1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 4 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer dan ? En hoeveel zal ik dan Totaal hier uitkomen ?
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    PM StealthViper hierover.

    De Alternate order heeft te weinig met casemodden te maken om in deze thread besproken te worden. Dit is dus het laatste wat ik zie over de Alternate order in deze thread.
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok. En is het noodzakelijk om met dat aluminium ding te spelen dat onder je kap zit ? Spelen jullie gewoon MET of ZONDER dat aluminium ding ?
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Die onder de kap heeft iedereen wel weggehaald, de rest laten zitten.
    Het is anders niet echt makkelijk om een CCFL eronder te monteren ;)
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan haal ik hem er af denk ik aangezien ik mijn Jewel anders wil maken maar hoe haal ik de Jewel er precies onderuit ?
     
  6. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, de xbox heeft 2 "3pin aansluitingen" op het MOBO, een voor je ventillator, en eentje voor de GPU.. een klein koelertje op je grafische kaart..
    ik ben bezig geweest met de stroom voor een FAN.. op de 3pins van het MOBO zit niet veel ampére/vermogen (hoe je het ook schrijft)
    je kunt het beste een 4pins-3pins converter nemen.. dus van de schijf afhalen. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Alleen op de V1.0 (de eerste serie xboxen) en V1.1
    Van de Harde schijf dus :)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  8. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    niet onderuit, je haalt em er vanaf.. je bedoelt toch die groene dikke dop bovenop de doos? die heb ik met schroevendraaiers voorzichtig ervanaf gepeutert.
    boor daar vervolgens een gat onder, haal de groene lak van je dop af (niet met schuurpapier, dan krijg je krassen, ik deed met mn nagel) en je hebt een gat in je box waar licht doorheen valt.. eventueel die dop overspuiten.. *)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er ergens veel tutorial van zijn dan is het daar wel voor! Je hebt de 'fohn methode' en de 'vriezer methode'. Je kunt heeel erg veel vinden in tutorials O-)
    Leuk dat er zoveel mensen aan het modden zijn, jammer dat de startpost genegereerd wordt. Daar staat veel informatie in en links naar sites met tutorials. Verder is het hele neon verhaal veel beter te begrijpen als je de spullen hebt, dan zie je dat het echt ultra simpel is allemaal, ipv van dat je allemaal ingewikkelde dingen in je hoofd gaat halen.

    EDIT: Bekijk ook deze GROTE (engelse) Casemod Frequently Asked Questions . Hier staat werkenlijk alles wat je kan verzinnen uitgelegd.
    Tweede keer: Zet hem in de startpost O-)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Niet de makkelijkste manier.
    Haal de kap van je xbox, en het ijzer onder de kap vandaan. Leg dat een uurtje in de vriezer, haal hem eruit en sla met een hamer op de binnenkant waar de jewel zit. Je jewel PLOPt er nu uit :).
    De meesten gebruiken een dremel, het kan echter ook met een kolomboor of een figuurzaag. Je moet maar even proberen wat het makkelijkst is.
    Je jewel krijg je het makkelijkst schoon met terpentine en een poetsdoekje oid. In ieder geval niks dat ook maar een beetje zou kunnen krassen./
    Aceton of Thinner is geen optie, die maken je jewel dof.
     
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    overspuitbaar na 30 min.

    dat is wel de primer he, niet de echte verf
     
  12. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, met terpetine oud doekje, nagel, en heel veel tijd/geduld...
    maar geen schuurpapier.. dan ga je krassen.. en wordt ie DOF.. O-)
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik heb eerstm thinner voor het grove werk en daarna terpentine voor de laatste laagjes

    hoesnel breek een ccfl (rijmpt)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  14. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem tegen de muur gooit uit alle macht is die stuk _0/

    /edit: :confused: hoe snel breekt een glas? stomme vraag, ligt dr aan hoe ie terecht komt natuurlijk |:-
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Zucht...deze thread gaat weer gewoon naar oude staat... |:-
    Wil niet de Mod uithangen ofzo maar ik de laatste 3/4 pagina's lijken weer net een Msn gesprek.
     
  16. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je je eject knop blauw want dat vind ik veel mooier lijken dan een rode of groene of oranje
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk eraan om mijn bijna kapotte xbox controller te verven maar weet iemand ofdat er ook een oranje verf is die erg blinkt? Je kent vast wel een vet getunde auto met een matt zwarte motorkap en voor de rest mooi glimmend oranje is!
    Dat wil ik bij mijn Controller ook doen! Iemand merk en prijs?
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor moet je aparte Ledjes kopen

    Ik heb nu eindelijk de HechtPrimer (10,50) en Spuitbus Metallic Blue *) (9,50) en heb de kap eraf gehaald en ook dat ijzeren/aluminium ding eronderuit gehaald maar nu zit ik met die Jewel .. het is zo'n gaar zwart plastic ding met zo'n vaag rond uitsteeksel ofzo..hoe krijg ik die er precies af ? Met Fóhn 5 min. en dan peuteren met een Schroevendraaier ofzo ? :confused: En hoe krijg ik dat groen uit de Jewel voor doorschijnend ?
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op jongens...jullie vragen wel heeel vaak de vragen die het beste in de tuts worden uitgelegd :{ Blauwe eject led, jewel clearing, het gehele jewel proces....de meest uitgelegde onderwerpen ooit! Check de casemodfaq link die ik een paar posts geleden gaf of een van de links in de startpost...

    Glanzende verf is gewoon hooglans verf.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    dynamike: voor jouw custom case wilde je toch ook mdf-hout gebruiken? Welke dikte is aan te raden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina