1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 4 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, bedankt. Maar die aansluiting is toch 4 pins?
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, twee voor 5V en twee voor 12V dacht ik. Dat splittertje haalt er de 12V vanaf, die derde pin van een fan is het tacho signaal, wat het aantal toeren van de fan doorgeeft, maar dat zie je dus niet al je hem op die kabel aansluit (niet dat dat boeit :D )
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga waarschijnlijk morge plamuur spul halen, maar is dat genoeg om de case bij elkaar te houden? of moet ik het eerst nog oid?
    en die knopjes die ze bij powerbuttons gebruiken geven die heel even stroom door of werkt het net zo als een balpan knopje zeg maar?

    /edit: het is trouwens polynogwat plamuur, is dat goed?
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Plamuur is NIET om je case bij elkaar te houden, het is om oneffenheden glad te maken.

    En de powerknopjes geven niet heel te de stroom door, het zijn impulstoetsen. Ze geven een klein pulsje als ze worden ingedrukt. Zo kan je verschillende dingen bereiken met lang en kort indrukken...
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja? Er gebeurd toch niks wanneer je de eject (of power)-knop lang induwt?
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Als je een sjip hebt wel. :)
     
  7. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan welke :+

    Deze vraag is vast al eens gesteld maar kon hem niet terug vinden, Hoeveel mm plexiglas heb jij gebruikt voor je case dynamike?
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht me te herinneren dat hij 4 mm had gebruikt.
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht 6 hoor :+
    maar waar moet ik hem dan mee bij elkaar houden?
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Het is zo moeilijk om niet over chips te hebben.
    Ik begin dit gemekker behoorlijk zat te worden, steeds moet ik of een andere mod weer ingrijpen, en het is ook vrij vaak in dit topic.

    Bij deze een allerlaatste waarschuwing.
     
  11. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Het woord "chip"(of iets anders in dat genre) schijnt verboden te zijn ofniet?

    But anyway, thnq voor de antwoorden, misschien ga ik ook wel zoiets maken in de vakantie.....
     
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Xink en Centurion hadden het allebei goed :9 6 mm voor het meeste, en 4 mm voor de voorkant, omdat ik daar heel veel gaten in moest maken (en hoe dunner hoe makkelijker te bewerken ;) ) Dit is wel écht plexi, geen acryl of lexan, dat vind ik een beetje te slap en flapperig. Bovendien kun je daar makkelijk krassen op krijgen, en écht plexi is bijna bullitproof O-)

    Xink: hoekstukjes? boutjes en moertjes? schroefjes? lijm?
     
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel niet bij een custom case he, mar bij de originele case
    en daar bouten in daraaien lijkt me niet zo fijn :p
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Bondo is een soort van plastic waarmee hij wel bij elkaar kan worden gehouden, het vereist echter nog wel wat oefening.
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu autoplamuur, ik neem aan dat hij wel houd want het is voor polyester.
    en houd hem denk gewoon bij elkaar door er stukken plastic onder te plakken :p
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    [offtopic]k*nkerzooi (mijn excuses) kom ik thuis na het voetballen om 16.35 uur, kijk in in de brievenbus.... ligt er een birefje...(daar komtie dan:) staat op, geachte meneer/mevrouw, uw bestelling bij world-led is op 9 april jongslede om 16.25 bezorcht, aangezien er niemand aanwezig was en wij dus geen handtekening hadden gekregen als bewijs van de bezorging, moeten wij tot onze spijt de bestelling laten bezorgen in de loop van volgende week..... :mad: :mad: :mad:

    HAD IK NOU MAAR NIET NOG FF EN BIERTJE GEDRONKEN kan ik nog een paar dagen gaan zitten w88 godverdomme

    (en ga nou niet zitten zijken dat ik veel schrijf fouten heb want dan zal ik jou is uitzijken) [offtopic]

    [ontopic] met plamuur kan je echt niet dingen aan elkaar vast maken, een keer der tegenaan stoten en het breekt, beter gebruik je iets anders.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Klagen doe je maar in een andere thread.
    Je hebt 3/4 offtopic, en een klein zinnetje om toch nog "ontopic" te zijn...


    En let op je taalfouten :cool:.
     
  18. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol, Pim goes evil.

    Ik ben btw bezig met m'n plexi case, ik heb al een stuk eruit gehaald met m'n dremel, voor m'n lcd, en het past precies zonder lijm oid. Vakmanschap ;) .
     
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dt snap ik ondehand wel :)
    iemand nog een idee hoe ik mn voeding vast kan maken want die kan niet op de originele plek, hij komt boven de lpc gaatjes(zo heten die dingen dacht ik)
    en nu ik met porlod op de xbox heb getekent wat er weg moet ben ik echt wel blij :D er gaat best veel weg.
    en ik houd mn jewel waarschijnlijk :)

    en mischien een raare vraag maar vinden jullie de onderkant van de voeding ook zo mooi? :p
     
  20. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, fantastisch uitzicht he :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina