1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 4 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Type ik alles dan voor niks? :{

    Dát was veel lezen! Lezen, Lezen Lezen!



    Ik beantwoord geen vragen meer die al vaak zijn gesteld, doe maar wat moeite.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Of ga FAQ's en Tutorials lezen, ze zijn er niet voor niks. Daarnaast ook nog meestal met duidelijke plaatjes :)
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je een week kan wachten op je bestelling, als je 'm buiten xbw om doet. Natuurlijk zit je dan met de hoge verzenkosten.

    Hoezo, discrimineer jij dan? :cool:

    @feodor, mutantemile en centurion: Stuur mij maar een pm met wat jullie nodig hebben, + je adresgegevens. Ik zal dan deze week kunnen bestellen en dan is het hopen dat we niet net over de grens van 9 euro op 17 euro verzendkosten zitten. Hou hierbij wel rekening dat ik grote pakketten op moet sturen, dus dat er weer die 5,50 van mij naar jullie op zit (of je moet 'm bij mij op komen halen O-) ). dus bij 9 euro verzenkosten komen we per man uit op 7,75 (tis niet veel verschil, maar meer (of minder ;) ) kan ik er ook niet van maken...) Dus stuur me maar een pm.

    Dit is tevens het laatste wat ik over de inkoopactie hier in de thread post, dus pm wanneer je vragen hebt.

    @!sic!: ik weet niet hoe het met jou zit, maar op de één of andere manier ben ik weer gemotiveerd om de casemod faq af te hebben, weet jij hoe het komt? _O_

    /edit:



    *Breaking News*

    Zoals te lezen is in de beginpost (dit motiveert mensen misschien om nou wel eens een keer te gaan kijken in de eerste post van deze thread...) was ik bezig met m'n 90490428e Xbox (thnx dDirk voor het nauwkeurig bijhouden :cool: ). Nu zullen de mensen dus denken: "goh, stealth gaat weer verder met xbox #90490429". Die mensen moet ik helaas telleur stellen (die xbox komt nog wel hoor ;) ). Ik ben sinds vandaag bezig met een nieuw project:
    [​IMG]
    De hardcore retro gamers herkennen deze onderdelen meteen (ja, zelfs door de slechte kwaliteit van de foto heen ;) ). Deze worden morgen in de grondverf gezet (daarna volgen de andere onderdelen).

    Ik weet dat dit niet al teveel met een xbox heeft te maken, maar wel met casemodden en aangezien het misschien voor de nodige afwisseling kan zorgen, post ik mijn voortgang hier... aangezien ik helemaal nergens heen kan met m'n project... :'-(
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  4. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe heet die site ook al weer waar je dit kunt laten doen die casemod???
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geen site nodig, stuur mij maar een pm *)

    /edit: is er trouwens een site waar je dat kan laten doen? (je bedoelt toch niet de site van bruls??)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn het voor onderdelen?
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Update.
    De verf is hier nog nat, vanavond laat de lak erop...en morgenmiddag even alles in elkaar draaien. Dan is het alleen nog wachten tot mijn mooie printplaatje eraan komt :cool:.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    Edit: Sorry Stealth voor de maat van de foto's. En sorry dat ze wel scherp zijn.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    het onderste onderdeel zijn de controllerpoorten...
    het bovenste onderdeel zit onder (geen idee waar het voor dient)
    de 2 middelste onderdelen zitten er bovenop

    jaja, lach maar. Wacht maar totdat de kabel snelheid hier wordt verhoogd _O_ (en ik ooit een digitale camera van formaat aanschaf)
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn Xbox wil schuren heb je rond de 400 nodig (Schuurpapier) maar ik heb 600, is dat ook goed ? :confused:
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik zelf altijd 150 en daarna 100
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh..dan doe ik eerst met die 600 en daarna met een 180. En ik PM je nu ff de dingen die ik wil bestellen enz. Maar dan moet ik wel zeker zijn dat ik het volgende week binnenkrijg. (deze week is ook goed ;)) :)

    EDIT:/

    Ik heb de Jewel er nu uit en hij ziet er echt vaag uit met zo'n zwart iets eromheen..:confused: Wat moet ik precies doen om bij het groene te komen ? _O_
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  12. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft hier een dvd-drive over voor mij, de mijn is naar de balle gegaan.
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je beter in X-Bazar vragen..:{

    Ik heb dat zwarte wat in de Jewel zit er bijna afgehaald/Gepuiterd :p Maar hoe plak ik hem straks weer op ? :)
     
  14. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Met lijm :+
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    je moet dalijk nog een gat maken in je kap...en dan net een randje overlaten om hem met lijm aanvast te doen, maak hem wel ff schoon, en bedenk of je hem niet ook nog wil spuiten, doe dit dan ff eerst anders moet je weer eraf halen of moelijk gaan doen met tape...
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, das waar. Ik denk niet dat ik een gat maak..we hebben wel een boor maar geen Figuurzaag en geen dremel of iets..is er ook een andere manier ?
     
  17. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met de boor heel veel gaten boren en dan de rest eruit vijlen.
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, dat is ook een goeie gedachte. ;) Thanx. Ik heb dat zwarte lijmspul er nu af en hoe haal ik het groene eraf ? Met een vaatdoek en Terpentine of beter met Schuurpapier ? :)
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    G*DVER! Lees toch eens!
    Ben je alleen met je eigen probleempjes bezig?
    Lees ook de posts van anderen eens. Ik heb nu al 2x antwoord gegeven op de vraag die je net stelde :{

    En ga nu snel in een hoekje je schamen.
    Kom maar terug als je wat tutorials hebt gelezen.
    Zie de eerste post.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  20. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    het was een nederlandse site die er gespecialeseerd in was er stonden plaatjes op en kon ook contollers laten spuiten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina