1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 4 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    lol @ stealth

    ff vraagje, krijg je bij world led ook de weerstand bij je led of moet je die heel omslachtig erbij gaan bestellen?
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet je erbij bestellen, lijkt me logisch want niet elke spanningsbron is hetzelfde...
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    kutje.... ik moet weerstanden hebben.... maar ze hebben geen 100 ohm meer.

    wie weet waar je het best je controller mee kan spuiten?
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    controller spuiten met een spuitbus (niet met iets waarbij je eerst flink moet schudden), en geen weerstanden? loop eens naar de electronica boer.
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Met dezelfde verf die je voor je xbox gebruikt.


    Zo, mijn xbox is bijna af. Over een paar weken heb ik ook blauwe powerleds.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :cool:
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    wat heb jij voor je xbox gebruikt? datgene wat uit je piemeltje komt zetten? :cool:
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ja, Flexa! :cool:
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi hoor pim, ziet hij er nou een beetje gelig uit of ligt het aan mij :+ (<- grapje :9 )
    We await the Custom Monitor Case _O_
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  9. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha het niveau daalt weer drastisch _O_ hulde!!! En echt heel erg mooie xbox !SIC!. Lekker strak met dat blauw en wit. *)
    Ik krijg toch misschien nog een paintbrushje over mn xbox heen. Een vette skull :9
     
  10. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat iemand iets weet. Heb een thomson dvd drive en ben bezig met een dvd window. Nu heb ik dit ook al aan dynamike en nog iemand gevraagd, maar komp er maar niet uit. Hoe ik de spinner op zijn plek moet houden. Heb de tutorial van dynamike al gelezen en daar stond iets van een sticker. Maar aangezien er nog 2 milimeter tussen het plexiglas en de spinner zit gaat dat denk ik niet lukken... iemand nog ideën? Kom er zelf niet 1 2 3 uit
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je kan toch iets van een sticker onder het plexiglas met het gat erin plakken, zodat de spinner erop rust en omhoog kan komen wanneer er een dvd afgespeeld wordt.
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet ook zeggen dat ik er nog niet over uit ben hoe ik een full DVD window ga maken op mn Thompson.. De tutorials lijken op een merkwaardige manier nooit van toepassing..
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn Thomson Full DVD Window (het plaatje in mijn gallery met de zwarte xbox en de groene ccfl) heb ik gebruik gemaakt van één laagje 1mm PET, dat is zeg maar een cheape vorm van plexi dat heel dun gemaakt kan worden. Daar zit in het midden een gat, kleiner dan de spinner zodat hij dáár op kan liggen, geen stickers oid. Dit stukje PET heb ik zo gesneden dat het in de Thomson past, aantal flipjes en flapje aan de kanten van de drive. En met stukjes dikke tape aan de onderkant heb ik het op de goede hoogte gehouden. Deze hoogte moet je zelf even uitvinden; niet te laag, anders raakt het PET de dvd, en niet te hoog, anders kan de spinner niet meer het motortje aanraken (bij een lege drive). Maar met een 1mm laagje is dit goed te doen, een dikkere past gewoon niet in de Thomson met deze methode.
    Je hebt bij deze methode dus geen plaat boven de spinner, op zich is dit geen probleem omdat hij wel op zijn plek wordt gehouden door de magnetische kracht. Hij zou er alleen uitvallen als de de xbox op zijn kop gaat ejecten :9
    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, ik kom net me bed uit namelijk O-)

    edit: owke ik post m wel even:

    [​IMG]

    Dit project is dus dood...RIP }:]
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat project dood in de zin van "ik ga wat anders maken" of dood in de zin van "T*ring, hij doet het niet meer"
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer: "T*ring, ik ga wat anders maken!" :9
    Je weet toch wel dat ik dit project boring vond worden (cleane original case) en dat ik die heb gecancelled en verder ben gegaan met de Custom XCube... O-)

    modweetje: Wisten jullie trouwens dat ik het woord ´Full dvd window´ heb uitgevonden :D Moest een naam verzinnen voor mijn tut op xb-t :9 maar dat was voor deze...
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Volledig begrijpelijk....
    Maar als ik nou gewoon een 2 mm plexiglas plaat die evengroot is als de normale bovenkant erop zet met een gat voor de spinner kan er toch ook niet veel fout gaan?
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    En aan welke casemodder had je dat ook alweer te danken? O-)

    maargoed, mooie xbox! Ik kom 'm over 2 weken wel bewonderen.

    Ondertussen ben ik ook alweer verder met mijn project. Voor de mensen die mijn "ilovebees/ourcolony"-achtig plaatje van een paar pagina's terug heeft gemist, of het antwoord niet wist... ik ben bezig met het modden van een NES (jeweetwel, die 8-bit spelcomputer van nintendo...). Het eerste wat ik wil doen, is een cartridge window (weer een keer wat anders dan de zoveelste dvd window, he? _O_ ). Zoals jullie al van mijn andere dvd windows zijn gewend, maak ik niet een simpel vierkantje, rondje of whatever (alleen op verzoek ;) ). Ik maak liever een dvd window (of in dit geval een cartridge window ;) ) met een hoge moeilijkheidsgraad en waar lekker veel tijd in gaat zitten _O_ . Dus ik ben gisteren bezig geweest met het aftekenen van de cartridge window. Dat alleen al is veel werk, maar het ziet er nou al goed uit. De zwarte gedeelte's worden zometeen dus uitgesneden.

    Oordeel zelf:
    [​IMG]
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    een houten pizza doos om een Xbox in te bouwen, aan gezein karton neit echt lang mee gaat ;)
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @StealthViper: Dat wordt een heeeeel precies werkje, als ie lukt wordt ie natuurlijk wel super!

    /edit: Volgens mij heb ik een site gevonden die geodkoper is dan world-leds.com. www.123leds.com daar cersturen ze (als ik het goed begrijp) zelfs naar nederland voor 90 $ cent...
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg van sommige members niet voor niks de bijnaam 'mierenneuker', dus dat is dan wel een mooi werkje voor mij, he?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina