1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 4 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogal een rare vraag, ja. Ik heb nou al behoorlijk wat voedingen van de onderkant gezien, maar geen 1 heeft mij langer kunnen boeien, dan 0,452 seconden. Hoezo, zat er bij jou een briefje van 500 onder?

    @mutantemile: Ik zou even je tekst in Word zetten en dan de spellingchecker eroverheen halen. Dit kost misschien iets meer tijd, maar voorkomt dit soort opmerkingen.

    @pim & alberto: vanavond live?
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    nee geen briefje van 500, maar het i zo cool gesoldeert :D en mooi schijnent.
    ik zal even een foto posten wat ik van mn case weg wil halen
    *online aan het zetten*

    /edit: hier is ie:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat heb je eigenlijk besteld bij World-Led, mutantemile? Want ik heb mij bestelling gewoon in een enveloppe gekregen door de brievenbus.
     
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, je zal echt een shitload aan leds moeten bestellen voordat die niet meer in door de brievenbus kunnen, wat heb je besteld gek?
     
  5. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon je daar niet kiezen om hem aangetekend binnen te krijgen?
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook :9
    Zit vet stevig vastgeklemd in het plexi zelf _O_ Echt beter...als je dat zou moeten lijmen of vastschroeven zou je echt een berg zooi krijgen. Post eens een paar plaatjes van hoe ver je bent met je plexi case...of maak op xb-t een account, heb je gelijk een host en kunnen wij kijken hoe ver je bent ;)

    Want er worden veeeeels te weinig plaatjes gepost van resultaten! Veels te veel gebrabbel en geen mods, maar dat is mijn mening O-)
    edit: en nou niet allemaal een loze post: 'Ja, dat vind ik ook' |:-
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  7. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    JA! Dat vind ik nou ook! _O_

    plaatjes van mijn laatst gemodde xbox komen eraan, maar ik heb het op de oude manier moeten doen omdat ik alleen maar kl*te digitale camera's heb liggen (ja kinders, er was vroeger nog een andere manier om foto's te maken, alleen moeten die foto's dan f*ckin' lang ontwikkeld worden.)

    Maaruh dynamike, je hebt helemaal gelijk [​IMG]
     
  8. Junior04

    Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijnes :p

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    laterz
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit, maar ik zou een paar dingen anders hebben gedaan (natuurlijk is dat niet bedoeld om te bitchen, want ik ben allang blij dat iemand hier nieuwe pics post _O_ ).
    Ik zou bijvoorbeeld die fanguard recht hebben gezet (al is dat bij dit ontwerp een beetje moeilijk). Ik zou er ook voor zorgen dat je de dvd zelf ziet draaien (aangezien de gaten er toch al zitten). En ik zou de stickers van de tribals hebben gespoten ipv geplakt (dessalniettemin (of dessalwelteplus) ziet het er leuk uit.)

    al met al heb je een leuke xbox en zie ik duidelijk dat je er veel werk in hebt gestopt, good job!
     
  10. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    cker goed gedaan, maaruh hoe heb je dat bruin erop gekregen..gewoon gespoten met spuitbus ofzow of heb je er iets anders mee gedaan? Omdat je dvd lade ook meegespoten is

    ik ga ook maar weer eens een keertje verder. Beetje weinig tijd ervoor gehad de laatste tijd. Plexiglas erin en mn fangaurd erop
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar eens naar de xbox van [2k] (tot nu toe), die heeft ook gewoon z'n complete drive gespoten.
     
  12. Junior04

    Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    thx voor de complimenten!! _O_

    De dvd lade heb ik uit de dvd speler gehaald en dan apart gespoten (Dupli-color) de spuit bussen heb ik bij halfords gekocht de 2 (wit met rood) kosten in totaal zo'n 12 euro
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Cool, nog iemand met een gespoten dvd-tray. :)
    Zit er ook aan te denken om toch maar een custom case te gaan maken.
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand die de kracht van dupli-color inziet! Maar je hebt dus geen lak gebruikt?


    @[2k]: Nou, veel plezier en maak er iets moois van, ik hou het bij de gewone xbox (of iemand moet mij het geld en de tijd geven, om voor diegene iets te maken :) )
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    De grote opkomst van de custom cases komt eraan! roflol
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    @ sv en dynamike: iets van 20 ledjes (ook alvast voor controller, plugs,enzv enzv) 20 resisters en umh... wat draadjes

    ziet er best vet uit, alleen zou ik noooit men xbox bruin maken, en blouw en groen leds gaan niet echt lekker samen vindik, maarja dat is mijn mening...

    IK ZIJ NOG LET NIET OP DE SCHRIJFFOUTEN :9

    later
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm ik had eerst wel meer dan 60 ledjes besteld en ze kwamen nog door de brievenbus...

    en ik ben nu (bijna bezig met 2 cases), wel iritant, maar zeker de moeite waard :D

    edit: morge(ja eigenlijk vandaag) ga ik hard werken aan m originele case :)
    dat bloof ik :+

    en dynamike, hoe heb jij die overgezette controllerport en dat openstuk vastgezet/opgevult?
    ja met plamuur maar wat als ondergrod om deplamuur op te doen?
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  18. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff.. 2weken geleden ook begonnen, vet moeilijk zo'n "beest" te spuiten..
    getver, nu ff niet doordenken :{
    Maarja..
    ik heb men xboxie eerst helemaal zilver gemaakt en ben dr met rood overheen gegaan...
    en... heb een 8cm kleur vantillator erin gebouwd.. nouja, geslagen..
    ik dacht dat ik makkelijk dat kleurtjes ding erin kon duwen..
    kosste me uiteindelijk nog 2,5 uur tijd!!!!
    reden? ventillator is groter dan de orginele, dus moet je de Harddisc houder beetje bijwerken...
    zelfs de DVDspeler-houder moest ik bijwerken...

    wat heb ik met die ventillator gedaan?

    plaats 1 op de foto zat eerst zoals die nu nog zit het kleine ventillatortje voor de grafische kaart.
    op plaats 2 zat eerst de grote ventillator voor luchtcirculatie van de box.

    het grafische kaart ventillatortje heb ik nu uit plaats 1 getrokken en in plaats 2 gezet.
    op plaats 1 haalt mijn lichtgevende ventillator nu zijn power.


    dit heb ik gedaan omdat lichtgevende "fan" anders niet genoeg stroom had om een beetje goed licht te geven.
    dat kleinde koelertje doet het immers ook goed op plaats 2, alleen ben ik bang dat die grafische kaart nu overhit raakt.

    plaats 1 bevat meer vermogen dan de 2e, ik ken de specificaties niet, want ik heb dit puur "uitgeprobeerd" toen ik merkte dat mijn "fan" niet genoeg energie kreeg van plaats 2

    [​IMG]

    pfff, beetje moeilijk...

    kan iemand mij vertellen of die kleine doordat ie minder power krijg, mijn grafische kaart laat doorbranden?
    die kleine ventillator zit toch wel op de graische kaart hé? ofniet? :{
     
  19. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- sorry jongens hier me 2weken resultaat..
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    ja, me digi-cam is naar de klote, vandaar met me "logitech Quick Cam ZOOM" gemaakt. *)

    denk er ook ff aan dat een camera rood licht moeilijk kan fotograferen, is echt zo.. :confused: vraag me niet waarom.. roodlicht verzwakt echt op een foto..!!!
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    woha, dynamike begint te klagen dat ie te weinig pics ziet en meteen gooit iedereen z'n complete xbox in de thread... het moet niet gekker worden.

    @plop: ziet er goed uit, jonge. Nou kan je mooi met je volgende lan bij de gemodde xbox-people horen _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina