1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 4 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dus wel waar je de ledjes moet installeren, maar niet waar je de stroom vandaan moet halen? Beetje tegengesteld, vind je niet? Als je weet hoe je de ledjes moet installeren, dan zou je dus ook weten dat je bij de controllerpoorten het rode draadje moet hebben voor de plus en de zwarte erlangs voor de min...
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Tnx voor de coments over de beginpost :)

    Hoe kan ik mijn lens het beste reinigen? (van de dvd drive)
    Mij leek het het best om te doe met wat Alcohol op een wattenstaafje.
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zegt dat het beter is om gewoon voor een nieuwe dvd drive te zoeken. Als je het dan toch wilt proberen, zou jou manier als eerste in mij opkomen. Dan kan je daarna nog altijd zoeken naar een nieuwe drive.

    veel succes ermee iig.
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    De voorlopige opstelling (niet op schaal uiteraard):

    [​IMG]

    Enige echte aanpassing is dat de controllerporten naar rechts gaan en dat hij er veel stoerder uit gaat zien als de originele XBOX.

    Om een beetje idee te krijgen van het thema:
    [​IMG]

    Dat is dus doucheslang en gaat ook zeker verwerkt worden in de kast, geeft echt een mooi resultaat.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gaan beginnen met "modden" eigenlijk vind alleen de kap al goed. Ik ha hier een hele mooie kap gezien: http://www.stegen.com/product_info.php/cPath/22_55/products_id/812 kan ik deze ook op de mijne gaan zetten (het is geen crystel eddition!) ik wil eigenlijk standaard dingen gaan kopen, want als ik het zelf doe gaat die denk ik stuk :mad:. Heeft iemand nog andere kappen en tips! Zeg het dan even tegen me. Ook wil ik weten welk gereedschap ik moet toevoegen.

    Alvast bedankt.

    Btw dit is een leuke thread!!
     
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin jij nou ook al met die controllerpoorten?? Voordat ik in de zomervakantie eraan begin heeft iedereen straks die controllerpoorten... :mad:

    Maarja, zolang je er maar plezier van hebt :+

    Dus je wilt een mooie gemodde xbox, maar durft eigenlijk niet aan je xbox te zitten, omdat je bang bent dat het stuk gaat? Dan heb ik misschien wel dé oplossing voor jou: Ik heb gehoord dat er hier mensen rondlopen die xbox'en voor andere mensen modden. Deze zouden het eventueel wel voor je kunnen doen O-) (ik denk dat ik er zelfs wel eentje ken die tot de zomervakantie behoorlijk wat tijd ervoor heeft O-) O-) )
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe dat vooral omdat ik het makkelijker vindt, onder de hdd heb ik strax heel wat meer ruimte over dan onder de DVD drive. Waarom maak je het eigenlijk pas in de zomervakantie?
     
  8. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij dat? Maar ik vind tot de zomervakantie best wel lang om niet te Xboxen...... als je begrijpt wat ik bedoel. Het blijft toch mijn juweel.
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Denk er wel aan luchtgaatjes aan de zeikant te maken, anders moeten die fans lucht door de naden zuigen.
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    dat duurt helemaal niet heel de vakantie hoor, of je moet wel erg sloom zijn :confused:
    mooie beginpost, niet zon hele lijst :D
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal mod ik meerdere xbox'en tegelijk. Maar voor die van mijn vriendin, wil ik alle mijn tijd en moeite in de xbox gaan steken. Het verdient gewoon dat extraatje, snap je? Dan kan ik me dus volledig focussen op dat project en kan ik er non stop aan werken. Het wordt wel het meeste bijzondere project van mij, he _O_ .

    yep, dat ben ik :) . Ik bedoel ook niet dat je tot de zomervakantie je xbox kwijt bent, maar in de periode tussen nu en de zomervakantie (je mag dus zelf kiezen wanneer :9 ). Nou, mocht je dat willen dan stuur me maar een pm en dan handelen we dat verder af (anders wordt de thread onoverzichtelijk en zal een mod ingrijpen (wat dus niet de bedoeling is *) ))
     
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Slurpgeit: Dat is mischien wel een goede...een fan aan de onderkant _O_ is even kijken en meten of dat allemaal goed gaat passen. tnx.

    @ mutantemile: je vroeg over mijn powerbutton in de controller welke grootte led dat is. Dat is geen led, dat is een druktoets met ingebouwde led conrad.nl.
    Ik zou verder eerst maar eens je andere mods afmaken en er foto's van posten en dan pas aan andere dingen gaan beginnen.

    btw: Was het iemand van xbw die in mij gallery postte dat mijn plexi beter oranje had kunnen zijn met groene neon? |:- hahaha O-)
     
  13. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich toch geen slecht idee? (Nee, ik durf dat soort dingen recht in je face te zeggen, dus ik was het niet ;) ) Het zou er misschien best wel mooi uitzien. De laatste tijd vind ik vooral oranje mooi staan bij de xbox, ik denk dat ik nodig een keer oranje verlichting moet proberen...
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal wel zijn omdat koningendag eraan zit te komen. :+

    @Slurpgeit: Ik pas gelijk even de tekening aan.
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben niet zo'n fan van het koningshuis, hoor ;) . Ik vind bijvoorbeeld bij de gamecube (zwarte editie) de oranje verlichting er ook mooi bij staan. Mooi contrast misschien...
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, zwart met oranje owned...maar oranje doorzichtig plexiglas met groene verlichting...hahaha...wie weet wat daar voor vieze kleur uit komt :9 kom op zeg... Ik vote voor Worst Color Combo of the Year! O-)

    edit: Nog een foutje ontdekt in de beginpost: We behandelen iedereen met repect volgens die regel O-)
    Ik heb natuurlijk ook respect voor de dude met het het groen/oranje idee natuurlijk, dat is zijn mening :9
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij komt daar een behoorlijk mooie kleur uit, meer oranje/groenig O-)

    En anders alleen een getinte plexiglas case? is dat niet iets? Misschien met witte ledjes/ccfl ofzo?
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar je op doelt, maar voor mijn custom v1.0 heb ik al lang het materiaal en de kleuren bepaald: Box wordt gerestyled in MDF, buitenkant zwart, binnenkant wit, met blauwe lighting. Dat past mooi bij mijn versterker, waar hij naast komt te staan. Kunnen we mooi de oranje/groen discussie sluiten O-)
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat gewoon te denken wat ook mooi zou staan (en die 2e is echt niet je laatste, by the way O-) ). Ik weet dat je alle spullen hebt ingekocht, dus ik weet dat daar niks aan valt te veranderen, en dat zou ik ook helemaal niet willen, want ik ben extreem benieuwd hoe de mdf-box eruit zou komen te zien.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand of je een lampje of lichtslierd of wat dan ook om de Xbox kan doen en die je aan een stekker kan maken. Ik wil namelijk niet mijn Xbox openen vanwege de garantie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina