Heb je niet nodig. Pak een mooi ontwerp, pak een dremel, dremel het ontwerp uit, vijl en schuur het bij en plak er plexiglas onder. Het is echt heel simpel en neem gewoon je tijd.
Nee, er zijn serieus mensen die het met plakband en lijm hebben gedaan. Of het lang blijft zitten is dan natuurlijk maar de vraag.
Ik snap goed wat het probleem is. Als je je ledjes hebt gesoldeerd net zoals het diagram van darloudsha zouden ze het moeten doen. Mochten ze het niet doen, dan moet je even checken of alles wel goed vast zit. Nou, dat zit het volgens jou. Vervolgens vraag je hier in de thread hoe ik de powerledjes blauw heb gekregen... wat denk je dan dat ik antwoord? Juist, ik antwoord hoe ik de powerledjes blauw heb gemaakt en dat is dankzij solderen (ik kan het ook niet helpen). En nou zeg je weer dat ik je probleem niet snap... die snap ik wel, maar dat vroeg jij niet. Ik heb ook al in die pm gezet dat ik het niet zou weten, wanneer alles goed is gesoldeerd en 1 ledje doet het de ene keer wel en de andere keer niet. De-soldeer het ledje en zet er een nieuwe ledje in, is mijn advies nu. Maar ik ben niet de enige casemodder hier. Er zitten hier veel meer mensen die hun ledjes hebben gesoldeerd (toch?) en die kunnen ook gerust met advies komen. Ik weet het verder ook niet.
Dus óf de-soldeer het ledje en zet er een nieuwe in óf vraag even in het algemeen hier of mensen nog tips/adviezen hebben.
/edit: world-led.com heeft weer 100 ohm weerstanden op voorraad
Laatst bewerkt: 18 apr 2005