwe of witte plaat:D
     
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is duidelijk een oud MoBo :9 Die heb ik ook in mijn v1.0 ;) Zo zie je dat m$ door de jaren heen heel wat verbeteringen heeft doorgevoerd om bijvoorbeeld de fabriekkosten en het materiaal verbruik terug te voeren. Het v1.6 Mobo ziet er een heel stuk opgeruimder uit dan de oude v1.0, en draden zijn ook korter geworden.

    Cool idee, van die onderplaat van de dvd drive, maar dat zie je alleen als er géén dvd in zit O-)
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De spinner, moet die aan de bovenkant vastzitten eigenlijk (een plaatje erboven, zodat hij er niet boven uitkomt oid)?
    Ja dus. Even tut van dynamike bekeken. :)
    Nu maar wachten tot ik weer iets kan doen aan mn Xbox.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    De spinner moet niet vastzitten hoor :) Die moet vrij kunnen spinnen, vandaar: spinner :9 Hij valt er alleen uit aan de bovenkant als je een cd eject terwijl de xbox onderste boven is :cool:
    Als je een full dvd window wil maken kan je me wel toevoegen op msn, als dat is wat je wilt, en als je iets wilt vragen natuurlijk.......
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gat voor de jewel is er, nu nog spuiten...
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Lex, PoX, Xink schiet es op met betalen! :D
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Yay, eindelijk dat frontpanel los gekregen!
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang heb je er dan over gedaan? Het zijn maar 3 clipjes. En als je de 2 zijkanten los hebt gemaakt, gaat die 3de ook gemakkelijk mee.

    Tis inderdaad wel zo dat je even moet weten hoe je het moet aanpakken. Maar de eerste keer is altijd moeilijk.
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom, ik had de helft van de clipjes niet gezien, maar als je ze eenmaal ziet dan is het makkelijk. :)
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Staat ook in de FAQ O-)

    Sig van Conquistador en StealthViper ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina