1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 4 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een splitter op de stroom van de harde schijf. Deze splitter krijg je meestal bij een fan.

    Willen alle mensen die custom cases maken op dit moment, geen knopjes oid hebben van de Conrad? anders ga ik gewoon bestellen...

    Ik heb al één bestelling voor conrad binnen: Een goede soldeerbout en soldeerdraad.
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar vindt jij mooie knopjes bij conrad dan? Ik zou graag mee bestellen maar kan nergens een goede button vinden.
     
  3. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Electronica& Meettechniek --> Electronica Componenten --> Elektro mechanische onderdelen --> schakelaars en toetsen.


    edit: ik ga alleen m'n zij en achter panelen lijmen, de top gaat erbovenop. Hoe heten die hoekjes waarmee je dat makkelijk vast kan zetten? En hoe doe ik schroeven in plexi? Bouten en moertjes zijn volgensmij geen optie (als je de moer erin hebt gedaan kan je er niet meer in om de bout vast te draaien).
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  4. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ff tussen de plexi-cases door, ik ben op zoek naar een dremel maar bij conrad vind ik er de goedkoopste 109 euro, dat vind ik nog wel aardig wat.
    Ik weet niet echt wat de "normale" prijs is voor zo'n ding maar tja dat is wat teveel voor mij.
    Heeft 1 van jullie een goedkopere? zo ja, waar gekocht?
    alvast bedankt....Grtz
     
  5. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Kijk eens bij de kijkshop, voor 24.99. Wel een neppe.

    @dynamike: waar heb jij je hoekstukjes vandaan
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamma, en toen doorgezaagd want ze pasten niet helemaal }:]
     
  7. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, maar ik vind er alleen 1 voor 50 euro.
    Heb je die online of gewoon recht uit de winkel gehaald?

    btw. iemand anders nog suggesties?
     
  8. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    en hoe krijg jij hem dan helemaal blauw?
     
  9. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    @(EXG)LINK [​IMG]

    Voor meer info:
    KLIK
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  10. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Kijk eens!

    Deze is 20 euro btw.
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Tijdje geleden heb ik er een gehaald bij de gamma voor 20 euro, echt een goed ding. Meen me te herinneren dat dynamike deze ook had, het is een Ferm.
     
  12. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Kijk eens naar mijn link. :p
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, dat lijkt wel dezelfde :eek: ;)
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    "StealthViper Modding Inc., ook voor alle mensen die te lui zijn om zelf te modden _O_ "

    nee, even serieus: Ik zorg er serieus voor dat !sic! blauwe powerlampjes krijgt (hoezo? had jij die eer op je willen nemen dan ;) ?)

    Soldeerskills, he O-)
     
  15. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat die tutorial voor het uitzage van een dvd window?
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat ook echt alléén met solderen mogelijk ?
     
  17. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat maar hangen je snapt niet wat het probleem is... in mijn pm heb ik ook nog gezegd dat hij goed gesoldeerd is en geen los-contact maakt, beide leds doen het, want bij het aanzetten knipperen ze allebei...eenmaal geboot brand alleen de rechter led.
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet nodig. Pak een mooi ontwerp, pak een dremel, dremel het ontwerp uit, vijl en schuur het bij en plak er plexiglas onder. Het is echt heel simpel en neem gewoon je tijd.

    Nee, er zijn serieus mensen die het met plakband en lijm hebben gedaan. Of het lang blijft zitten is dan natuurlijk maar de vraag.

    Ik snap goed wat het probleem is. Als je je ledjes hebt gesoldeerd net zoals het diagram van darloudsha zouden ze het moeten doen. Mochten ze het niet doen, dan moet je even checken of alles wel goed vast zit. Nou, dat zit het volgens jou. Vervolgens vraag je hier in de thread hoe ik de powerledjes blauw heb gekregen... wat denk je dan dat ik antwoord? Juist, ik antwoord hoe ik de powerledjes blauw heb gemaakt en dat is dankzij solderen (ik kan het ook niet helpen). En nou zeg je weer dat ik je probleem niet snap... die snap ik wel, maar dat vroeg jij niet. Ik heb ook al in die pm gezet dat ik het niet zou weten, wanneer alles goed is gesoldeerd en 1 ledje doet het de ene keer wel en de andere keer niet. De-soldeer het ledje en zet er een nieuwe ledje in, is mijn advies nu. Maar ik ben niet de enige casemodder hier. Er zitten hier veel meer mensen die hun ledjes hebben gesoldeerd (toch?) en die kunnen ook gerust met advies komen. Ik weet het verder ook niet.

    Dus óf de-soldeer het ledje en zet er een nieuwe in óf vraag even in het algemeen hier of mensen nog tips/adviezen hebben.

    /edit: world-led.com heeft weer 100 ohm weerstanden op voorraad _O_
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  19. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja O-)

    @ XBOX-ADDICT, ik zat met mn ogen dicht te kijken denk ik |:- , thnx _O_

    @(EXG)LINK, weet je zeker dat je de rechterled aan de bovenste 2 punten hebt gesoldeerd en de linkerled aan de onderste 2??
    Dan zou hij het goed moeten doen, zoniet, dan is waarschijnlijk 1 van je leds kapot. :'-(
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het ledje er verkeerd om in stopt, dus de kathode en anode, dus de + en de - , dus het lange pootje en het korte pootje verkeerd om, doet ie het ook niet...en dan kan je zelfs je ledje kapot maken mocht je er zo stroom doorheen laten lopen }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina