1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 4 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, Pal heeft geen vga output, ook geen high def

    dat is alleen met ntsc, en high def is iets anders als breedbeeld
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Het werkt wel, alleen niet goed, zwart wit met pal 60 aan etc.
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan het tog altijd voor de show erop solderen O-)
    en waaom heeft pal dat niet? :confused:

    /edit: gefeliciteert, op wat dan ook :+
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er goed uit dynamike. Plexiglas bovenop neem ik aan?
    Dat had ik in gedachten, al moet ik er eens aan beginnen, nadat ik een custom metal zag met stukje plexiglas on top, waar je mobo doorheenzag met neonverlicht (ook mobo on top).
    PS: gefeliciflapstaart ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al is dit helemaal niet de thread ervoor, een mede modder moet je nou eenmaal kunnen feliciteren op z'n eigen stekkie.

    gefeliciteerd!!!!

    Kom maar op met die bier en taart!
     
  6. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wil ik mijn xbox gaan spuiten, maar als je de case toch gaat schuren dan komen er lelijke krassen op. Of is het de bedoeling dat je het licht opschuurt?

    Ps waarom staan www.craxtion.com en www.informatiek.nl niet bij de links
     
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je door de case heenschuurt ;) . Je hoeft het maar licht op te schuren, maar (samen met de terpentine) zorgt het ervoor dat je het geheel goed ontvet en de case goed klaarmaakt voor de verf. Doe je dit niet, dan heb je grote kans dat de verf afbladdert.

    craxtion is niet bepaald goedkoop, dus het zal voor weinig members hier boeiend zijn om die custom jewels uit amerika te bestellen (volgens mij zijn ik en mijn vriendin de enigste die zo gek zijn om daar custom jewels te bestellen :9 ). Maar het zou gerust in de lijst kunnen, als je dat leuk vind :) .

    ...en informatiek.nl, ik zie weinig casemod dingen... ik zie er zelfs niks over (correct me if i'm wrong)

    /edit: informatiek.nl heeft dus wel casemodding, my bad O-)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  8. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had mijn custom jewel voor 30 euro bij craxtion. Dat vin ik nie echt duur voor iets dat ze speciaal maken. Hierbij zitten ook nog eens de verzendkosten.
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb het er ook voor over, want ze zijn werkelijk schitterend, die custom jewels van hem _O_ . Maar niet iedereen hier vind dat het geld waard, of heeft er simpelweg het geld niet voor enz enz.

    Post trouwens maar een keer die custom jewel van jou, ik ben benieuwd!


    world-led.com zit zonder 100 ohm weerstanden.... tijd voor paniek? (ik heb er nog 4... kopen? 50 euro per stuk :9 ) Ik heb even een mailtje gestuurd, ik wacht op antwoord...
     
  10. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    http://img30.echo.cx/img30/7521/p10102065ni.jpg

    Dit is dus mijn jewel die ik bij craxtion vandaan heb voor 30 euro :D

    Alleen moet ik nog iets moois hebben om der onder te leggen zodat de blacklight nog beter uitkomt. Er ligt nu een papiertje onder maar dat is niet echt mooi. Zat zelf te denken aan iets zoals wit plastic
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik volgens mij in een vorig deel (2?) al een keer langs zien komen, volgens mij. Anyway, m'n vriendin gaat een jewel bestellen met het logo van de Dodge Ram en ik ben er eigenlijk nog niet echt over uit :eek: ....
     
  12. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan kloppen dat je um al eerder heb gezien omdat ik um al een keer eerder heb gepost (dat was in deel 1 geloof). Maar ik ga mijn x van de case wit spuiten en de rest metalic blauw (de kleur van een dodge viper). En dan trek ik over de x van mijn case twee blauwe strepen (net zoals op een dodge viper) En ik snijd uit mijn x van de case het woord dodge. Als tie af is zal ik eens een paar plaatjes posten
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik HAAT de belastingdienst, zit nu al een hele tijd te wachten op m'n teruggaaf, als ik dat geld heb dan kan ik pas beginnen aan mn nieuwe case.... *Centurion is niet zo'n zuinig iemand*.

    @Dynamike: Hoe zet jij je mobo vast? Want daar zit ik al een tijdje over na te denken bij m;n eigen Custom Case...
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste natuurlijk bedankt voor de felicitaties :D
    Maar terug naar de orde van de dag...

    Het antwoord is: off course...je krijgt een prachtig uitzicht op het MoBo met alles wat erop zit, wat waarschijnlijk een blauwe glow over zicht heen krijgt. Had je de rendering niet gezien paar paginas terug? Heb je nog ergens een plaatje van die box die je hebt gezien met MoBo bovenop, kan hem niet zo snel vinden...

    Bij mijn plexi case heb ik het met 5mm spacertjes en gewoon boutjes en moertjes vastgezet in de plaat onderop, als het goed is kan je dat wel zien op een plaatje ergens in mijn gallery.
    Bij mijn nieuwe custom is dat een groter probleem, omdat ik alles er van de onderkant in wil stoppen, dus ik heb wel een systeempje in mijn gedachten, maar dat is een beetje te ingewikkeld om hier uit te gaan leggen ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik benieuwd hoe het eindresultaat eruit ziet! Voor mijn vriendin ga ik namelijk een Dodge Ram xbox maken (viel te verwachten met zo'n jewel, he). Die krijgt dus ook 2 strepen over de xbox heen. Voor de rest moet de xbox zelf er behoorlijk clean uit gaan zien (meer net als dynamike z'n gesneuvelde project...)
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb jij de spacertjes gehaald, volgens mij zijn ze opeens uit de handel gehaald want ik kan ze echt nergens meer vinden... o ja, gefeliciteerd.
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ja dat project is inderdaad gesneuveld :9 Ik heb ook de plaatjes daarvan uit me gallery gegooid, anders zou iedereen zich afvragen: 'Hé, daar staat een cleane frontpanel, en dan opeens iets anders :confused: dat is gek! Die n00b heeft zeker het project niet afgemaakt }:]'
    Nu staat er dus een gewone zwarte case, zonder inhoud, met blinkend cleane frontpanel op mijn kastje.

    Ik had ze gewoon van school meegenomen :p Het zijn gewoon ronde buisjes van 5mm hoog, soort dikke stukjes rietje ;) Maar die zouden ze toch wel in elke doe-het-zelf-zaak moeten hebben, bij de boutjes en moertjes afdeling...
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ...i'll go further, where no dynamike has gone before _O_
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    hehe
    maake een houten pizza doos
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

    nee, een clean xbox... (wtfakkel, houten pizza doos?)

    Er zit nog geen patent op, shcaap. Als je even doorwerkt ben jij de eerste!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina