[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 4 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    ALLÉÉN De Verzendkosten 9,- ?? :{
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, waarom denk je dat we een inkoopactie houden....
     
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke. En wat zijn precies de afmetingen van de ccfl die ik hierboven genoemd heb ? En zijn er veel verschillende afmetingen ?
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht het niet, tenzij ik geen ogen heb :9

    Feodor, let er wel op dat je niet de twee 30 cm tubes neemt, die passen niet in een normale case, tenzij je er radicaal in gaat zagen. Die twee 10 cm kun je goed in je case plaatsen zonder problemen. Toch...mijn favoriete mede-modders?
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die buis die ik hierboven heb genoemd is dat de goeie ? Dus die van 10 cm ?
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweenie, je hebt bij alternate zo'n pakketje met twee 10cm sticks, en benodigdheden, die moet je dan maar nemen.
    Volgensmij is die op jouw plaatje dat je postte een 30 cm stick...
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh..vaag. Ga anders ff naar www.alternate.nl en kies de goede voor mij uit (als je wilt ;)) want straks doe ik iets fout..
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Casemodding > Caselights
    Dan staat er ergens in de lijst: Dual CCFL Caselight (mini), ze zijn er in 4 kleuren. Ik kan geen link geven, omdat alternate dit niet ondersteunt, maar zou zou je er uit moeten komen. Einde van deze conversatie _0/
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik zie dat er geen Schakelaar bij zit..betekent dat, dat als ik hem aansluit dat ie dan Permanent blijft branden totdat ik 'm eruit Plug ?? :confused:
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ligt eraan waar je hem gaat doen, je kan ook een ronde nemen als je bijv je jewel gaat doen.
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Beschrijving: Deze set bestaat uit:

    - 2x CCFL neontube
    - dual inverter
    - klitterband met plakzijden

    De CCFL produceert een zeer intens blauw licht. Hiermee kunt u uw PC zeer mooi verfraaien en komt er een einde aan het saaie uiterlijk van de kast. De levensduur van een CCFL kan maar liefst 20 jaar bedragen.

    De CCFL is speciaal ontwikkeld voor gebruik in de PC. Een 12 Volt inverter is verantwoordelijk voor de stroomverzorging.

    Op iedere inverter kunnen maximaal 2 CCFL2 worden aangesloten.

    Lengte: 10 cm

    Deze zou ik dan graag willen nemen. En waar zou ik ze alle 2 vast moeten maken ? Ik laat ook mijn kap spuiten dus doorheen schijnen zal wel niet lukken en zal het dus ergens aan de buitenkant moeten.. En op hoeveel € zou ik totaal uitkomen ? En hoe zit dat met die Schakelaar want die zit er niet bij en brandt ie dan permanent ?
    Gelieve antwoord op deze vragen. O-)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Je moet ze wel uit de plastic buisjes halen wat anders passen ze neit onder je kap, tenzij je ze bij de HDD neer legt
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh..hoe bedoel je uit de buisjes halen ? :confused: Maar als ik ze onder de kap wil..hoe kunnen ze er dan doorheen schijnen ?? :confused:
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Uit in de zin van, niet erin. Niet als uit in, we spelen uit deze week als bij voetbal oid.
    En als je wil dat iets ergens doorheen schijnt moet het of doorzichtig zijn of er moet een gat zitten..
     
  15. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    hell no.. ik dacht dat ik geen nederlands kon..
    mensen alsjeblieft dit is niet meer te overzien.
    een paar leestekens toepassen, of iets dat je teksten makkelijker te begrijpen zijn.
    please! |:-


    /edit: of je maakt een gat EN zet daar iets doorzichtigs op. (bedoel je toch hé?)

    /edit2: *) nu spreek ik mezelf tegen.. :{

    /edit3: er komen nog "/edit's" aan te pas, maar als ik niet zou edditten gaat !SIC! weer op mij zeuren dat ik niet de hele tijd een nieuwe "replay" moet toevoegen dus ik blijf lekker editten.. wat ik wilde vragen:
    hoeveel kun je eigelijk van je hardeschijf af blijven tappen?
    zou je anders nog verder kunnen gaan op de voeding van je moederbord?
    :{
    En, hoe kun je precies weten wat voor "inverter" je nodig hebt vor je CCFL? ik neem aan dat we verschillende soorten hebben, waar moet je naar kijken als je een inverter aanschaft? (ikke = beginnende case modder)

    /edit4: :eek: Sorry "feodor", nu spoel ik jou vraag een beetje weg.. mensen blijf feodor ook ff helpen, alhoewel ik zijn vraag niet goed snap.. maar kijk ook ff naar hem, was niet me bedoelling zijn vraag weg te duwen met de mijne.. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik zie wel leestekens? Check je scherm eens :+.
    Ik heb al 3 invertors op de HD aangesloten gehad, en dat ging zonder problemen. Als je bij Alternate besteld krijg je alle benodigheden erbij, dus ook de invertor :)
     
  17. PLOP

    PLOP Niet meer actief

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    "/edit2: nu spreek ik mezelf tegen.."


    okeej, bij alternate bestellen, maar waarom zou je je die verzendkoste op de kop nemen als je ook bij "de regenboog" (<- plaatselijke electroshop) je mandje kunt volladen.. waarom willen jullie alles via internet bestellen... loop gewoon een PC PIMP winkeltje binnen om the shoppen!

    /edit: kan iemand eens een plaatje laten zien van zo'n "Invertor" en een "schakelaar" iedereen praat dr wel over, maar ik zou niet weten hoe ze dr uitzien.. wel ben ik er inmiddels al achter wat ze doen ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    17 zelfs, als je de vorige inkoopactie bedoeld. Die eikels daar rekenen voor ieder product ongeveer een kilo, dus de verzendkosten worden na een tijdje ook steeds hoger.

    uiterraard, mijn beste "custom-case-bouwer-omdat-stock-cases-zo-saai-zijn-volgens-hem-(wat-ik-overigens-niet-met-hem-eens-ben,-maargoed)-die-toch-een-mooie-plexi-case-heeft-afgeleverd-en-nu-bezig-is-met-de-meest-arbeidsintensiefste-case-die-mijn-ogen-ooit-zullen-aanschouwen"-modder :cool:

    Er zit wel een schakelaar bij (tenminste, bij mijn buisjes + die van mijn vriendin). En ik denk toch niet dat je constant je licht uit wilt hebben, tenminste... mijn schakelaar zit gewoon in de xbox en ik heb nog nooit mijn xbox open willen halen (lees: kap optillen) om de schakelaar om te zetten, dus dat permanent branden is zowiezo niet een crisis-factor... toch?
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb die schakelaar eruit gelaten :).
    Even die 2 plugjes in elkaar doen en flink dichtknijpen. Stukje tape eromheen, en klaar is Pim. Scheelde weer een klein beetje in de (nogal) krappe ruimte die ik had in die chrystal :cool:
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat mijn pc-pimp-winkeltje me altijd erg lang laat wachten (kom je voor 4 kleuren ccfl's... hebben ze niet op voorraad |:- ). Ik moet dus meestal een maand wachten voor ccfl's en je snapt dat mijn klanten dat niet leuk vinden, dus moest ik een andere oplossing zoeken. Ook krijg ik altijd bij die winkel het merk sunbeam. Op zich is daar niks mis mee, maar schijnbaar hebben ze bij die leverancier geen 'normale' rode ccfl's... dus krijg ik (paarse) uv verlichting met een rood plasticje (dus het ziet er gewoon 100% paars uit |:- )... Dit heeft mij dus allemaal doen beslissen dat ik liever 9 euro duurder uitben, dan dat ik zo lang moet wachten op verkeerde kleuren... bedankt lokale computerboer |:-

    Ja, maar jij had ook niet eens de draden van de splitters ingekort (ja kan ze gewoon allemaal aan elkaar solderen, hoor. Scheelt weer met die stomme stukjes die er tussenin zitten + je kan de draden dan nog eens inkorten (scheelt ruimte))... je bent dus gewoon een lazy-ass stoute casemodder.

    (hoeveel mensen kunnen dat tegen een moderator zeggen zonder een ban te krijgen)


    Het is btw. chrystal crystal O-)
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina