Bij mijn Thomson Full DVD Window (het plaatje in mijn gallery met de zwarte xbox en de groene ccfl) heb ik gebruik gemaakt van één laagje 1mm PET, dat is zeg maar een cheape vorm van plexi dat heel dun gemaakt kan worden. Daar zit in het midden een gat, kleiner dan de spinner zodat hij dáár op kan liggen, geen stickers oid. Dit stukje PET heb ik zo gesneden dat het in de Thomson past, aantal flipjes en flapje aan de kanten van de drive. En met stukjes dikke tape aan de onderkant heb ik het op de goede hoogte gehouden. Deze hoogte moet je zelf even uitvinden; niet te laag, anders raakt het PET de dvd, en niet te hoog, anders kan de spinner niet meer het motortje aanraken (bij een lege drive). Maar met een 1mm laagje is dit goed te doen, een dikkere past gewoon niet in de Thomson met deze methode.
Je hebt bij deze methode dus geen plaat boven de spinner, op zich is dit geen probleem omdat hij wel op zijn plek wordt gehouden door de magnetische kracht. Hij zou er alleen uitvallen als de de xbox op zijn kop gaat ejecten
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, ik kom net me bed uit namelijk
edit: owke ik post m wel even:
Dit project is dus dood...RIP
Laatst bewerkt: 17 apr 2005