1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Nee dat snap ik. Maar het ging mij erom of de garantie gewoon blijft als je hem verft, maar wel dicht laat. Dan kan ik nog overwegen om de ventilatoren af te plakken, en later met een kleine kwast over de randen van de openingen gaan. Wel is waar minder mooi, maar als hij dan stuk gaat... :p

2. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    k vraag me af wat risicovoller is voor je box, hem uit elkaar halen en spuiten, of hem in elkaar laten en spuiten/schilderen...

ten 2de lijkt schilderen mij niet echt een mooi effect geven...

als je zeker wilt zijn dat je je garantie behoud zou ik alles van je console (behalve een losgehaalde faceplate) met rust laten.

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me moeilijk om langs al die kleine ventilatie gaatjes te verven. Het afplakken hiervan is ook onbegonnen werk. Ik denk dat je voor spuiten/verven toch echt alles eraf moet halen (inclusief garantie). Dat is dan dan ook de reden waarom ik dit niet doe (en omdat ik niet kan spuiten zonder druipers :9)

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vraag het me af. Stel je hebt je xbox geverft zonder hem open te maken. En je xbox stopt ermee en je moet hem opsturen. Zou je dan nog die volledige garantie hebben? Idd JP, goeie... ;)

Staat er niet ergens in het boekje over dat je er niet op mag schrijven oid. Net als op een cd...?

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou je kunnen doen:
    Of proberen het verf er aftekrijgen en dan opsturen
    Lukt dit niet, vraag je aan iemand die ook een Xbox 360 heeft, de de zijkanten (of wat je dan ook hebt geverft) mag lenen en die dan even er op zetten en opsturen.

(die laatste is wel heel vaag volgens mij...)

--Zoekt nog steeds naar die sticker('s)--

6. Ducky888

Ducky888 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon ff naar de schilder gaan.

7. JeePee

JeePee Guest

Ik zal eens kijken. Ik hoop wel dat het mag, want als ik alleen de faceplate verf, en de rest van de console wit laat is het ook zo lelijk. 'Als je het doet, moet je het goed doen'. :p

8. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    jah of je probeert een verloop te doen naar het wit toe....

lastig en niet echt doeltreffend.. maarja..

ik zou zeggen bel ze even en vraag wat je nou wel en niet mag spuiten/schilderen/verwijderen...

anders zou je bijvoorbeeld ook gewoon dan microsoft zegeltje mogen overschilderen.

9. JeePee

JeePee Guest

In de Xbox360 handleiding:

10. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een domme vraag, maar kun je niet gewoon da microsoft zegeltje eraf peuteren, de behuizing eraf halen, spuiten, behuizing er terug op, een keer naar je mammie lopen en vragen of ze het microsoft zegeltje wil strijken en daarna voorzichtig met fatsoenlijke lijm weer terug plakken? of klinkt dit nou zo stom?

/edit: als je hem dan voor garantie weg moet sturen zullen ze bij microsoft ook wel zoiets denken van...die moet uit elkaar zijn gehaald, maar staat gewoon leuk;)

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  11. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    En dan stuur je hem naar m$ en dan zien ze de zegel peuteren hun hem eraf en zien ze ineens geen wit meer maar jouw kleur en dan denken hun van zow die is lekker bezig geweest en dan hebben ze nog minder zin om hem te fixen!O-)

12. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    en toen kwamen we weer bij "garantie"

13. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je misschien Flakes zoals bij deze Peugeot?

14. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je dat wil moet je eerst de kleur spuiten en als dat droog is de glitters er over heen spuiten en dan een lak laag...

15. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je daar nou weer bij? je kan ook gewoon METALLIC lak kopen. daar zitten al van die "glitters" in

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Tering dat meen je niet, sommige mensen willen hun 360 echt meteen verneuken zie ik:D

Als je em gaat painten doe het dan meteen goed bij een airbrusher of een profesioneel auto spuiter ofzo. Zie het nu al voor me, allemaal druppen verf omdat het niet overal even dik erop zit;)

17. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Het moet ook wel betaalbaar blijven, he. En spuiten is makkelijk zelf te doen. Je moet er gewoon de tijd voor nemen en niet binnen 2 uur klaar willen zijn. Trek er een week voor uit en je hebt jarenlang plezier van je paintjob (ik iig wel O-) ).

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zolang je de tijd er maar voor neemt en niet alles zo snel mogelijk erop wil hebben, anders heb je jarenlang 'plezier' van je verneukte 360 8)

Ik ga zelf es op zoek naar een goeie airbrusher die niet al te $ is. Maak zelf het ontwerp en haal zelf de 360 dan wel uitelkaar zodat hij alleen het spuiten hoeft te doen.

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Airbrushen kan erg mooi zijn, zoals ik eerdere postte.

Maar ik vind het jammer dat je met airbrushen niet echt retestrakke lijnen kunt krijgen, tenzij je gewoon weer gaat afplakken. Met windows icm/en/of stickers kun je wel starkke lijnen krijgen en dat vind ik mooier.

Voor mijn eerste modje zat ik te denken aan dit soort (kleurtje) controller met witte SMD leds. Ik ga morgen ff kijken voor een mooie busje paint.

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je dan ook zo'n grote window nemen? Dats best lelijk.. :eek: :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina