1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 4 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    de dop, zijkant, en voor onder de controlerplugins wil ik rood laten komen... dan ben ik beetje tevreden :)

    /edit: dat stuk van dat moederbord weet jij ook nix vanaf he?
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Plop: Een oplossing kan zijn om een andere heatsink op de plaats van de heatsink+fan te doen. Dit is ook in latere xboxversies gebeurt en werkt goed. Je kan dan gaan voor bijvoorbeeld Zalman :).
     
  3. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook met casemoding begonnen! En k'heb al wat af. Maar ben er nog wel mee bezig om hem echt af te maken met neon en een ander kleurtje!
    [​IMG]
    WORKIN IN PROGRES
     
  4. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Die stickers op de voorkant vind ik wat minder, maar wel een mooi strakke window
     
  5. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, die gaan er strax toch wel af
     
  6. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je het beste je jewel gaan verlichten en hoe kun je het beste het stuk plastic onder de jewel weghalen?
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    echt iedereen is bezig met casemodden joh :D
    voel de warmte :+
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Alle pics: _O_

    @ PLOP: Je hoeft niet perse je fans op die plekken 1 of 2 die je beschrijft aan te sluiten. Je moet je GPU fan gewoon laten zitten op de plek waar hij zat, en je nieuwe fan met een splittertje op de stroom van je harde schijf aansluiten (12V), dan zal je nieuwe kleur fan optimaal presteren. Meestal wordt dit spittertje bij een fan meegeleverd trouwens, maar je kan ze ook los kopen.

    Verlichten: ronde CCFL, die zitten normaal op fans, maar passen ook precies onder de jewel.
    Plastic weghalen: Dremelen óf gaatje boren in een cirkel en vijlen en schuren maar.
     
  9. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow, maar dat is wel meer werk, ik weet ook niet wat van splittertje ik zou moeten nemen, welke kabels van de HD ik zou moeten aftappen...
    kortom... hij doet't.. lijkt me goed genoeg.. ik ben alleen bang voor die GPU. maar dan krijg ik hopelijk wel een waarschuwing.. :{

    Iets anders... is er eigelijk al ergens beschreven van welke kabels van de HD je power kunt afhalen voor die neon?
    HD heeft volgens mij toch 4 kleurdraatjes... aangezien ik dr niet heel veel verstand van heb zou ik bijgod niet weten welke v/d 4 ik zou moeten aftappen voor mun neon kleurtjes..
    verder op tutorial site's kan ik dat ook niet één, twéé, drie vinden.. :confused:

    heeft iemand een (nederlandse)toturial hoe je dikke neon balk in je xbox propt? _O_
     
  10. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je het best van die verlichting voor je xbox kopen. Die je zo kan in plugen en klaar? Ik zoek wat voor de jewel, de zijkanten en de voor onder de controllerpoorten. Ik heb al op GameStore24.de gekeken maar de prijs komt dan al op 90.64 EURO. Maar volgens mij kan dit veel goedkoper.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Kijk eens in de starterspost.

    dDirk heeft er nog zo hard aan gewerkt.



    @Plop: De enige waarschuwing die je van je GPU krijgt is dat hij kapot is. Er zit geen beveiliging op dus.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  12. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb ik al bij gekeken. Maar ik wil van die complete dingen die je zonder te solderen aan elkaar kan maken zoals op GameStore.
     
  13. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    als je een ccfl aan wilt sluiten kan je hem met een stekkertje inpluggen, en als je ledjes ofzo wilt aansluitan moet je de rode en een zwarte gebruiken met een 100 ohm weerstandje (als ik het goed heb)
    hopelijk beantwoord ik je vaag goed, want ik snap het niet zo :p
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Bij Alternate en FreezingHardware kan je gewoon die CCFL verlichting kopen, de xbox is hetzelfde als een Pc vanbinnen :) Weer 2 andere winkels toegevoegd aan de starterspost. Erg goede site's.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen waarschuwing idd, ik zou maar gewoon dat splittertje erin doen, voordat je een nieuwe doos kan kopen. Er gaat maar een kabel naar de HDD en dat splittertje doe je daarop en daar kan je dan ook je fan op aansluiten en klaar is kees (of case :+ )
     
  16. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    kan je de power van je hd twee keer gebruiken, voor ccfl en voor 5v display?
     
  17. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, lukt wel lijkt me, sommigen tappen zo'n btje alle verlichting daar vanaf.
     
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Makkelijk, heb er ook een CCFL ring in en 2 balkjes dus zo'n Display moet wel kunnen.
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, nog even en we kunnen een meeting gaan organiseren. Het aantal modders is deze week bijna verdubbelt _O_ !

    De foto's van die laatste crystal die ik had gemod zijn -als het goed is- morgen ontwikkeld. Ik zal ze dan zo spoedig mogelijk inscannen en aan jullie showen.

    Waar blijft dopmaster trouwens met de controller tutorial?
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    It's Done! _O_

    [​IMG]

    Rest van de Pics komt over paar uur wel op mijn Xb-T Gallery. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina